@dijkmane ik heb het juist het zelfde aangesloten zoals het aangeduid was maar dan heb ik een andere trafo gebruikt een primaire 220 volt en Sec 2 x 12 volt en de aansluiting is goed heb goede kant gebruikt

Je hebt, zeg je eerder, ook een VDR gebruikt. Waarvoor? hoe? wat? waar aangesloten?

@rew ik gebruik die om de trafo te beschermen en die is aangesloten waar de condensator staat van 154nf 400 volt

ik zit met een probleem ik heb deze besteld https://nl.aliexpress.com/item/1005006885899975.html?spm=a2g0o.product…
en ook ontvangen maar het probleem is op die spoelen staat niets aangeduid welke spoel 1UH 1,5 enzv hoe kan ik die nu vinden welke spoel , kan ik die niet doormeten

Meestal zitten die bij Ali toch netjes per waarde in een zakje met label...
Met een LCR meter kun je de waarde meten.

(of parallel schakelen met een condensator, en dan met een toonfiets + scoop de resonantiefrequentie bepalen)

op het zakje staat dat erop maar los neen

Als je één zakje hebt besteld zijn het allemaal dezelfde waarde. Het is geen mix.

waarom staat er dan verschillende type op

Je kunt 22 verschillende waardes bestellen, telkens 10 stuks van die ene waarde per bestelling...

Oké, ik heb nu twee keer gekeken en zie alleen de mogelijkheid om 1 waarde te selecteren.
Maar goed, ik geloof u. :D

@Arco welke waarde kan ik daar dan voor gebruiken is dat een Elco of gewoon