Da's mooi kl*te Ruud, dat wens je niemand toe. En nu ben je volgens mij ook nog niet zo heel lang met pensioen, dus de timing (in hoeverre dat ooit goed uitkomt) is weer uitermate belabberd.

Ik miste je bijdragen i.d.d. al een tijdje. Bedankt voor de update, ik schrok er wel van. Veel beterschap gewenst.

Ik was je ook al een poosje kwijt, verdorie Ruud, dit schiet niet erg op.
Zullen we afspreken dat we weer eens in de bunker aan een oude angry nine of zo prutselen of zo?
Beterschap.

Heel veel sterkte en beterschap!

Groeten, Ron.

Ook van mij heel veel sterkte en beterschap.
Winand

Wat een heftig en zwaar traject, Ruud. Heel veel sterkte en beterschap gewenst — ik hoop oprecht dat de artsen snel een oplossing vinden en dat je weer wat kracht en energie mag terugkrijgen. Neem vooral de tijd die je nodig hebt.

Heel veel sterkte en beterschap FET

Heel veel sterkte en beterschap!

Dat klinkt niet best FET.
Veel beterschap gewenst.

Beste F.E.T. Ruud ik hoop dat je weer hersteld, mijn beste wensen en beterschap.
Laat je niet klein krijgen, beste Ruud.

Sterkte FET! De vrouwelijke helft van vrienden van mij heeft een zelfde soort operatie ondergaan en ze is er weer helemaal bovenop gekomen.

Hallo allemaal,

ik ben net terug weer uit Oostenrijk,
Hallo FET -
ik hoop dat het in de tussentijd wat beter met je gaat want laten we eerlijk zijn nu jij niet schrijft word je wel degelijk gemist hier.
Iedereen hier wil dat je beter gaat worden dus deze keer moet je eens naar ons luisteren en gewoon eens doen wat wij willen, word beter! ;)
( Gerard* hier boven zegt dat ut kan, dus huuuu... )

Met veel beterschap in jou richting!
Rob

Oef.... Sterkte en beterschap!

Veel sterkte gewenst FET.

Wat een boel reacties; dank jullie wel.
Inmiddels hannes ik weer wat rond. Sondevoeding lukt nu gelukkig wel.

@Jinny: kaartje ontvangen. Leuk!

Hehe, ik wilde juist vragen naar verder nieuws. Goed bezig, dus! Doe het HEEL zachtjesaan, het is niet niks wat ge hebt doorgemaakt. Temeer daar ik begrijp dat ge geen "eerste jonkheid" zijt. Zelf ben ik al een maand of acht aan het recupereren van een erg milde kankertoestand, en er is nog heel wat te doen. Bij u zal het zeker niet minder zijn. Houd er de moed in - en dat is niet alle dagen even simpel!

Met de titel dacht ik eerst aan:

https://shop.kicad.org/products/bobafet-cotton-t-shirt

Maar dit is toch wel wat anders.

Beterschap.

Hoop dat je snel weer opknapt FET!. En doe rustig aan hé.

Beterschap FET, ik hoop dat je snel hersteld.

FET, jongen toch! Wat je nu overkomt. Veel moed gewenst.

We zijn inmiddels alweer wat verder in de tijd, en het ergste is nu wel geweest. Netto resultaat: slokdarm is weg, buismaagreconstructie is gelukt, spijsvertering werkt weer normaal.
Dus ik eet ook weer 'gewoon', alleen in kleine porties en dat dan meer keren per dag.
De niertumor die als bijvangst gevonden was, is nu onder bewaking. Daar hoeft voorlopig even niets mee.
Ik zou dit topic voorlopig als afgedaan beschouwen. :)
Allen nog eens bedankt voor de goede wensen!