meeting in breda

Dit topic is gesloten

Op 22 maart 2006 21:58:31 schreef Jan klaasen:
Eerste contact.......

vandaag, woendag 22 maart, hebben kleinmeisje, timmie, en ondergetekende elkaar ontmoet te avans hogeschool breda. Het eerste contact duurde niet lang (helaas, maar verplichtingen van mijn kant) maar was zeker aangenaam.

Aanstaande maandag zal het vworden voorgezet onder het genot van een versnapering. Dit feest zal plaats vinden in Cafe de Vulling aan de grote markt in Breda rond 19:00 uur

Daar kan dan natuurlijk naar hartelust gepraat wordne over electronica avonturen

geheel mee eens zeer aangenaam eerste contact. tot maandag.

zijn er nou echt niet meer mensen die rond breda wonen en zin hebben in een avondje kletsen??

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

Op 22 maart 2006 21:58:31 schreef Jan klaasen:
Eerste contact.......

vandaag, woendag 22 maart, hebben kleinmeisje, timmie, en ondergetekende elkaar ontmoet te avans hogeschool breda.

Komen jullie ook wel eens in de Virgo soos?

[Bericht gewijzigd door Carel M. op woensdag 22 maart 2006 23:36:36

Op 22 maart 2006 23:29:14 schreef Carel M.:
[...]Komen jullie ook wel eens in de Virgo soos?

nee kom ik nooit. hoezo?

[Bericht gewijzigd door timmie op woensdag 22 maart 2006 23:58:52

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

Timmie,

Ik wist niet dat je kwaad werd ;(
Als ik een dag gewerkt heb,
heb ik gewoon geen zin om nog eens 150km te rijden.
Ik wil graag komen, al was het maar om KT te plagen.

http://pascal.nedlinux.nl Niet tegenspreken, Ik heb altijd gelijk !

Op 22 maart 2006 23:29:14 schreef Carel M.:
[...]Komen jullie ook wel eens in de Virgo soos?

nee eigenlijk nooit... dat is hier aan de overkant, zitten natuurlijk wel de ehcte techneuten

Maar het lijkt we wel leuk om een soort van kalender ergens te kunnen plaatsen. 150 km autorijden is inderdaad een end, en ik moet er ook nog het kanaal voor overzwemmen... Maar mocht ik in Nederland zijn en toevallig in de buurt, dan kom ik graag even langs.

carpe cerevisi

Op 23 maart 2006 09:55:57 schreef Capt501:
Timmie,

Ik wist niet dat je kwaad werd ;(
Als ik een dag gewerkt heb,
heb ik gewoon geen zin om nog eens 150km te rijden.
Ik wil graag komen, al was het maar om KT te plagen.

hoe kom je erbij dat ik kwaad wordt, tuurlijk niet het is ieders goed recht om uit te komen voor zijn of haar mening en als ik kwaad over kwam dan spijt me dat want het is absoluut niet zo bedoeld. het lijkt me ook zeker leuk als je komt. maar we moeten klein beginnen en kunnen zo naar een grotere meeting toe gaan. we kunnen de volgende keer wel in het weekend doen, maar dan plannen we een end verder vooruit. :D

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

Op 22 maart 2006 23:56:54 schreef timmie:
[...]
nee kom ik nooit. hoezo?

Mijn zoon Eric is actief in deze studentenvereniging en is er vaak achter de bar te vinden. Wellicht dat jullie elkaar zouden kennen. Het was maar een gedachtenspinsel.

ik studeer BE op het gebouw tegenover het gebouw waar hij studeert mssn heb ik hem wel eens gezien.

