Hoi Stijnos, op zoek naar een echte thuiswedstrijd? Zelfs in Lage Mierde is een MFA. Waarschijnlijk goedkoper. Het gunstigst zou een ex-boederijstal zijn, bijvoorbeeld van een champignonkweker. Budgetgewijs is dat beter. Maar niets is goedkoper dan de huidige accommodatie.

Het weerbericht geeft aan dat het droog blijft tot 16:00 uur. Daarna kan een klein spatje vallen. I.v.m. de F1 ben ik dan toch al thuis.

Openbaar vervoer is handig, de bushalte is niet ver weg. 4 minuten lopen, 300-400 meter maar. Parkeren zal wel gaan, de grond is droog genoeg, verwacht ik.

Jammer dat ik er morgen niet bij kan zijn :(

Op zaterdag 6 juli 2024 21:27:46 schreef Hoeben:
Hoi Stijnos, op zoek naar een echte thuiswedstrijd? Zelfs in Lage Mierde is een MFA. Waarschijnlijk goedkoper. Het gunstigst zou een ex-boederijstal zijn, bijvoorbeeld van een champignonkweker. Budgetgewijs is dat beter. Maar niets is goedkoper dan de huidige accommodatie.

Het weerbericht geeft aan dat het droog blijft tot 16:00 uur. Daarna kan een klein spatje vallen. I.v.m. de F1 ben ik dan toch al thuis.

Openbaar vervoer is handig, de bushalte is niet ver weg. 4 minuten lopen, 300-400 meter maar. Parkeren zal wel gaan, de grond is droog genoeg, verwacht ik.

Zover ik weet is dit terrein van de K.A.R vereniging zelf, dat zal de reden zijn.

Jammer dat je er niet bij kan zijn Bram, jij bent er eigenlijk altijd wel bij.
Leuk de anderen allemaal te zien morgen!
Welkom voor een bakkie!
@TA in een Co shirt, ik een zwart shirt met drummer, dan zijn we te vinden :)

Heb mijn wagen vanmiddag ook vol gepropt.
Zal wel weer teveel zijn voor op de kraam te zetten.
Maar onder de kraam is ook wel plaats.
Hoop rond half zeven te vertrekken en rond acht uur in Bladel te zijn.
Groetjes slaap lekker en tot morgen.
Winand

Op zaterdag 6 juli 2024 21:40:11 schreef winands:
Heb mijn wagen vanmiddag ook vol gepropt.
Zal wel weer teveel zijn voor op de kraam te zetten.
Maar onder de kraam is ook wel plaats.
Hoop rond half zeven te vertrekken en rond acht uur in Bladel te zijn.
Groetjes slaap lekker en tot morgen.
Winand

Als het goed is kan je de auto achter de kraam zetten Winand, dan kan je uit de auto halen wat nodig is.
Tot morgen!

Op vrijdag 5 juli 2024 16:20:43 schreef henri62:
Ik ben er ook, als bezoeker. Ik heb ook nog eventueel wel iets om te doneren, ongeveer 2 schoendoosjes kwa inhoud.

Ik ben nog op zoek naar een torx bitje/schroevendraaier (T20) trouwens waar in het midden zo'n "frustratie/pest" pinnetje in zit. Iemand die zoiets verkoopt?

Ik heb een TR20 bitje in mijn zak gestopt voor je, heb er meerdere liggen :)

Ik heb ook nog wat spul weg te geven, ik zie jullie morgen wel.

-edit-
Ik heb nog 2 printen met het eea aan ADC/DAC + TCXO.

Verder nog 4 printen van een of ander lus detectie systeem uit een verkeerslicht instalattie of slagboom of zoiets, geen idee. Is ooit hier gepost wat het precies was weet ik niet.
Met een paar exotische CPU's er op en duimwiel switches.

Verder nog een groot bord met een 68000 van HP, waarschijnlijk een Apollo geweest. Geen idee hoe ik daar aan gekomen ben.

