Op 11 januari 2006 21:31:03 schreef echtepino:
[...]
de pest is dat je het niet zelf kunt testen van binnen het netwerk.. of wel?
In principe kan je dat zo, op deze manier, testen want door je site op te vragen doe je eerst een DNS verzoek en verbind je met je eigen IP adres wat de DNS je verteld. Het werkt niet als je site-naam ook bekend is op je eigen machine, je zal dan verbinden met localhost (127.0.0.1) en dat werkt vaak erg goed ... Het moet echter wel een "routerings" probleem zijn en geen firewall probleem, want een firewall krijg je "van binnenuit" wel open en verkeer terug. Iemand van de buitenkant ziet echter niets.
Je ServiceManual bevestigd mijn idee, je moet de converter na Q4 aansluiten op de secundaire van een trafo die L3 heet.
//Edit
Ik zie net dat CF2 12 kHz breed is? Dat kan je hem ook ergens na CF2 aansluiten. Op de drain van Q14 (via klein ceetje) bijvoorbeeld.
[Bericht gewijzigd door Rd12tf op ]
Op 11 januari 2006 21:52:09 schreef echtepino:
thnx Eat, voor je hulp
No thnx, graag gedaan!
//Edit
Ik denk meer dat het 12kHz filter voor FM is, je moet dan het signaal aftakken van IC2 pen 5 (MC3357p) en de set op FM zetten.
[Bericht gewijzigd door Rd12tf op ]
echtepino
Word lid van de Benelux DX Club
Op 11 januari 2006 21:58:01 schreef Rd12tf:
[...]No thnx, graag gedaan!
//Edit
Ik denk meer dat het 12kHz filter voor FM is, je moet dan het signaal aftakken van IC2 pen 5 (MC3357p) en de set op FM zetten.
neen, die 12 is voor alle modes.. gebruik ik vaak voor 'HiFi' AM uitzendingen te beluisteren
De set heeft 4 mf filters per MF 8330 en 455 kHz
Op 11 januari 2006 22:37:00 schreef Henry S.:
Hebbes.Dat heb je snel gezien Eat...
Vraag mij niet de weg in mijn eigen dorp, maar met schema's heb ik absoluut geen moeite. 
Ben_
http://www.webchemistry.nl - Internet Ontwikkeling en Web Design | http://www.scienceflicks.com Science Videos | http://www.merghart.com/p/26/Electronics My electronics projects
>> Kan die encoder eigenlijk ook stereo signalen maken?
> Ja
Hmm.. zou je me kunnen vertellen HOE?
Ik zie nergens een obvious stereo/mono switch op die transmitter, en ook alleen een mono balkje voor het ingangssignaal.
Moet ik er nog apart een codec bij installeren oid?
echtepino
Bedoelde je deze plek Eat:?
is het signaal wel sterk genoeg uit de mixer.. of kan ik beter ná q4 aftappen?
[Bericht gewijzigd door echtepino op ]
Na de derde mengtrap heb je genoeg signaal, het is beter om het signaal te pakken *voor* de filters, de converter heeft ook een (eenvoudig) filter.
Ik zou hem op de secundaire van "L3" aansluiten via een condensator van 47p (proberen), een mengtrap met een NE612/602 is gevoelig genoeg.
echtepino
Op 12 januari 2006 10:42:01 schreef Rd12tf:
Na de derde mengtrap heb je genoeg signaal, het is beter om het signaal te pakken *voor* de filters, de converter heeft ook een (eenvoudig) filter.Ik zou hem op de secundaire van "L3" aansluiten via een condensator van 47p (proberen), een mengtrap met een NE612/602 is gevoelig genoeg.
aha, dat versta ik. Als ik nog eens wat tijd voor mezelf vind zal ik dit eens gaan ondernemen