timmie
niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide
ik had ook graag gewillen maar een reis van anderhalf uur er naar toe is mij te gek en vervolgens anderhalf uur trug.
iemand die gaat vanuit de buurt van breda toevallig? dan ga ik graag mee.
Tipje-voor niet auto gebruikers-? :
Het is lente!
Samen in het weekend 1 dag onbeperkt 1e klas reizen voor maar 35 euro.(das per 2 personen dus!)
Hoe werkt NS Lentetoer?
NS Lentetoer 1e klas is geldig gedurende één dag voor 2 personen, waarmee van zaterdag 20 mei t/m zondag 18 juni op een zaterdag of zondag onbeperkt door Nederland kunt treinen.
NS Lentetoer is dus geldig op:
- iedere zaterdag of zondag in de periode 20 mei t/m 18 juni 2006;
- en op donderdag 25 mei (Hemelsvaartsdag), vrijdag 26 mei en maandag 5 juni (2e Pinksterdag)
Voor de OVers:
http://www.9292ov.nl/
Het adres van De Jutberg:
Jutberg 78
6957 DP Laag Soeren
Telefoon (0313) 619220
Het wordt alleen slecht weer donderdag, ±14°C met regen.
Dus regenjassen en paraplu's meenemen.
Spreken we nog een bepaalde tijd en plaats af?
Op 22 mei 2006 10:36:35 schreef Hugo Welther:
Dus regenjassen en paraplu's meenemen.Spreken we nog een bepaalde tijd en plaats af?
De even uren? 10 12 en 14 uur? Plaats? Meestal is er een centraal punt, denk aan de sleurhut op de Lichtmis, waar we af kunnen spreken.
Bij de ingang zal er wel een commandopost staan.
10, 12, 14 is mij best, maar ik denk niet dat ik 10uur redt 
De weersverwachtingen: Dit kaartje blijft actueel
Op 22 mei 2006 16:02:42 schreef Henry S.:
Bij de ingang zal er wel een commandopost staan.10, 12, 14 is mij best, maar ik denk niet dat ik 10uur redt
De weersverwachtingen: Dit kaartje blijft actueel
Beetje regen, pfoe, we zijn toch niet van suikergoed gemaakt toch? En echte marktrommelaars gaan nog als het op de bodem van een vulkaan gehouden wordt!

Op 22 mei 2006 10:36:35 schreef Hugo Welther:
Dus regenjassen en paraplu's meenemen.
Dan wordt het weer net als vroeger een ouderwetse Prutberg... Maar dat weerhoudt mij niet ook dit jaar weer van de partij te zijn.
Trouwens, dat Prutberg was vroeger dus de vaste uitdrukking vanwege het vaak slechte weer op hemelvaartdag. Mijn ervaring is echter dat het de laatste 10 jaar over het algemeen altijd prima weer (geen regen van betekenis) is geweest.
gr. Mans
Op 22 mei 2006 12:22:59 schreef Rd12tf:
[...]
De even uren? 10 12 en 14 uur? Plaats? Meestal is er een centraal punt, denk aan de sleurhut op de Lichtmis, waar we af kunnen spreken.
De Jutbergmarkt wordt georganiseerd rondom de Kantine van de camping. Een centraler gelegen punt kun je niet wensen, het is er warm, droog, er is koffie en voedsel, en een buiten terras voor de rokers.
T.Assies
Ik zie dingen die je nooit voor mogelijk hield. Ik maak ze mogelijk. Ik kan je pijn en lijden laten zien. In tegenslag vind ik hoop, in de verhalen die ik hoor inspiratie. Ik kan je veel vertellen. Wat ik doe? Ik ontdek. Mijn wereld is jouw wereld.
Op 22 mei 2006 12:22:59 schreef Rd12tf:
Prima idee, alleen spreek ik nooit meer iets af bij een caravan.... 
Op 22 mei 2006 16:12:47 schreef Rd12tf:
Beetje regen, pfoe, we zijn toch niet van suikergoed gemaakt toch? En echte marktrommelaars gaan nog als het op de bodem van een vulkaan gehouden wordt!
Ik kan me Hoenderloo vorig jaar nog herinneren......
Moest de buisjes zowat uit de klei trekken, maar wel heel wat voordeel behaald! 
[...]Moest de buisjes zowat uit de klei trekken,[...]
Dat zijn de beste!
Vers uit de grond, das pas gezond!

Op 22 mei 2006 17:44:01 schreef KT88:
[...]
Moest de buisjes zowat uit de klei trekken, maar wel heel wat voordeel behaald!
Dat is gek... Hoenderloo ligt op zandgrond 
T.Assies
Ik zie dingen die je nooit voor mogelijk hield. Ik maak ze mogelijk. Ik kan je pijn en lijden laten zien. In tegenslag vind ik hoop, in de verhalen die ik hoor inspiratie. Ik kan je veel vertellen. Wat ik doe? Ik ontdek. Mijn wereld is jouw wereld.
Op 22 mei 2006 04:59:11 schreef Ron-nl:
Tipje-voor niet auto gebruikers-? :Het is lente!
