Anoniem
Waarom wordt mijn topic, die zeer levendig was, verplaatst naar een topic die een 404 error oplevert. Wilde net een donatie doen, laat het nu achterwege.
[Bericht gewijzigd door Anoniem op (20%)]
Thevel
Golden Member
Op 21 april 2023 22:36:34 schreef ijzerhersteller:
Waarom wordt mijn topic, die zeer levendig was, verplaatst
Omdat het topic niet echt elektronica gerelateerd is.
Juist voor dit soort topic's hebben we de koffiecorner, als je doneert kun je wel in de koffiecorner komen.
In de koffiecorner loopt al enige jaren het Audiofiele high-end nonsens topic (heb ik ooit zelf "opgericht"
)
Anoniem
Kan toch beter beargumenteerd worden door Sine, blijf bij mijn afwijzing. Beetje machtsmisbruik, bah.
blackdog
Golden Member
Daar de mens het noodzakelijke niet kan volbrengen, streeft hij naar het overbodige (Goethe)
Hi ijzerhersteller, 
Ik geloof niet dat dit machtsmisbruik is, de inhoud gaat over "dingen" waar onze medemens mee wordt beduveld.
Wat je in het topic hebt geplaatst, is nog steeds aanwezig op dit forum, naar een deel op dit forum waar het meer past.
Ik heb mij ook te houden aan de regels van dit forum en ook als je doneerd, krijg je geen extra rechten, ja de Koffiehoek als extra toegang.
Daar is het meer een Kroeg dan een electronica forum, maar omdat er duidelijk behoefte aan die functie is, waarom niet, ik maak er ook af en toe gebruik van.
En ook van mij worden er af en toe stukjes verplaatst en ik probeer er voor te zorgen dat ze niet verplaatst hoeven te worden.
Machtmisbruik is een wel erg groot woord...
Groet,
Bram
Thevel
Golden Member
Daar is het meer een Kroeg dan een electronica forum
Je mag het daar over alles hebben behalve.... electronica 
Thevel
Golden Member
blackdog
Golden Member
Daar de mens het noodzakelijke niet kan volbrengen, streeft hij naar het overbodige (Goethe)
Hi ijzerhersteller,
Met de informatie die beschikbaar is, wat is je probleem nu nog?
404 blijven herhalen helpt je niet verder in je denkproces...
Groet,
Bram
Thevel
Golden Member
Ben het wel een beetje met je eens, Sine had even een vermelding kunnen doen dat het verplaatst is naar de koffiecorner waar alleen members kunnen komen.
Niet zomaar botweg verplaatsen...
vergeten
Golden Member
Doorgaans ben ik duidelijk met wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.
Beste ijzerhersteller
Je bent nu ruim 4 jaar lid van CO! (je hebt je blijkbaar nog steeds niet ingelezen hoe het hier werkt)
Wordt het niet eens tijd wat terug te doen/bij te dragen in de vorm van een donatie?
[Bericht gewijzigd door vergeten op (21%)]
Op 21 april 2023 23:42:28 schreef Thevel:
Ben het wel een beetje met je eens, Sine had even een vermelding kunnen doen dat het verplaatst is naar de koffiecorner waar alleen members kunnen komen.
Niet zomaar botweg verplaatsen...
Sine had even niet gezien / vergeten dat het audiofools topic in de koffiehoek staat. (hey, het is ook hier vrijdagavond)
Topics waarvan we vinden dat ze in de koffiekorner horen worden normaal gezien niet verplaatst als de TS daar zelf niet in kan, maar worden in zo'n geval gesloten.
Anoniem
Op 21 april 2023 23:43:00 schreef vergeten:
Beste ijzerhersteller
Je bent nu ruim 4 jaar lid van CO! (je hebt je blijkbaar nog steeds niet ingelezen hoe het hier werkt)
Wordt het niet eens tijd wat terug te doen/bij te dragen in de vorm van een donatie?
Dat wilde ik juist gaan doen, zoals eerder vermeld. Laat het nu achterwege.
blackdog
Golden Member
Hi Sine,
Door je vrijdag blindheid zijn we nu een forum gebruiker kwijt, hoe voel je je daar nu bij. 
Groet,
Bram
Het alternatief was een slot er op, nu leeft het nog verder 
Zonder gekheid, Ik had gewoon even gemist dat het een koffiehoek topic was, en dat jij niet in de koffiehoek kunt.
Dat die linkjes 404-en is minder netjes, en is voor verbetering vatbaar.
Thevel
Golden Member
Op 21 april 2023 23:54:26 schreef ijzerhersteller:
Dat wilde ik juist gaan doen, zoals eerder vermeld. Laat het nu achterwege.
Ik heb toevallig vandaag weer gedoneerd!
Edit/
(inmiddels gisteren zie ik nu
)
blackdog
Golden Member
Hi,
Gewoon klik weg, onfatsoenlijk! 
Nu maar hopen dat dit niet vaker gebeurd...
Nee, dit gaat niet over ijzerhersteller.
Bram