KOEKY
Als ge dit helemaal leest bent ge weer 3 a 5 seconde van uw kostbare tijd kwijt :p
Ik ben net begonnen aan het ontwerp van een printje voor een klapschakelaar. Zie ===> http://www.elektronicaforum.nl/viewtopic.php?p=27704#27704
Ik maak dit met ulticap en ultiboard ( omdat we deze programma's voor school gebruiken ). Maar ik twijfel over de symboolnamen van de ic's. Ik heb voor ic1 en 2 een NE555 en voor ic3 een 74HCT4017. Zijn dit de juiste ic's ? en komen de klemnummers overeen ? Ook vind ik geen micro in ulticap library als iemand die zou weten ...
Bedankt op voorhand
pros
Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)
Op layout-gebied is de 74HCT4017 gelijk aan de 4017. Maar de laatste werkt op 3V tot 15V, terwijl de 74HCT-versie voor 5V bedoeld is. Verder is de NE555 gelijk aan de 555.
KOEKY
Als ge dit helemaal leest bent ge weer 3 a 5 seconde van uw kostbare tijd kwijt :p
bedankt
en weet er ook iemand of er ergens in de ulticap library een standaard micro met 2 aansluitingen staat ?
pros
Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)
KOEKY
dat vint ie niet :s maar als er geen in staat neem ik wel een gewone header hoor. Je moet er niet te hard achter zoeken 
Ibanez
Een atx voeding is geen labvoeding, en je kunt er geen auto mee starten ook
KOEKY