Samen in het weekend 1 dag onbeperkt 1e klas reizen voor maar 35 euro.(das per 2 personen dus!)Hoe werkt NS Lentetoer?
NS Lentetoer 1e klas is geldig gedurende één dag voor 2 personen, waarmee van zaterdag 20 mei t/m zondag 18 juni op een zaterdag of zondag onbeperkt door Nederland kunt treinen.NS Lentetoer is dus geldig op:
- iedere zaterdag of zondag in de periode 20 mei t/m 18 juni 2006;
- en op donderdag 25 mei (Hemelsvaartsdag), vrijdag 26 mei en maandag 5 juni (2e Pinksterdag)
Hou er rekening mee, het dichtbijzijnste station is dieren, je kan dan met lijn43 een eind richting de jutberg komen maar of de bus nog dichterbij komt betwijfel ik..
pcnerd
Take a parachute, and jump!
ok jongens, ik kom
.
iemand nog leuke handelswaar?
elmoww: neem jij nog een paar ccfl-invertertjes mee, mits je ze nog hebt.
en ik heb nog steeds de scoop (heathkit model 10-102)
.
ben nog steeds naar een aantal dingetjes op zoek, maargoed, zal wel goedkomen op die beurs (hoop ik).
Ibanez
Een atx voeding is geen labvoeding, en je kunt er geen auto mee starten ook
Op 22 mei 2006 17:44:01 schreef KT88:
[...]
Prima idee, alleen spreek ik nooit meer iets af bij een caravan....[...]
Hehe
caravan achter de auto en weg centraalpunt:P
Neenee Ibanez, we hebben het hier over een onvervalst stukje CO-historie.
Korte samenvatting: ik had een zonnebril laten liggen bij Izaak (PD5AR) in Wolvega, die hem aan de daar in de buurt wonende Hans de Swan had meegegeven, zodat deze hem later weer mee kon nemen naar de Lichtmis beurs.
We hadden afgesproken bij de caravan, maar omdat ik Hans toen van gezicht nog niet kende, en vice versa, is dat misgelopen.
Dat hebben we later goedgemaakt met een HF-meeting in Wolvega, terwijl Hans intussen mijn zonnebril ook nog eens gemodificeerd had (X-ray intensifier erin enz. enz.)
Het ergste is nog dat ik die bril *alweer* kwijt ben, dit maal ergens op een parkeerplaats van een restaurant in Utrecht waar ik beroepshalve was....
-edit-
topografie was nooit m'n sterkste kant, evenals het behouden van zonnebrillen.......
pcnerd
Op 24 mei 2006 21:04:13 schreef KT88:
....
Het ergste is nog dat ik die bril *alweer* kwijt ben, dit maal ergens op een parkeerplaats van een restaurant in Utrecht war ik beroepshalve was....
ach ach ach, toch kif maar een ministukje electronica in laten bouwen met een fluit + rinkel systeempje ofzo, of simpeler:
papiertje eraan met naam ? 
T.Assies
Zie jullie wellicht morgen, ik neem Eat (RD12TF) in ieder geval mee, en misschien komt mijn vrouw ook nog wel mee.
12.00 uur meeting in het barretje/restaurant/clubhuis/kantine (doorhalen wat niet aanwezig is)?
Voor de Ffers en Nners stel ik voor 433.500 MHz als CO oproepkanaal te gebruiken en LPD kanaal 4 natuurlijk.
Ibanez
Een atx voeding is geen labvoeding, en je kunt er geen auto mee starten ook
Op 24 mei 2006 21:04:13 schreef KT88:
Neenee Ibanez, we hebben het hier over een onvervalst stukje CO-historie.
Korte samenvatting: ik had een zonnebril laten liggen bij Izaak (PD5AR) in Drachten, die hem aan de daar in de buurt wonende Hans de Swan had meegegeven, zodat deze hem later weer mee kon nemen naar de Lichtmis beurs.
We hadden afgesproken bij de caravan, maar omdat ik Hans toen van gezicht nog niet kende, en vice versa, is dat misgelopen.
Dat hebben we later goedgemaakt met een HF-meeting in Drachten, terwijl Hans intussen mijn zonnebril ook nog eens gemodificeerd had (X-ray intensifier erin enz. enz.)Het ergste is nog dat ik die bril *alweer* kwijt ben, dit maal ergens op een parkeerplaats van een restaurant in Utrecht waar ik beroepshalve was....
Kijk weer wat "geleerd":P
Ik zou graag komen maar heb helaas geen vervoer|:((groningen) volgende keer beter:'-(
pcnerd
mwah, zal die grote dingen van mij maar niet meenemen..
schoentjes zal wel gaan, moeten ze maar een keertje in de waschmachine hoor
.
zijn er nog mensen die een *beetje* verstand hebben van de ouderwetse multimeters, de werkbank modellen, ik ben al tijden naar een op zoek, maar op zo'n beurs kan ik nooit goed bepalen of zoiets het geld wel waard is (50/60 euro
), hij hoeft echt niet nauwkeuriger te zijn dan een multimeter.
//edit:
wie heeft z'n button nog?
.