Sinds ergens vandaag is het menuitem 'Laatste Discussies' verdwenen...
Ik ben nochtans ingelogd (heb trouwens voor de zekerheid uit-en ingelogd).
Gelukkig heb ik nog een tab open op 'Laatste Discussies' waarop ik dan maar een F5 (refresh) doe.
What is happening?

Huh? Alhier geen probleem met Firefox op Ubuntu. De optie is duidelijk zichtbaar, en ook werkzaam, in mijn "hoofdmenu" https://www.circuitsonline.net/my
[ edit ] dat is met de "oude" layout, voor de duidelijkheid.

[Bericht gewijzigd door Paulinha_B op (17%)]

Staat er nog gewoon?

Hier wel in ieder geval, welke layout gebruik je?

Ook in FF

Net getest op andere computer, idem (ik gebruik enkel Firefox).

Staat er bij mij ook gewoon, heel groot bovenaan.
Wel eerst op "forum" klikken.

[Bericht gewijzigd door revado op (24%)]

Beide computers herstart, idem...

Op donderdag 1 januari 2026 17:49:01 schreef revado:
Staat er bij mij ook gewoon, heel groot bovenaan.
Wel eerst op "forum" klikken.

Ik ben in de sectie "forum"...

[Bericht gewijzigd door Turbokeu op (77%)]

Wat zie jij dan?

[Bericht gewijzigd door revado op (42%)]

Let op, ik gebruik ENKEL de oude layout.

Ah, ok...
Ik ben intussen zo aan de nieuwe gewend dat ik die al tijden niet meer gebruik.
Dan even kijken wie er nog meer de oude gebruikt.

Edit: Raaf dus :)

Heb ik een enkele keer ook wel eens gehad, FF nieuw opstarten is genoeg. (laatste keer is al vele maanden terug)

Even bovenin klikken op 'Forum' (naast 'Algemeen' en 'Schakelingen'). Dat is wat je bedoelt toch?

Op donderdag 1 januari 2026 17:57:59 schreef revado:
Ah, ok...
Ik ben intussen zo aan de nieuwe gewend dat ik die al tijden niet meer gebruik.
Dan even kijken wie er nog meer de oude gebruikt.

Edit: Raaf dus :)

En ikke ook :)

Bij mij is dan de hele menubalk verdwenen, ook op forum stand. (laatste discussies - zoeken - faq - ubb-code)

Op donderdag 1 januari 2026 18:09:59 schreef Jeroen:
Even bovenin klikken op 'Forum' (naast 'Algemeen' en 'Schakelingen'). Dat is wat je bedoelt toch?

Oef hij is terug...

Ik weet niet wat er gebeurd is, in 22 jaar heb ik nooit iets veranderd aan de CO-instellingen e.d.
Ik verdenk mijn kat tijdens een korte afwezigheid over mijn keyboard te hebben gelopen (zou niet de eerste keer zijn).

Thanks Jeroen!

ik gebruik ook de oude. ik heb een lichte vorm van autisme, en kan niet om met veranderingen.
die nieuwe look zal er nooit komen bij mij, tenzij ze de oude verwijderen. en mogelijks kom ik hier dan niet meer.

er waren autoforums waar ik veel zat, die hun layout veranderden en kan er niet aan wennen. ben er dus weg

Hier niet van toepassing gebleken, maar nog een andere tip: als Javascript uit staat in je browser of stuk is, dan doen die balken het ook niet.

Ik gebruik ook Firefox en de oude layout, en heb 'Laatste discussies' als bookmark.
Als ik 'vers' begin kom ik -uitgelogd- in de nieuwe layout terecht, en moet ik inloggen voor de oude.
Het enige wat mij -een klein beetje- stoort is dat ik na inloggen niet terugkeer in de laatste discussies, daarvoor klik ik steevast op "meer topics" in de Forum tracker.