k.p.meinesz
Een schizofreen is nooit alleen!
hij waarschuwd dat er iets niet klopt en dit heeft niets van doen met beperkingen
doe anders eens een move dan moeten de verbonden sporen mee moven zo niet dan zijn ze voor eagle niet verbonden
beperkingen in light zijn:
maximaal 1/2 eurocard formaat
maximaal 2 layers top en bottom
Ik heb echt een paar keer de relais aansluitingen verwijderd en opnieuw gelegd, en telkens zegt ie:
'WARNING: Only 1 Pin on net N$XX'
en dat niet 1 keer maar wel 6x
:S
YESSS Tis eindelijk gelukt, geeft geen foutmelding meer en in BOARD zijn ze eindelijk ook aangesloten YESSSS......
Doordat ik die lightversie gebruik van Eagle kan ik geen grote printplaten maken zoals je net al zei, welk programma kan ik de board-file van Eagle gebruiken in een programma dat wel een grotere printplaat kan maken?
k.p.meinesz
Een schizofreen is nooit alleen!
ach meestal los ik het creatief op
gewoon een connector op de print die correspondeerd met de connector op de tweede print.
Ken waldek
imagination is more important than knowledge
Ken waldek
imagination is more important than knowledge
dat messchien wel maar de tut is nergens te vinden dus...
daarom ik een oud topic omhoog schop, of moet ik speciaal een nieuw topic openen ?
Nee is goed zo, en zo schop je mij wakker...
Ik heb de tutorial hier liggen, 'was' hem aan het oppoetsen maar dat is er bij gebleven. 
Ik zal het zsm in orde maken!
Sparks
mijn werk is zo geheim dat zelfs ik niet weet waar ik mee bezig ben....
al 2 jaar aan het poetsen???
dan zal ie wel lekker blinken zo.
Opschieten met dat ding want ik heb hem ook nodig 
Fantomaz
Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
Heb opamp lm358 in een schema maar hoe kan ik hier de voeding bij tekenen zodat het bij autoroute ook meteen megenomen kan worden? (de voedingpootjes zitten niet bij het symbool)
Sparks
mijn werk is zo geheim dat zelfs ik niet weet waar ik mee bezig ben....
Op 5 november 2006 13:39:38 schreef shiptronic:
volgens mij doet hij dat met zelfrijzend bakmeel
Mischien dan toch maar eens die zilverpoets proberen??

Op 5 november 2006 10:15:07 schreef Sparks:
al 2 jaar aan het poetsen???
[...]
2 jaar? ik heb hem een maandje...
Op 5 november 2006 13:13:58 schreef Fantomaz:
Wat versta jij onder oppoetsen Henry?
-htmlfouten (beval heel veel Word-html)
-spelfouten
-beetje meer structuur in de zaak, menu en zo.
Op 5 november 2006 15:24:13 schreef ZAQ:
Heb opamp lm358 in een schema maar hoe kan ik hier de voeding bij tekenen zodat het bij autoroute ook meteen megenomen kan worden? (de voedingpootjes zitten niet bij het symbool)
Wat doet je vraag in dit topic?
Topickapen wordt niet gewaardeerd. Je probleem opzoeken, als dat niet lukt een nieuw topic openen.
LuckyBasterd
:D Eagle addicted!! :D
Tim Blanckaert
Spread Firefox 3 | www.100dagen-slc.tk | www.slc-griekenland.tk | www.sportfeest.tk | www.nachtdergewoonte.tk | Panasonic Service Manuals
Op 6 november 2006 09:42:22 schreef LuckyBasterd:
@k.p.meinesz
Ik wil graag helpenZoek maar is op mijn posts
Heerlijk programma
k.p.meinesz is hier niet meer en heeft een tijdje terug alles aan CO overgedaan.
Op 6 november 2006 09:47:12 schreef Blanckaert Tim:
is dit niet de tutorial die je bedoelt?ftp://ftp.cadsoft.de/pub/program/4.09r2/tutorial-eng.pdf
Kleiner en in het Nederlands.
warfighter
Sometimes Components Fade To Black - (Metallica)
hoi,
ik heb ook een probleem ik wil met een uc een lm358 aansturen aar nu wil ik deze toevoegen en er staat geen pin 8 bij in het schematische deel:S:S
Stynus
Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be

Zoek maar is op mijn posts