aantal bezoekers online?

Op 23 februari 2006 01:45:15 schreef Henry S.:
Dus al is het 4 uur 's nachts, toch zie je een paar duizend leden online...

Hmm, je snapt het concept 'cookie' niet.

Als je naar de site gaat en je bent standaard ingelogd leest deze je cookie uit (als je er 1 hebt) en logt je in als die persoon.

Sluit je de browser weer ben je weer uitgelogd. En ga je dus niet in de lijst van active connections staan

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

Op 23 februari 2006 01:47:21 schreef Evilest Aedolon:
[...]
Hmm, je snapt het concept 'cookie' niet.

Als je naar de site gaat en je bent standaard ingelogd leest deze je cookie uit (als je er 1 hebt) en logt je in als die persoon.

Sluit je de browser weer ben je weer uitgelogd. En ga je dus niet in de lijst van active connections staan

Aanbevolen Evilest...........

Henry S.

Moderator

Op 23 februari 2006 01:47:21 schreef Evilest Aedolon:
[...]
Hmm, je snapt het concept 'cookie' niet.

Als je naar de site gaat en je bent standaard ingelogd leest deze je cookie uit (als je er 1 hebt) en logt je in als die persoon.

Sluit je de browser weer ben je weer uitgelogd. En ga je dus niet in de lijst van active connections staan

Agreed! Ik ken het cookie concept, sessie ID's en de hele reutemeteut, zal mijn post aanpassen. Die cookies staan btw op een half uur.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

als je bij elke actie die je uitvoert gewoon de timestamp in database ververst bij je user gegevens en dan ziet naar wie de laatste 5 min iets heeft gedaan heb je snachts ook geen duizenden online staan hé. je moet dan om de 5 min iets doen anders sta je er niet meer tussen.
ik ken wel forums waar het is ma swat ik kijk er meestal niet naar

My Tube is bigger then yours
Henry S.

Moderator

De cookies staan op een half uurtje, dus vaak heeft Elvis het gebouw al verlaten ;)

Maar goed, dan heb je normaal gezien een waslijst van leden die actief (geweest) zijn. die ga je niet voor je lol doorspitten. :P
Een indicator van het aantal leden is dan IMHO niet meer dan een extraatje.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op donderdag 23 februari 2006 02:00:39

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Op 23 februari 2006 01:58:45 schreef Henry S.:
De cookies staan op een half uurtje, dus vaak heeft Elvis het gebouw al verlaten ;)

Maar goed, dan heb je normaal gezien een waslijst van leden die actief (geweest) zijn. die ga je niet voor je lol doorspitten. :P
Een indicator van het aantal leden is dan IMHO niet meer dan een extraatje.

Maar wel leuk om te zien..............

Wat wel leuk is om te laten zien is het aantal keer dat een topic is bekeken....

als je circuitsonline als startpagina hebt ingesteld, zoals ik, dan zegt het heel weinig of je de laatste 5 min. online ben geweest...

Free the whales!