Weet iemand wat voor soort kabel dit is?
De zilveren draad die eruit komt lijkt niet direct op een shielding, hij zit namelijk niet om de witte kabel / koker heen gewikkeld.

Ik moet hem verlengen namelijk

Staat er niets op, het lijkt gewoon coax. Waar wordt het voor gebruikt ?

[Bericht gewijzigd door fred101 op (29%)]

Is kabel van netvoeding van laptop ofzo.
Kan je verlengen met tweelingsnoer van zelfde sectie.

Is kabel van netvoeding van laptop ofzo. ??????

8)7 8)7

Op 18 april 2023 09:35:25 schreef Christiaan371:
Weet iemand wat voor soort kabel dit is?
De zilveren draad die eruit komt lijkt niet direct op een shielding, hij zit namelijk niet om de witte kabel / koker heen gewikkeld.

Ik moet hem verlengen namelijk

Even 3 cm eraf knippen en dan zul je zien dat de mantel wel (of niet) om de kern heen zit.

Als je de kabel moet verlengen , dan zit hij toch ergens aan een toestel of apparaat al dan niet met stekers. Aan de hand daarvan moet toch af te leiden zijn wat het voor kabel is en waarvoor die dient en of er andere kabel gebruikt kan worden?
Overigens hebben veel kabels tegenwoordig een type en merkopdruk of indruk.
Bekijk de mantel eens kritisch.

[Bericht gewijzigd door buzzy op (18%)]

Ik kan het niet goed zien, Maar als het geen coax (50) is kan het neon of schrikdraad kabel zijn.

Belangrijkste vraag is: waar dient die kabel voor?

Op 18 april 2023 11:05:15 schreef buzzy:
Als je de kabel moet verlengen , dan zit hij toch ergens aan een toestel of apparaat al dan niet met stekers.

En daarbij: als je hem moet verlengen, moet de kabel dus ook ergens heen. Waarheen?

lijkt wel iets op vloerverwarmings draad. die heb ik ook weleens hersteld..

Dan kun je iedere behoorlijke afgeschermde kabel gebruiken. Microfoonsnoer bijvoorbeeld, of inderdaad coaxkabel. De impedantie ervan is hier onbelangrijk.