Aan de uitgang meet ik ongv3,5v,maar zou hwt kunnen dat die moet aangesloten aan de stofzuiger,om te schakelen?normaal moet die 25v.
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Wat info zou wel helpen. (merk, type, foto's, en een duidelijke klacht...)
Er zitten maar weinig helderzienden op dit forum... 
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
mn kristallen bol zegt: 404 pagina not found, de theebladeren zijn uitgedroogd en de magische 8 bal kookt nog na van de vorige zomergok in de zon. en AI stookt in 30sec het energieverbruik van weert weg om een antwoord te vinden op t internet..
De voeding van mijn kristallen bol is ok stuk. 
Kortom:
Merk, type en foto;s van de onderhavige voeding /apparaat helpen ons enorm.
EricN
Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?
Midea dingen. China dus. Moet direct 25v zijn. Zal intern wel stuk zijn. Meestal krijg je ze wel open. Span ze in de bankschroef vast en wring ze open. Met gedoseerde kracht. Met brute kracht is het om zeep.
Grappig EricN, zo herstel ik ze ook, de bankschroef voorspannen hamertje naden lostikken en pats netjes open
Dat doe ik ook. ik zet ze er wat gedraaid in zodat je 2 randen aandrukt, dan springen ze vaak vanzelf al open na wat vervaarlijk gekraak.
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Het hangt er een beetje vanaf hoe de helften aan elkaar verbonden zijn.
Als ze ultrasonisch zijn gelast breken ze zelden op de naad open, maar op een willekeurige plaats...
Bijv. Juwel (van de aquariums) heeft de neiging om alles US te sealen, heel lastig.
(bijna onmogelijk om zonder schade open te krijgen...
)