https://lamponderdelen.nl/apparaatstekkers/1295-apparaatstekker-bakeli… Strijkijzers en oudere Philips buizenscopes hadden ze ook. Lekker stevig spul dat soort oud aansluitmateriaal.

Dank je! Maar om eerlijk te zijn, had ik die al gezien, maar het is voor een experimentje met een oventje.
Ik had gehoopt op een goedkopertje.

Hier ter stede zijn bedrijven die huizen leeghalen van overledenen of ontspullers en veel artikelen gaan naar de Kringloop. Daar zou je kunnen shoppen voor een snoertje.

Op woensdag 12 augustus 2026 15:53:30 schreef Retiredat55:
Wie o wie heeft er ergens nog zo'n oud model apparaatstekker liggen die over is?
Het is voor het aansluiten van een klein keramiek oventje.
Liefst met schroefbevestiging.

Hij mag ook zwart zijn! :)

(foto van internet)

[bijlage]

Die heb ik nog wel,,,, kost 3euro+ verzendkosten.
GRTS, Tonnie

Ik had gehoopt op een goedkopertje.

In de snoerenbak bij de lokale kringloopwinkel kijken. Die dingen zitten o.a. aan frietpannen. Vroeger ook aan straalkachels (en volgens mij ook Nilfisk stofzuigers? Maar dan zonder aarde, meen ik).

Voor ca. een euro bent u dan gesteld, krijgt er dan gratis het snoer-met-netstekker erbij. Lokaal dus geen verzendkosten.

Oud-ijzerboeren knippen ook meestal de stekkers van de binnengekomen netsnoeren af. Een keertje in de bak met oude stekkers grabbelen en u zult ook wel iets geschikts tegenkomen.