Turbokeu
Golden Member
I love watching conspiracy theorists use the airtight logic of the argument from incredulity: "Well I don't understand how it works so it can't be real!!!"
Sinds ergens vandaag is het menuitem 'Laatste Discussies' verdwenen...
Ik ben nochtans ingelogd (heb trouwens voor de zekerheid uit-en ingelogd).
Gelukkig heb ik nog een tab open op 'Laatste Discussies' waarop ik dan maar een F5 (refresh) doe.
What is happening?
Paulinha_B
Honourable Member
"Ik spreek Spaans tegen God, Italiaans tegen de vrouwen, Frans tegen mannen en Duits tegen mijn paard." Dixit Carlos V, Römisch-deutscher Kaiser
Huh? Alhier geen probleem met Firefox op Ubuntu. De optie is duidelijk zichtbaar, en ook werkzaam, in mijn "hoofdmenu" https://www.circuitsonline.net/my
[ edit ] dat is met de "oude" layout, voor de duidelijkheid.
[Bericht gewijzigd door Paulinha_B op (17%)]
Turbokeu
Golden Member
I love watching conspiracy theorists use the airtight logic of the argument from incredulity: "Well I don't understand how it works so it can't be real!!!"
Staat er bij mij ook gewoon, heel groot bovenaan.
Wel eerst op "forum" klikken.
[Bericht gewijzigd door revado op (24%)]
Turbokeu
Golden Member
Beide computers herstart, idem...
Op donderdag 1 januari 2026 17:49:01 schreef revado:
Staat er bij mij ook gewoon, heel groot bovenaan.
Wel eerst op "forum" klikken.
Ik ben in de sectie "forum"...
[Bericht gewijzigd door Turbokeu op (77%)]
Turbokeu
Golden Member
Ah, ok...
Ik ben intussen zo aan de nieuwe gewend dat ik die al tijden niet meer gebruik.
Dan even kijken wie er nog meer de oude gebruikt.
Edit: Raaf dus 
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Heb ik een enkele keer ook wel eens gehad, FF nieuw opstarten is genoeg. (laatste keer is al vele maanden terug)
Turbokeu
Golden Member
Jeroen
Moderator
Paulinha_B
Honourable Member
"Ik spreek Spaans tegen God, Italiaans tegen de vrouwen, Frans tegen mannen en Duits tegen mijn paard." Dixit Carlos V, Römisch-deutscher Kaiser
Op donderdag 1 januari 2026 17:57:59 schreef revado:
Ah, ok...
Ik ben intussen zo aan de nieuwe gewend dat ik die al tijden niet meer gebruik.
Dan even kijken wie er nog meer de oude gebruikt.Edit: Raaf dus
En ikke ook 
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Bij mij is dan de hele menubalk verdwenen, ook op forum stand. (laatste discussies - zoeken - faq - ubb-code)
Turbokeu
Golden Member
Op donderdag 1 januari 2026 18:09:59 schreef Jeroen:
Even bovenin klikken op 'Forum' (naast 'Algemeen' en 'Schakelingen'). Dat is wat je bedoelt toch?
Oef hij is terug...
Ik weet niet wat er gebeurd is, in 22 jaar heb ik nooit iets veranderd aan de CO-instellingen e.d.
Ik verdenk mijn kat tijdens een korte afwezigheid over mijn keyboard te hebben gelopen (zou niet de eerste keer zijn).
Thanks Jeroen!
ik gebruik ook de oude. ik heb een lichte vorm van autisme, en kan niet om met veranderingen.
die nieuwe look zal er nooit komen bij mij, tenzij ze de oude verwijderen. en mogelijks kom ik hier dan niet meer.
er waren autoforums waar ik veel zat, die hun layout veranderden en kan er niet aan wennen. ben er dus weg
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Hier niet van toepassing gebleken, maar nog een andere tip: als Javascript uit staat in je browser of stuk is, dan doen die balken het ook niet.
fatbeard
Honourable Member
Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
Ik gebruik ook Firefox en de oude layout, en heb 'Laatste discussies' als bookmark.
Als ik 'vers' begin kom ik -uitgelogd- in de nieuwe layout terecht, en moet ik inloggen voor de oude.
Het enige wat mij -een klein beetje- stoort is dat ik na inloggen niet terugkeer in de laatste discussies, daarvoor klik ik steevast op "meer topics" in de Forum tracker.