Hallo mensen,

Voor een school project heb ik 2 EH-D64DTPS gekocht. Helaas mis ik de software. ik heb alleen ladder editor en pro-h versie 1.3. Helaas is dit wel heel erg veroudert en er schijnt nieuwer software te zijn. Ik dacht Pro-h 2.6.

Is er iemand die dit heeft voor mij of die mij suggesties kan geven hoe ik dit kan verkrijgen?

Met vriendelijke groet,
Harmen

Inderdaad. De ene is ladder editor en de andere is voor codesys. Helaas kan codesys niet met deze plc werken helaas. Ik heb dus echt de PRO-H software nodig

Net even gezocht voor u, ik heb hier nog lange tijd een CD-ROM gehad met Pro-H (versienummer weet ik niet meer, maar was in 2003 gebruikt en gebruikelijk), maar heb de CD blijkbaar toch weggegooid.

U zou het eens op plctalk.net kunnen vragen misschien?

Op mijn vroegere school (HTS Breda/Avans, vestiging Lovensdijksestraat)) gebruikten ze destijds Hitachi PLC's in het onderwijs voor werktuigbouwkunde en electrotechniek (terwijl de rest van de wereld Siemens gebruikte, maar dat terzijde). U zou het misschien daar nog eens kunnen vragen, als de wanhoop groot is. Over het algemeen zijn m'n oude docenten erg behulpzaam.

Bedankt voor de suggestie's. Ik zal het zeker eens proberen. Ik heb nog vandaag contact gehad met hiflex maar helaas hadden zij dit ook nie tmeer liggen