Het Grote Ets-vragen Topic!

Oke bedankt!. (misschien heb je het type nummer?)
Ik ga een labvoeding bouwen! (foto's volgen)
Nou het frontpaneel wou ik speciaal folie gebruiken:
http://www.conrad.nl/goto/?product=532576
Misschien iemand hier ervaring mee ?

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje

Ik heb voor een erg lage prijs mijn Bungardprintplaten bij Reichelt besteld.
Ik weet niet of Wim Pirlet nog weer een Inkoop actie in de planning heeft, maar ik zit zelf ook weer te popelen om eea te bestellen.

Het duurt even voor je alles in huis hebt, maar dan heb je veel voor weinig. ;-)

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

Op 31 december 2006 10:57:28 schreef Technojunk:
Nou het frontpaneel wou ik speciaal folie gebruiken:
http://www.conrad.nl/goto/?product=532576
Misschien iemand hier ervaring mee ?

Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me verschrikkelijk duur. Zelf druk ik m'n frontplaten af op glanzend laserpapier, dat ik met Power Pritt bevestig. Een paar lagen blanke beschermlak erover, en klaar is Kees. Dat laatste wel aanbrengen in dunne laagjes, en vanop voldoende afstand. Sommige soorten durven de toner oplossen, als er te veel ineens wordt aangebracht. Even testen op een proefstukje kan ook geen kwaad.

Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)

Op 31 december 2006 14:04:12 schreef pros:
[...]
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me verschrikkelijk duur. Zelf druk ik m'n frontplaten af op glanzend laserpapier, dat ik met Power Pritt bevestig. Een paar lagen blanke beschermlak erover, en klaar is Kees. Dat laatste wel aanbrengen in dunne laagjes, en vanop voldoende afstand. Sommige soorten durven de toner oplossen, als er te veel ineens wordt aangebracht. Even testen op een proefstukje kan ook geen kwaad.

En waar haal je dat spul?