Op 21 mei 2003 15:45:14 schreef Roel:
wat zijn de spec. van die rol 1500 rode ledjes?

Het zijn ledjes, rood, diffuus, 3mm, twee even lange draden :(, geen platte kant :(. Gewoon 20 mA erdoor.

Als er nog maar 3 inzendingen zijn kan dan de afsluitdatum niet uitgesteld worden tot september ? Ik denk dat zij die nu iets insturen dat misschien al klaar hadden ? Voor velen is het bijna examens. Maar dan komt de vakantie.

Op 5 mei 2003 15:45:04 schreef DJJeroen:
Ik wil wel meedoen ik stuur mijn robot wel in

Ik kan me herrineren dat ik aan die robot ook een klein beetje heb geholpen :P. Maar ik was toch niet van plan de mijne in te zenden dus stuur hem gerust in.

(P.S. ik ga de mijne binnenkort eens flink veranderen maar daar hebben we het op msn nog weleens over)

Voor mij geldt het iig wel dat ik nu echt geen tijd heb en in de vakantie wel wat kan doen.

Op 21 mei 2003 20:22:01 schreef elektron_:
Als er nog maar 3 inzendingen zijn kan dan de afsluitdatum niet uitgesteld worden tot september ?

Dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk tegenover hen die al ingezonden hebben. Marcel, heb jij een mening hierover?

Ik vind niet dat je het zo lang moet uitstellen ! of toch niet meer dan een week ofzo...

Ik heb ook geen tijd nu dus heb ik een projectje ingezonden dat ik vorige maand uitgewerkt heb.

Uitstellen maakt niet uit voor mij, misschien kun je ook anders bepalen wanneer de deadline valt; bijvoorbeeld vanaf x aantal inzendingen.

ik vind niet dat we einddatum moetten veranderen. de organisatoren zeggen dat iedereen voor die datum kan inleveren, lukt je dat niet dan heb je dus gewoon pech.

Op 22 mei 2003 13:58:44 schreef Roel:
ik vind niet dat we einddatum moetten veranderen.

Ik vind dat 1 protest al genoeg is om een eerdere afspraak niet te veranderen, dus het blijft gewoon 1 juni. De enige uitzondering is als je 's avonds voor de deadline het *net* niet af krijgt, neem dan contact met me op. Maar reken dan niet op meer uitsel dan een dag of zo.

Kom op soldeerboutridders, laat ons verstomd staan van jullie creativiteit zodat we het ontzettend moeilijk krijgen om de winnaars aan te wijzen, en er niet onderuit kunnen nog een wedtsrijd uit te schrijven!

Op 23 mei 2003 14:39:03 schreef Wouter van Ooijen:

[...]

Ik vind dat 1 protest al genoeg is om een eerdere afspraak niet te veranderen, dus het blijft gewoon 1 juli.

Was het niet juni ?! en ik krijg het wel helemaal af maar de fotos niet zo snel :-S

Op 22 mei 2003 09:21:28 schreef Wouter van Ooijen:

[...]

Dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk tegenover hen die al ingezonden hebben. Marcel, heb jij een mening hierover?

nou een keer per maand een aktie lijkt me wel wat maar ik weet niet hoe jij hier over denkt en dan eentje waarbij we de 12 maanden een hoofdprijs geven dat is gewoon cool denk ik :)))
dus hierbij vind ik dus dat de datum moet blijven staan er een vervolg op moet komen of zo :) maar dan wel elke keer andere prijzen :)
en als 12 keer te veel is per jaar dan een ander getal ?

Op 23 mei 2003 14:45:40 schreef Aedolon:
Was het niet juni ?! en ik krijg het wel helemaal af maar de fotos niet zo snel :-S

Sorry, ik heb het al aangepast. Neem over die foto's maar contact me me op, maar zend de rest dan wel op tijd in.

Op 23 mei 2003 14:55:01 schreef Fictions:
nou een keer per maand een aktie lijkt me wel wat?

Dit is geen actie maar een wedstrijd(je). Ik merk wel hoeveel inzendingen er zijn, ik denk zelf dat 1 maand veel te kort is, misschien is 3 of zelfs 6 maanden een beter idee.

Op 23 mei 2003 15:13:44 schreef Wouter van Ooijen:

[...]

Dit is geen actie maar een wedstrijd(je). Ik merk wel hoeveel inzendingen er zijn, ik denk zelf dat 1 maand veel te kort is, misschien is 3 of zelfs 6 maanden een beter idee.

ach ik ben zo moe weet af en toe niet wat ik zeg :P
ik bedoel ook ontwerp wedstrijd maar dat is wel aktie :P
lol

ps laat ze er maar voor werken hehehehe

ps2 6 maanden hmm dan ga ik ook meedoen :)

6 maanden lijkt mij ook een goed termijn.

6 maanden lijkt mij wel veel, dan ga je automatisch naar grote projecten gaan. Een simpel dingetje kan toch op 2 à 3 maanden volledig uitgewerkt en getest zijn? Maargoed het is niet aan mij om de termijn te bepalen.

ik vind 3/4 maanden ook wel beter, je hebt toch geen half jaar nodig om iets uittewerken (tenminste, geen grote projecten dan)

Op 23 mei 2003 20:57:38 schreef Koen Van Vlaenderen:
Maargoed het is niet aan mij om de termijn te bepalen.

Het is niet aan jullie om te *bepalen*, maar ik hoor wel graag zo veel mogelijk meningen!

Ik ga morgen (woensdag) een paar dagen op vakantie, dus wees niet bang als ik niet reageer op vragen. Jullie zorgen toch wel dat mijn mailbox daarna propvol zit met wedstrijd inzendingen?

:) ik denk niet dat ik het af krijg...geen onderdelen genoeg, sorry zal voor volgende keer zijn

Geen tijd genoeg, proefwerkweek enzo, afsluiting van het jaar. Krijg in de vakantie wel tijd.

Op 27 mei 2003 21:41:19 schreef Aedolon:
:) ik denk niet dat ik het af krijg...

Niet vreemd als je 937 berichten post in 10 weken tijd!

lol... is niet daarom :) ik ontvang m'n mails, terwijl ik aan het ontwerpen ben :p

[Bericht gewijzigd door Aedolon op ]

Ik heb net een ontwerp van mij ingestuurd over een apparaatje dat met een laser figuurtjes projecteert, waar ik onlangs een uitbreiding bij gezet had zodat ie op muziek werkt. Staat hier. Wel niet teveel op de pop-ups letten :).

Op 28 mei 2003 19:38:30 schreef Thomas:
Ik heb net een ontwerp van mij ingestuurd over een apparaatje dat met een laser figuurtjes projecteert, waar ik onlangs een uitbreiding bij gezet had zodat ie op muziek werkt. Staat hier. Wel niet teveel op de pop-ups letten :).

leuk dingetje :)