hallo,

misschien kan ik ook komen met m'n vader als hij zin heeft, gelukkig weet ik dan als ik dat logo zie dat ik dan een praatje kan maken

Op 16 januari 2007 16:41:16 schreef Henry S.:
[...]
Daar valt misschien wel wat te regelen ;)

:) zullen we het tzt wel over hebben. in Grûnn ofzo.
de ellende is dat ik met die lange stelten van mij vaak krap zit in auto's. voor korte stukkan maakt dat niet uit, maar lange einden is toch wel lastig..
@rt12tf: als je zo'n verzameling hebt, mag ik er dan ook wat vasthouden? >:)

Voordeel van de coupé, veel beenruimte voor, maar dan kan er niemand meer achterin ;)
Ik ben iig in Grûnn.

groningen, nat, da's waar ook...

weet niet of ik heenkan, als ik met iemand mee kan tuffen wel (woon in kop van overijssel), anders houdt ik mijn geld in voor rosmalen :). Open anders ff een nieuw topic (ik ben te lui :P )

ik wil dit jaar ook weer naar rosmalen, en zoals ieder jaar heb ik nog 3a4 zitplaatsen over (en een grote kofferbak= estate)

dus wie mee wil rijden vanaf omg. zwolle laat tzt maar even weten.

is een wel roken coupe :)

Op 18 januari 2007 18:53:47 schreef Henry S.:
Voordeel van de coupé, veel beenruimte voor, maar dan kan er niemand meer achterin ;)
Ik ben iig in Grûnn.

als je via de A50 rijd kunnen er altijd nog wat mensen overstappen als ze bij jouw te krap zitten (idd net de NS)

Okee, ik kom ook, neem nog twee mensen mee. Heb eventueel nog één zitplaats over. Ik moet over Best rijden vanuit Helmond. Dus als iemand interesse heeft hoor ik het wel

KT gaat ook, uiteraard.

Eat rijdt mee neem ik aan?

als ik en ons pap gaan kunnen er nog wel max 3 mensen in.

Ik woon in leende dus... maar het is nu wel definitief dat ik ga omdat ons pap het ook wel leuk vind.

Op 19 januari 2007 13:07:10 schreef KT88:
KT gaat ook, uiteraard.

Eat rijdt mee neem ik aan?

Tuurlijk! Wat dacht je! :)

Deze jongen zal er ook weer zijn,maar morgen eerst naar Apeldoorn!

Apeldoorn is me te ver weg in verhouding tot de grootte van de markt. Als ik me niet vergis is het een kleintje.

Hugo: ga is ff bij je broer thuis kijken joh, volgens mij licht hij te verstoffen op zolder :+.

ik ben trouwens hierna opzoek:
http://home.deds.nl/~tomzooi/kooplijstje.xls

:p.

Ook deze jongen is weer van de partij
Ga samen met een maat dus nog 2 plekjes over in de auto
Helaas is m'n maat een stevige roker dus de auto is niet rookvrij
Ik ga vanaf enschede over deventer die kant op
Moet ik iemand oppikken laat het even op tijd weten
meel radiodekastelein{at}hotmail{dot}com

Ps ben er vroeg en ga weer laat weg!

[Bericht gewijzigd door de kastelein op ]

Ga dit jaar misschien er ook naartoe,
Zijn hier ook algemene/speciale onderdelen te koop?
Weerstanden/etc. K'zoek nog een paar dcf77 module's
en ook zon balletjesschieter van PCnerd :D
Niels

ja, kun je er allemaal kopen, die dcf77 module weet ik niet zeker, maar de kans is vrij groot.
dat pompje moet gemonteerd worden op een accuboormachine motor, om daarna met een magazijn op luchtdruk instaat te zijn om continu balletjes te schieten, als hij af is en ik ben uitgespeeld mag je hem wel kopen :+.

Op 4 februari 2007 10:47:47 schreef pcnerd:
ja, kun je er allemaal kopen, die dcf77 module weet ik niet zeker, maar de kans is vrij groot.
dat pompje moet gemonteerd worden op een accuboormachine motor, om daarna met een magazijn op luchtdruk instaat te zijn om continu balletjes te schieten, als hij af is en ik ben uitgespeeld mag je hem wel kopen :+.

Haha,
Oke ik print ook wel even een logo uit:D
k'heb hier nog wel zo'n balletjes pistooltje uit frankrijk :)
Nou ik ga me er op verheugen :D

Ik weet nog niet of ik er zal zijn. Moet even kijken of ik vrij van het werk kan krijgen.

Ik kom de laatste tijd helaas ook niet meer echt aan de hobby toe. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar ik heb het altijd druk / tijd te kort. Moet ook eerst maar eens de huidige projecten gaan afmaken.

heeft iemand er foto's van ofzo, hoe het er daar uit ziet. Gewoon nieuwsgierigheid.

@ muddy
Even teruglezen daar staat wel een link met de foto's op het eind van de middag

Net te langzaam Hugo Welther is iets sneller

[Bericht gewijzigd door de kastelein op ]

Als ik voor 17 maart een andere auto heb kom ik ook :(

Hoeveel kost de beurs eigenlijk?