als voorwas etc het wel doet, en hoofdwas niks, kan het inlaatventiel voor de hoofdwas stuk. Sommige machines gaan pas draaien/verwarmen als er voldoende water in zit.
Wat is type?
ik heb recentelijk ook bij een bosh wasmaschine een probleem gehad met het wassen , bleek dat er draadrestjes n wolletjes blijven hangen in een opvangbakje in de machine.dus de afvoer na de waterpomp loopt door dat bakj naar buiten en daar zat dus een vertstopping en kon het water niet voldoende afgevoerd worden. is misschien niet bij jou de reden maar controleren kost niks. hiermee was bij mij het probleem verholpen
Mvg Luc
welk type van machine is het? Normaal als er een foutmelding is gaat het lampje van de voorwas knipperen. Het aantal malen dat het knippert daaraan kun je uitmaken wat de foutmelding is.
Anoniem
Is het een elektronisch gestuurde of een mechanisch gestuurde wasmachine?
Wij hadden hier tot gisteren ook een mechanisch gestuurde wasmachine. In de timer was één pinnetje afgebroken, één programma deed het niet meer en al de rest wel.
De wasmachine was al zo oud dat ik geen onderdelen meer kon vinden (23 jaar!) dus hebben we het maar weggedaan.
Hopelijk heb jij meer geluk!