sinds kort mijn eigen labje. Ik heb nog niet veel omdat ik net begine en het toch nog niet goed kan gebruiken maar het begin is er.
-Ik heb een Voltcraft multimeter met scoopfunctie en een fluke (gebruik ik in de garage, deze heb ik ooit op straat gevonden, lag in de berm).
- Ik heb een simpele soldeerbout van 20W.
- Een simpele voltcraft regelbare voeding (0-15V en 1,5A, had ik toen maar een betere gekocht met regelbare stroom, wist ik veel)?
- Ik heb een eigenbouwvoeding van 10A 1,5-18V (ik wil hem nog een keer stroomregeling en meters geven, het is een omgebouwde caravanvoeding)en een voeding die vast 7, 12, 20 en 40V geeft (zowel gelijk als wisselspanning)
En het mooiste verwacht ik van de week. Ik heb zaterdag bij Baco in ijmuiden een Philips PM3233 scoop besteld, incl. manuals en probes uit een opslagdepot van het duitseleger.
Zal wel de foute keus zijn en te duur maar het ding kan altijd meer dan ik en als ik ooit wel meer weet (dankzij dit forum leer ik wel veel) dan kan ik altijd nog een goede kopen. Maar hij was zo mooi met al die knopjes
http://www.baco-army-goods.nl/meetapparaten/pm3233.jpg
fred101