Ik heb al een tijdje een dynacord eminent 200 staan
Datablad:http://www.el-me-se.de/pdf_files/EMINENT200.pdf
een transistor mengversterker met ingebouwde band echo uit ~1979.
Hij moet wat opgeknapt worden. Nu wil ik dit best doen, is een leuk projectje. maar ik kan zelf weinig met zo'n ding. Nu vroeg ik me af wat de waarde van zo'n ding nog zou kunnen zijn. iemand een idee.
[Bericht gewijzigd door Jan klaasen op ]
Hier op Marktplaats stond er eentje, hoogste bod tnt. is 100 euro.
Het is maar wat de gek ervoor geeft, denk ik.
Houd dat ding voor jullie sportcluppie man, gaat nooit meer stuk 
Op 16 juli 2006 17:33:45 schreef KT88:
Hier op Marktplaats stond er eentje, hoogste bod tnt. is 100 euro.Het is maar wat de gek ervoor geeft, denk ik.
Houd dat ding voor jullie sportcluppie man, gaat nooit meer stuk
heb ik ook even aangedacht maar er zitten veel te veek knopjes op dat ding voor op de club. en ik vindt het een beetje zonde een apparaat met toch wel wat vintage waarde alleen te gebruiken als eind versterker.
ik kan me voorstellen dat iemand die meer met muziek maken bezig is hier nog wat mee kan. met name door de band echo die erin zit.
100 euro vind ik trouwens een best goede prijs..
weet iemand een forum waar mensen rondhangen die verstand hebben van prijzen van dit soort speelgoed...kan alleen fora vinden van nieuwe spullen.
ik dacht dat daar voornamelijk zelf bouwers zaten en geen musisi die met dit soort spul in de weer zijn
Gewoon op MP zetten. Dit soort spullen hebben geen waarde. Puur wat de gek er voor geeft.
Alles boven de 50 is mooi mee genomen.
[Bericht gewijzigd door Dominic op ]
beertje_01
My Tube is bigger then yours
afgezien daarvan lijkt het me wel degelijk spul en niet het speelgoed dat zenu verkopen.
blijkt zelfs dat die 2ohm stabiel is precies kan dat?
zijn leuke dingen moest ik geld hebben.....leuk om mee te stoeien ma swat op marktplaats ofzo kan je er wel wat voor krijgen.
ik zal van de week eens gaan herstellen. als eerste is de netentree gebroken. en volgens mij zijn er nog wat meer defecten...eens kijken