hallo, ben in bezit van een Sanyo vrh 7100 video,kan plotseling de band er niet meer uitkrijgen, wie weet raad, als de video aangezet wordt loopt de leeskop wel maar dat is alles.Wanner je dan op eject drukt gebeurt er niets wat te doen??? help gr drahreg

Bovenop zit de functie motor en daaraan zit een wormwiel. Achter dit wormwiel zit een poelie en daarop loopt een snaartje. Mogelijk is dit snaartje gebroken of het slipt.

Groetjes Hans.

Op 22 januari 2006 21:03:18 schreef Zoef de Haas.:
Bovenop zit de functie motor en daaraan zit een wormwiel. Achter dit wormwiel zit een poelie en daarop loopt een snaartje. Mogelijk is dit snaartje gebroken of het slipt.

Groetjes Hans.

Op 23 januari 2006 18:46:23 schreef drahreg:
[...]

Bedankt voor het antwoord Hans, maar het snaartje is heel en slipt niet, als ik de video aanzet loopt het wieltje met de snaar ffies en gaat dan stil staan en de video gaat dan gelijk uit. gr drahreg

Kijk dan even of het asje ook mee draait, vaak zit er een scheurtje in het plastic en slipt de poelie om de as.

Groetjes Hans.

Op 23 januari 2006 21:43:34 schreef Zoef de Haas.:
Kijk dan even of het asje ook mee draait, vaak zit er een scheurtje in het plastic en slipt de poelie om de as.

Groetjes Hans.

hallo hans, het draait 1 slag gaat stil staan en de band gaat er niet uit, en de video gaat op standby, het is net of de band vast zit, maar als ik het wieltje met de v snaar draai gaat de band wel mee, gr gerhard

Bij die motor met dat wormwiel zit de mode select switch.
Soldeer deze eruit en maak hem schoon. Let op de timing!

Op 10 februari 2006 19:10:29 schreef Rvangils:
Bij die motor met dat wormwiel zit de mode select switch.
Soldeer deze eruit en maak hem schoon. Let op de timing!

Hallo,heb de select-switch schoon gemaakt en zie de video doet het weer, alleen moet ik de band naar beneden drukken zodat die goed op de plek komt, de timing is het zelfde als voorheen

De titel kon beter, er zijn zo veel video's...

Als ik me goed herinner, moet je de tandenschuif (zo noem ik hem maar) even spannen en dan erin zetten.
Het moet zoiets zijn. De brug moet even aangetrokken worden.
Dus eigenlijk 1 tandje verder zetten.

Op 21 februari 2006 21:35:39 schreef Rvangils:
Als ik me goed herinner, moet je de tandenschuif (zo noem ik hem maar) even spannen en dan erin zetten.
Het moet zoiets zijn. De brug moet even aangetrokken worden.
Dus eigenlijk 1 tandje verder zetten.

hallo, zal een poging wagen, gr drareg