Op dinsdag 16 april 2024 20:09:47 schreef maartenbakker:
Dat is een CP90 van een paar jaar later;
Zou het modelnummer dan fout zijn in de krantenadvertentie? Kan bijna niet anders....
dit toestel is een 12 kanaals RC4. Misschien oorspronkelijk met de simpele reepvormige op-en-neer afstandsbediening want daar doet het uiterlijk me aan denken en ik probeer me te herinneren wat een 12 kanaals RC4 dan precies doet. Alleen maar de simpele functies of ook de cijfertoetsen.
Die kan ik me niet meer herinneren. Bij de K30 werd een recht model 24 kanaals AB geleverd, met 12 toetsen. Er zat een knopje bij om 13-24 te kiezen.
En verder de riedel zoals contrast/kleur/geluid/mute Een videoknop aan zijkant weet ik niet meer of dat ook op RC4 AB's zat.
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Het modelnummer in de advertentie klopt prima, zo weet ik dat het om een CP90 gaat. Als je het topic terugleest, zie je dat er een verkeerde sticker achterop het toestel van de TS zat.
Ik ken die 24 kanaals ook wel, dat was met oranje en witte knop geloof ik. Ik weet niet zeker of de K30 ook met TRD geleverd is, maar verder met ongeveer alle RC4 bedieningen die er maar waren en zelfs een RC5 met RC4 transcoder op een teletextmodel...
[Bericht gewijzigd door maartenbakker op (41%)]
Op woensdag 17 april 2024 21:10:04 schreef maartenbakker:
Het modelnummer in de advertentie klopt prima, zo weet ik dat het om een CP90 gaat. Als je het topic terugleest, zie je dat er een verkeerde sticker achterop het toestel van de TS zat.Ik ken die 24 kanaals ook wel, dat was met oranje en witte knop geloof ik. Ik weet niet zeker of de K30 ook met TRD geleverd is, maar verder met ongeveer alle RC4 bedieningen die er maar waren en zelfs een RC5 met RC4 transcoder op een teletextmodel...
Ja, dat was die TMS1000NLP-054 Maar dat item is hier in 2016 al langs gekomen 
De pdf is 28 bladzijdes op de 2 laatste staat het schema. De steekprinten staan ook in de manual.
Op de site moet je even captcha ingeven en daarna downloaden.
https://elektrotanya.com/philips_chassis_kt3.pdf/download.html
[Bericht gewijzigd door RAAF12 op (15%)]
Op woensdag 17 april 2024 22:58:20 schreef smd:
Grappig dat er zelfs van de ABs nog schema's waren!!
Local keyboard staat er maar die AB? Ik kan die zo gauw niet vinden; dat SAF IC zat ook in de afstandsbediening.
edit: Ah ik begrijp het, je keek naar die het rode plaatje met daarop de 12 toetsen.
[Bericht gewijzigd door RAAF12 op (14%)]