Dag Corry,
Je hebt het verkeerd begrepen zie ik :-)
Je schrijft : "zie filmpje".
Die bijlage is volgens mij een vergetelheid ;-)
Vandaar de poging tot ludieke reactie.

[Bericht gewijzigd door EricN op (13%)]

Op zondag 1 juni 2025 22:10:47 schreef EricN:
Dag Corry,

??

Op zondag 1 juni 2025 22:10:47 schreef EricN:
Dag Corry,

??

koelkast.mp4

Duh....nu wel. Bestand was te groot ?

Ja, aan je quote capaciteiten is nog werk :-)
De vraagtekens begrijp ik niet maar zijn mogelijk irrelevant?
Waar ik vooral naar benieuwd was in het filmpje is het faden vd achtergrondverlichting op het display. Als dat gebeurt is het zeker de mkt (condensator). Helaas zie ik dat niet gebeuren. Dus het mkt verhaal is nog niet zeker. Het nameten kan met het juiste test en soldeermateriaal kostloos verlopen dus het is zeker een poging waard dat te ondernemen.
Is de mkt nog in orde dan ga je voor een nieuwe sensor moeten gaan.

PS met "faden" bedoel ik het wijzigen vd helderheid. Minderen en daarna meerderen....

Op zondag 1 juni 2025 22:50:25 schreef EricN:
Ja, aan je quote capaciteiten is nog werk :-)
De vraagtekens begrijp ik niet maar zijn mogelijk irrelevant?
Waar ik vooral naar benieuwd was in het filmpje is het faden vd achtergrondverlichting op het display. Als dat gebeurt is het zeker de mkt (condensator). Helaas zie ik dat niet gebeuren. Dus het mkt verhaal is nog niet zeker. Het nameten kan met het juiste test en soldeermateriaal kostloos verlopen dus het is zeker een poging waard dat te ondernemen.
Is de mkt nog in orde dan ga je voor een nieuwe sensor moeten gaan.

PS met "faden" bedoel ik het wijzigen vd helderheid. Minderen en daarna meerderen....

De vraagtekens waren smileys die niet meegelift zijn.
Ik ben er tot donderdag even tussenuit ivm ziekenhuisbehandelingen. Ik ga nadenken of ik in de omgeving iemand kan vinden die dit kan doen voor me.
Donderdag meld ik mij weer.

Alvast heel erg bedankt voor je hulp tot nu toe. Het word echt gewaardeerd.

Groet Corry

Koelcircuit is in orde dus, maar eerst voeding nazien en dan de NTC, beide verdacht

Op maandag 2 juni 2025 22:17:42 schreef smd:
Koelcircuit is in orde dus, maar eerst voeding nazien en dan de NTC, beide verdacht

Goedemorgen, na de behandeling in het ziekenhuis duurde het langer dan ik verwacht had om op te knappen. De koelkast bevroor nu ineens de melk en andere vloeistoffen. Omdat de prioriteit bij mij lag heeft ze een tweedehands gekocht.

Beste mensen, heel heel heel erg bedankt voor jullie inzet! De wereld is een stuk mooier met mensen zoals jullie die anderen helpen!
Groet!

Veel beterschap gewenst!