pcnerd
Take a parachute, and jump!
Op 4 april 2006 20:52:35 schreef Laurens66:
Wie weet wat ik voor een aardlek + 10A automaat ongeveer kan rekenen?
erm
10 euro, 15? als ze 2e hands zijn en werken ofcourse.
als je merkdingetje hebt wel 25 denk ik.
Stynus
Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be
Op 4 april 2006 21:00:49 schreef pcnerd:
[...]
erm
10 euro, 15? als ze 2e hands zijn en werken ofcourse.
als je merkdingetje hebt wel 25 denk ik.
25€ voor een aardlekschakelaar waar ?
bij mijn weten kosten die nieuw +60€
edit: http://www.gamma-belgie.be/emc.asp?pageId=5142
muddy
Magnetische flux loopt altijd in gesloten paden, elektrische stroom niet per se (volgens de wet van Ampère), want: elektrische lading kan ophopen.
lekkere ideetjes allemaal:p
ik heb een 5 polige verlengkabel met een knopje met rood lampje erin boven mijn bureau geschroefd
genoeg voor labvoeding, soldeerstation, lampje en nog 2 andere dingen, zoals gaslaser of voedingkje voor oiets
ik heb zon idee gehad: bewegingsmelder, als er 10 minuten geen beweging in je kamer is sluit hij de stroom af. Kan ik me radio niet meer aan laten staan en is lekker strombesparend.
Op 5 april 2006 15:29:07 schreef muddy:
ik heb zon idee gehad: bewegingsmelder, als er 10 minuten geen beweging in je kamer is sluit hij de stroom af. Kan ik me radio niet meer aan laten staan en is lekker strombesparend.
Behalve als er een lader staat te laden.
Ganzz
-
Op 5 april 2006 15:29:07 schreef muddy:
Ik zit stil achter de pc dus moet ik met mijn hand blijven zwaaien om te kunnen computeren?
muddy
Magnetische flux loopt altijd in gesloten paden, elektrische stroom niet per se (volgens de wet van Ampère), want: elektrische lading kan ophopen.
stil achter de computer, hmm, volgens mij kan dat alleen als je een filmpje kijkt ofzo, en daar hebben ze dvd spelers vor uitgevonden;)
Als je iets zit te lezen, chatten of aan het browsen bent beweeg je te weinig voor de sensor, of ben je hyperactief? 
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
ach, met een beetje adhd kkom je een heel eind:P
als ik zit te lezen op me pc oid dan beweeg ik bijna niet. dan moet je wel een heel gevoelige (dus dure) sensor hebben. en idd, als mijn laptop staat te laden wil ik graag dat hij daar wel mee doorgaat(om nog maar te zweigen over de klok/wekker die je iedere keer weer moet zetten). wat wel kan is dat je een schakelaar bij de deur maakt die waarmee je zo alles uit kan zetten.
Twee groepen?
1 voor apparatuur die altijd op de spanning moet staan en 1 voor andere apparatuur.
Ik heb al een mooi niet al te duur alamat gevonden, op deze site: www.melkim.nl, helaas hadden ze daar geen B 10A, ik zal eens mailen.
[Bericht gewijzigd door Laurens66 op ]