Nog een PTT achtig kastje met 6 wipschakelaars en banaan bussen. -edit- was dus van de spoorwegen.

Geen bevestiging meer van gehad.
We gaan het zien morgen.

Ik ben benieuwd naar jullie foto's van de markt en de gekochte zaken. Ik ben er helaas niet bij dit jaar.

Niet meer gelukt bij jullie te staan. Ik sta in de 2e kraam vanaf het clubhuis

Maar het is wel mooi weer. :)

Ben al weer terug thuis, was nog eens een leuke markt met veel spullen.

Wat ik heb  gekocht:

• Sorteerbak met instelpotmeters
  • 3-voudige ampère meter (wil ik een klok van maken)
  • Type 2 stopcontact
  • 300W gloeilamp

Op zondag 7 juli 2024 11:58:01 schreef Lambiek:
Maar het is wel mooi weer. :)

Gelukkig wel!
Temperatuur is prima.
En heel veel aanloop!

Op zaterdag 6 juli 2024 23:20:39 schreef henri62:
-edit-
Ik heb nog 2 printen met het eea aan ADC/DAC + TCXO.

Ik zoek nog een 10MHz TCXO, 12V van 36 x 27mm met 5 pootjes. O-)

Die liggen nu (misschien) nog op de CO stand (ook 10.000 Mhz). Geen idee van de voedingsspanning.

[Bericht gewijzigd door henri62 op (22%)]

Ik vond het iig een geslaagde dag. Er had nog veel voor niks of veul minder weggezogen, maar het publiek was al redelijk op tijd afgedropen.
Leuk om weer wat gezichten van CO te zien, sine, revado en tidak.
Voor degene die die t6613 CO2 sensors hebben, ik was vergeten de documentatie erbij te geven. Indien gewenst laat maar even horen dan stuur ik het na per mail

ROB 040 kwam gister een advertentie tegen met Philips TCXO, met datablad, meerdere in voorraad, dacht € 20,= Op Marktplaats

Hi Krelis, die heb gevonden en zijn niet slecht, maar passen niet één op één in de bestaande print.
Dit zijn de maten die ik zoek:

Leuk om eindelijk al die CO-mensen eens tegen te komen. En ondanks mijn plannen toch weer een flinke doos vol gekocht. En nu dan tijd voor een foto:

Op zondag 7 juli 2024 14:45:10 schreef henri62:
Die liggen nu (misschien) nog op de CO stand (ook 10.000 Mhz). Geen idee van de voedingsspanning.

De printen die over zijn heeft @Tidak Ada mee voor een volgende beurs, hem even vragen wat er op die kaarten zit is het makkelijkste.

Het was een prima dag, en het is goed weer gebleven.
Dat was op de terugweg wel anders.
Heel veel regen en ruim 2,5 uur over gedaan...
Maar er kan weer een mooi bedrag naar ons goede doel ( orgel vereniging) overgemaakt worden!

Het was weer leuk een hoop bekenden te zien.
@Sine, @Jeroen,@fatbeard, @Hoeben, @ Stijnos, @Stijnus, en onze vriend @Paulinha_B die uit portugal was afgereisd. En met @TA, @Winands op een rijtje gestaan samen met maatje Martin die de echte verkoper is aan zo'n tafel , hij trekt de klanten gewoon naar zich toe ;)

Wat ik zelf heb gevonden?
Ook een 300 watt lamp van @TA.
Een paar slagdrukknoppen.
En een mooi 12 kanaals mengpaneel van merk Inkel ( waar heb ik die naam nog meer gehoord pas geleeden? :) )voor 5 tientjes.
Die is meer dan welkom in ons orgelmuseum in Oldenzaal.
De monitoruitgang heb ik nodig voor mijn in-ears als drummer O-)

De buit:

Wat paneelmetertjes, buisjes, condensatoren voor de voorraad, transformatortjes, printjes en neonbuisjes. Al met al een geslaagde dag!