Ik weet niet of ik dat hier mag vragen. Ik heb een poging gedaan om een pakket te kopen dat past bij elektronica voor dummies boek. Ik krijg geen respons. Weet iemand waar ik zo'n pakket zou kunnen bestellen? Of moet ik werkelijk alle items apart aankopen? Sorry, als dit hier niet hoort maar bij vraag en aanbod krijg ik geen antwoord.

Ha wallyakastef,

Weet u wat er in het pakket aan onderdelen zit ?

Groet,
Henk.

Hier staat een onderdelen lijst:
https://www.voti.nl/winkel/catalog.html?DUMMIES-SET-1

link: http://www.voti.nl/docs/dummies-set-1.pdf

Ik denk als je een mailtje met de lijst stuurt naar https://www.okaphone.com/ dan willen ze je wel helpen hiermee.
Er zijn ook wel andere winkels/webshops die je willen helpen denk ik.

Ha wallyakastef,

Ik heb de onderdelen lijst iets anders als van @marcob maar in grote lijnen het zelfde.
Die componenten zou ik voor je kunnen samenstellen maar ik ben geen winkel dus de prijs is € 0,- alleen de tijd,
als je het snel in huis zou willen hebben probeer het advies van @marcob....

Groet,
Henk.

Of je betrekt uit China een pakket weerstanden, een pakket elcos, een pakket leds, broodplank, experimenteerprintjes, &C

Maar als een winkel in eigen land een assortiment min of meer op maat wil aanbieden dan zou ik daar graag een centje meer voor over hebben.

In de lijst van voti ontbreekt m.i. een printhouder en/of een derde hand (zo'n spinnekop met allemaal kroko's eraan). Ook bizar dat er wel een soldeerpomp bij zit, maar geen bout.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Ik heb nu eerst een mail gezonden naar okaphone, zoals aangegeven door marcob.
Ik wacht even af om te zien of zij het pakket kunnen samenstellen en wat de kostprijs zal zijn.
groetjes,

stef.

electron920, bedankt voor het vriendelijke aanbod maar ik heb er geen probleem mee om onze Nederlandse en Belgische winkels een steuntje in de rug te geven.

[Bericht gewijzigd door wallyakastef op (26%)]

Voti is een eenmanszaak naast een (drukke) baan als docent, de eigenaar (Wouter v. Ooien) is ook op het forum actief.

Bestellen werkt wat ouderwets: bestelling doorgeven, vooruitbetalen, en dan wachten tot het op de mat valt. Je wordt niet bestookt met mailtjes in de tussentijd (we hebben je pakje ingepakt, we hebben je pakje aan de post gegeven, de post gaat je pakje bezorgen.)

Het is een tijd geleden dat ik er bestelde, dat wel, maar het is in mijn ervaring een betrouwbare winkel.

Bol is erg kwa mailtjes. 'Joepie, we hebben je pakje bezorgt'. A- dat weet ik ook wel, ik heb het net aangepakt, en B- als het eens niet aankomt, krijg je evengoed het "Joepie" mailtje, en moet je daar maar uit afleiden dat er iets misgesmurft is? Dan heeft het niet echt de juiste toon.

Ha wallyakastef,

Kijk of je het kan samenstellen anders kan ik je wel helpen de kosten dat hoor je wel.
De onderdelen heb ik op voorraad dat is geen probleem.....

Groet,
Henk.

Er is iets wat ik niet goed begrijp.

Ik heb een prijsofferte laten opmaken bij een online shop.
Bij voti zie ik het pakket staan voor in de 30 euro.
De online shop komt aan een pakket van 170 euro.

Zie ik iets over het hoofd? Of is er een probleem.
Ik kan de pdf doorzenden naar iemand die er iets van kent want ik ken jammer genoeg niets van prijzen. Ik wil niet openbaar delen want ik wil de winkel geen slechte naam geven of zo.

groetjes,
stef

electron920. Indien dit de prijs is van het pakket dan kan je het zeker niet gratis samenstellen voor me. Ik ben geen profiteur en betaal graag als het een redelijke prijs is.

Jammer genoeg weet ik met de prijsofferte die ik binnenkreeg niet of dit een standaard prijs is of niet.

Ik had het alvast iets lager ingeschat maar dat kan natuurlijk een probleem zijn langs mijn kant.

Ha wallyakastef,

Mijn email adres staat in mijn profiel dus u kunt altijd mailen wat er in uw prijsopgave zit....
Ik kan dan kijken wat ik heb maar ik heb net zoveel componenten als EOO te veel dus |:(

Groet,
Henk.

Bij voti zie ik het pakket staan voor in de 30 euro.
De online shop komt aan een pakket van 170 euro.

Zie ik iets over het hoofd? Of is er een probleem.

JA die online shop is het probleem, die proberen je te veel en misschien ook te dure dingen aan te smeren. Je weet dan ook dat je beter niet meer met hun zaken kan doen omdat ze een volgende keer ook te duur zullen zijn.

Die 30,- van voti is al niet heel goedkoop maar voor dat werk en hier in NL kunnen bestellen is dat wel ok. Als je zelf de moeite doet om alles los te bestellen in NL moet je ook wel rond die prijs klaar zijn.

Op 24 november 2023 20:01:36 schreef tomato:
welke onlineshop is dat?

Dat is geen al te slimme vraag: de topicstarter heeft reeds aangegeven dat liever niet te vermelden, en dat moeten we respecteren, vind ik.

Ik wil niet openbaar delen want ik wil de winkel geen slechte naam geven of zo.

Op 24 november 2023 19:46:44 schreef benleentje:
[...]JA die online shop is het probleem, die proberen je te veel en misschien ook te dure dingen aan te smeren.

Nee, die online shop is niet het probleem, als het degene is die ik aangaf. Ik bestel er al jaren, voor een markt conforme prijs.

@TS: Stuur mij de lijst eens toe, mijn mail staat in m'n profiel

Ik ben toevallig ook net begonnen met dit boek en ben ook geinteresseerd