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

mischien eens samen gaan kijken daar. ik kom timmie nu oko dagelijks tegen. en kleinmeisje waarom ga jij ook niet gewoon op avans naar school je bent er vaak genoeg.....

moet je wel iets leuks gaan doen...(geen BE) maar CMV (wat dan niet meer bestaat, maarin social work zit een slap aftreksel daarvan erin)

nej ik kwam om timmie met zn project te helpen kwas iets sneller om 60 paginas in 30 minuten (mider zelfs te maken) dus en daarbij komt doe liever juridisch :P

--muts--

Op 23 maart 2006 22:12:41 schreef Jan klaasen:
mischien eens samen gaan kijken daar. ik kom timmie nu oko dagelijks tegen. en kleinmeisje waarom ga jij ook niet gewoon op avans naar school je bent er vaak genoeg.....

moet je wel iets leuks gaan doen...(geen BE) maar CMV (wat dan niet meer bestaat, maarin social work zit een slap aftreksel daarvan erin)

kunnen we inderdaad wel een keer doen.

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

Op 23 maart 2006 22:15:05 schreef kleinmeisje:
nej ik kwam om timmie met zn project te helpen kwas iets sneller om 60 paginas in 30 minuten (mider zelfs te maken) dus en daarbij komt doe liever juridisch :P

jij heb ook vats van die dunne electronica vingertjes. maar als je geintereseerd bent in vrijwillig typewerk dan heb ik ook nog wel een bergje

komt ook in de nieuwe social work opleiding. een major gaat die kant op. dan samen met maatschappelijk ondernemen

[Bericht gewijzigd door Jan klaasen op donderdag 23 maart 2006 22:25:37

nou het waren op avans 60 pagina's en kweet nie hoeveel op me eigen school nee bedankt moet mijn eigen projectje nu ook maken moest ik morge inleveren.

Maar komen er nog meer mensen naar de meeting

--muts--

ik wete het niet. maar waar gaan we het over hebben. jullie nog spannende projecten?

Gaat niet lukken om naar de meeting te komen, maar een meeting (met BBQ?) in de zomer op een weekend lijkt mij ook wel een strak idee.:-)
(kon ook al niet naar rosmalen :-()
Ik blijf deze topic en eventuele volgende topic wel in de gaten houden.

Why do people spend money they don't have, to buy things they don't need, to impress people they don't like...? .-.-.-.-. Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

laat maar weten wanner die bbq is. een lekker stukje vlees is nooit weg (ik heb er vandaag nog aangedacht om hem aan te steken, maar het word zo vroeg donker, wat weer van het wekend word opgelost)

[kickmode]
zo de laatste kick voor de minimeeting.
beste CO'ers maandag 27 maart a.s. 19.00 bij de vulling op de grote markt in breda een minimeeting.
iedereen is welkom vervoer voor mensen die rond dorst wonen is te regelen

co'ers die tot nu toe komen:
ikke(timmie)
klein meisje
jan klaassen
[/kickmode]

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

Hmm misschien kom ik ook opdagen, hangt er vanaf hoe lang ik nog bezig ben op de TU.

Tot misschien morgen :)

Trouwens, hoe herken ik jullie?

[Bericht gewijzigd door Squant op zondag 26 maart 2006 12:19:02

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Trouwens, hoe herken ik jullie? => zoek spijkerjassen bij de vulling

--muts--

in combinatie met hawaii blouse

maar als we daar op maandag zijn is er toch bijna niemand

virgo soos! haha vroeger! Toen ik nog op de HTS zat.
Ik ken Eric Mulder wel ja.
Zijn er hier nog meer die elektro studeren op Avans?

Op 26 maart 2006 18:55:40 schreef Stijnos:
virgo soos! haha vroeger! Toen ik nog op de HTS zat.
Ik ken Eric Mulder wel ja.
Zijn er hier nog meer die elektro studeren op Avans?

ikke half, ik 'studeer'Bedrijfseconomie maar mijn schooltijd ziet er ongeveer zo uit:

  • 3/4 van de tijd schakelingen uittekenen, berekenen en op het forum dingen bijleren en andere helpen.
  • de rest van de tijd uit mijn neus eten en mijn klasgenoten en tutor pesten.
niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

nou de meeting is gweest en het was vooor mijn idee gezellig het was wat kort maar ach we zaten met examens de volgende dag. zo nu op naar de volgende meeting!!!!!!!

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

Dit topic is gesloten