nog iets meer dan een maand en dan kunnen we weer met zijn allen naar Groningen

quote van veron afdeling Groningen:

ZATERDAG 24 FEBRUARI 2007.

NOORDELIJK AMATEURTREFFEN 2007.

Op zaterdag 24 februari a.s. wordt in Groningen weer het Noordelijk Amateurtreffen gehouden, dit nu voor de 31e maal.
Plaats van handeling is de Borgmanhal van het Martiniplaza-complex.

Het NAT zal starten om 09.30 en duurt tot 16.00 uur. U hebt dus ruimschoots de gelegenheid om, óók van verre naar Groningen te reizen voor dit altijd weer geslaagde gebeuren.
U vindt het Martiniplaza-complex aan de zuidkant van de stad Groningen. U volgt hierbij de aanwijzingen op de ANWB-borden.

De toegangsprijs bedraagt € 5,--.

wie is er van plan om te komen? tzt spreken we wel een meetpoint af. (overgens was het daar in Eelde wel erg rustig, hé Henry ;))

Ik kom kiek'n in Grûnn!

Een meetingpoint lijkt me wel verstandig want het is er druk!

Bij de ingang of in het brede gedeelte op het terras.

Wat kunnen wij hier verwachten dan?
Ik woon er vlak bij dus als het wat is ben ik van de party.

Drukke markt, veel handel ;)

oud/nieuw? vergelijkbaar met welke beurs?

naja, als gezegd kom ik als ik met iemand mee kan rijden(woon in kop van overijssel), anders houd ik geld over voor rosmalen :).

//edit: wat een spelfouten :s.

[Bericht gewijzigd door pcnerd op ]

Ik ga er ook heen. lekker dicht bij voor mij... Ik ga alleen naar Groningen en Eelde (novenber volgens mij) De rest is te ver weg..

Eat gaat ook pogen om naar Grunn te komen, per trein want het is maar twee uur reizen. Hoe is de verbinding, vanaf het station, naar de locatie?

Lopend te doen in ca 10 minuten.
Stadsdienst/lijndiensten 4 a 8 mogelijkheden die op 500m passeren.

was vroeger toen ik die lijnen vaak nam nog geen 5 minuten.

Als je in ANWB.nl stationsweg groningen naar Leonard springerlaan groningen ingeeft volgens de alternative route, krijg je een beschrijving die te voet kan volgen.

[Bericht gewijzigd door The Headhunter op ]

Bedankt, lopend gaat dus goed, op de beurs zelf zal veel meer dan 10 minuten gelopen worden!

Op 18 januari 2007 19:58:08 schreef Rd12tf:
Eat gaat ook pogen om naar Grunn te komen, per trein want het is maar twee uur reizen. Hoe is de verbinding, vanaf het station, naar de locatie?

bussen. gaat wel. niet echt direct bij het station ofzo. http://www.martiniplaza.nl/index.php?MOD=text&mid1=923&mid0=90…

-edit-
@headhunter: eelde was niet groot en veel handel was er ook niet. smorgens was het er alleen een beetje druk, niet eens erg.

@hugo en rd12tf: map24 ;) Emmaviaduct over, en even een stukje verder. :P linksaf, parkweg op daarna nog een keer links paterswoldseweg op, dan rechts de springerlaan op.

[Bericht gewijzigd door MAH op ]

Op 18 januari 2007 19:58:08 schreef Rd12tf:

Ik denk dat ik ook ga. Misschien kunnen we wat afspreken.

Op 18 januari 2007 21:26:46 schreef Rd12tf:
Dat is ook mooi natuurlijk.

Laten we dat maar verder via de mail regelen.

Ik ga daar ook zeker heen .Thuiswedstrijd dan moet je wel !! Hi

Op 18 januari 2007 19:44:18 schreef pcnerd:
oud/nieuw? vergelijkbaar met welke beurs?

naja, als gezegd kom ik als ik met iemand mee kan rijden(woon in kop van overijssel), anders houd ik geld over voor rosmalen :).

//edit: wat een spelfouten :s.

ALS ik heenga, wat even van mijn financiele belevingswereld afhangt, wil ik je wel oppikken op station Heerenveen. Jij kunt toch in Steenwijk opstappen meende ik?

jep, kan opstappen vanaf steenwijk, dat zou een optie zijn, zal nog ff kijken hoe het zit met afspraken e.d., iig alvast bedankt :).

//edit: opstappen in de auto in steenwijk zou natuurlijk helemaal optimaal zijn, wil ik je op de terugweg wel trakteren op een kopje koffie en een rondvaartje door het o zo prachtige dorpje (een soort giethoorn, maar dan mooier + rustiger) waar ik woon :+.

[Bericht gewijzigd door pcnerd op ]

Jammer dat het weer zo ver weg is anders zou ik absoluut komen!
Laatst was ik ook naar iets van de amateurs geweest,
Daar lieten ze demonstratie brouwsels zien van kleine ontvangertjes (in de ring rond om boven!)
En ook zendertjes nou dat vond ik toch wel HEEL LEUK!!!
Nog niet eens zo zeer vanwege die zendertjes maar meer de ontvangertjes
Erug erug zeer erug leuk!!!
Tis net ff te ver jammer genoeg, volgende keer misschien weer in de richting Uitrecht?

Rob007.

Rob kan je niet wat met vince regelen.

Ik ga in ieder geval niet (meer). Sinds de opkomst van Internet is de radiomarkt niet meer wat hij geweest is. En dat geld ook voor Groningen. :(
Den Bosch/Rosmalen, Lichtmis, Bentheim en Hannover is naar mijn mening (nog) wel de moeite waard.

Geef het maar toe, je hebt alles al ;)

Op 6 februari 2007 13:40:30 schreef Henry S.:
Geef het maar toe, je hebt alles al ;)

Ja Henry, een beetje gelijk heb je wel. Maar 'vroeger' kon je nog wel eens leuke sloop-apparaten kopen voor weinig. Of om weer wat van te maken of voor onderdelen. Tegenwoordig kom je zoiets weinig meer tegen.
Aan de ander kant, een stuk of zes TB3-750's of een bak vol 'paddestoel' condenstoren kan ik op dit moment nog wel gebruiken. Dus wie iets weet....

ik kom wwarschijnlijk niet...
want ik denk dat mijn vakantie daar net voor valt:(
anders zat ik bij m'n oma en die woont daar 'vlakbij'

Yep ,dit jaar maar es ff heen ,moet nog wat SMB connectoren scoren.
Bovendien is het lekker dichtbij.

Te ver voor mij.. Oh, de 24e... dan sta ik in Zwitserland op de latten :)