Van de fatbike van mijn kleindochter, een v20, was de controller en het display stuk
Nu heb ik een nieuwe controller en display gekocht
De controller die ik nodig had was er 1 met een rode motorstekker deze heb ik ook besteld maar nu heb ik er 1 gekregen met een zwarte stekker met hierbij een verloop van zwart naar rood
De fiets doet het nu wel goed alleen het remlicht doet het nu niet meer
Waarschijnlijk zit die functie voor het remlicht er niet op.
Maar deze kun je toch ook realiseren buiten de elektronika om is kwestie vanaf het remlichtschakelaartje de draad rechtstreeks naar het remlampje te trekken.
Het is een gecombineerd achterlicht met rem en knipperlichten
Ik heb bij de nieuwe controller de uitgangen van de stekker gemeten
Als ik dan naar de kleuren van de oude controller kijk zitten de draden naar mijn mening anders omdat rood en zwart aan de andere kant zitten?
De knipperlichten doen het wel gewoon en het licht brand ook alleen weet ik niet of dit het gewone licht is of het remlicht
Als ik de rem bedien komt er een uitroep teken op het display
Het gaat om een stekker zoals op de afbeelding is te zien
Als ik de rem bedien dan komt er stroom te staan op het pinnetje waar ik rem bij heb staan maar waarschijnlijk komt dit niet overeen met het achterlicht?
vergeten
Golden Member
Doorgaans ben ik duidelijk met wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.
Als ik de rem bedien dan komt er stroom te staan op het pinnetje
Stroom staat niet ergens op, dat loopt ergens door, spanning staat!
Als je wat wilt leren over stroom en spanning (potentiaal verschil) en het verschil tussen die eenheden, kan ik je dit aanraden. 
waarschijnlijk activeert het "brake" signaal via de controler ook het remmen op de motor, het is niet alleen om een lampje aan te sturen.
beste even die chinees een berichtje te doen, vaak antwoorden ze wel en helpen je op weg.