wel ik heb een iedee voor mijn game boy advance maar ik vrees dat dit nogal ingewikelt zal zijn. ik zou graag tv willen kijken op mijne game boy advance met behulp van een antenetje . ik dacht aan een oud kapot spelletje dat ik zou gebruiken voor de conectie met de print bus van de game boy advance in electuur heb ik ooit eens een schema zien staan voor speletjes te maken op de gewone game boy
maar ik zou graag tv willen kijken in kleur en met de spel toetsen van post kunnen veranderen of met een exteren knopje wie kan mij helpen voor zo'n schema ???

nogal ingewikkeld? Dit zal zeer ingewikkeld worden.
Wat ik wel weet is dat er zo van die dingen te koop zijn.

ja maar die zijn nogal duur en daar zit ook een kamera in gebouwd maar ik weet niet of dit kan in de plaats van tv vidio klipjes in een geheuden steken met een interface of zo en deze dan bekijken op een GBA is dit envoudiger ?

ik denk niet dat het mogelijk is als je het zelf wil solderen,en moest het gaan moet je ook nog aan de onderdelen zien te geraken

dat solderen zal nog wel gaan wannt bij de game boy advance mag dit veelgroterzijn dan de spel kasette
maar het probleem is het schema voor dat kleuren tv tje

[Bericht gewijzigd door digi op ]

Ik zie weleens bij rommelmarkten en 2e hands zake van die camping TV'tjes. Van die radiotjes met een beeld buiz (lol).
Wat je zou kunnen doen is het Ontvangende deel er uit slopen en aan passen en een A/D of een D/A controller er tussen te proppen. Mischien zou dit werken>>

maar dan weetk nog steeds niet hoe ik dat moet aansluiten op de poorten van de GBA :)

er zijn op het internet veel sites die vertellen hoe je spelconsoles kan hacken. Zoek eens met google en je zal wel wat vinden volgens mij.

ja ik vin er alesinds geen niet op google niet op altavista niet op yahoo niet op msn en niet op bulleyes
of wel tik ik elke keer een verkeerde zoek bewerking in :)

[Bericht gewijzigd door digi op ]

onder welke naam zou ik dan moetten zoeken

ik heb ook eens gezocht maar weinig gevonden,ik kom ze meestal toevallig tegen

Ik heb wel de pinouts van de oudere Gam boy. Weet niet of die overeen komen met de GBA.

je kan er toch gewone game boy spellen op spelen dus ik denk dat die wel ongeveer overeenkomen.

Op zo 28-04-2002 17:19:51 schreef Thomas:
je kan er toch gewone game boy spellen op spelen dus ik denk dat die wel ongeveer overeenkomen.

http://www.zettweb.com/semiconductors/hwb/co_CartridgeGameBoy.html
Alsje blief

[Bericht gewijzigd door MADdie op ]

maar hoe kan ik dan zorgen dat ik daar een vt tuner op aan sluit en ik heb nog niet een een schema van een tv tuner btw thx

Op zo 28-04-2002 18:52:00 schreef digi:
maar hoe kan ik dan zorgen dat ik daar een vt tuner op aan sluit en ik heb nog niet een een schema van een tv tuner btw thx

Mja zoals ik zei : Trek een TV open en kijk :)
Of wat makkelijker is (d8 ik zo) kijk ff op Internet naar TV tuners. Deze zullen waarschijnelijk alleen VHF of washet UHF tunen. Das NEd 1,2,3.
Maar ja veel Suc6

eeuhm sega had jaren terug een game-gear, met een tv-optie.. mijn tip tik ergens een game-gear op de kop :)

Op ma 29-04-2002 18:35:41 schreef Jogchum:
eeuhm sega had jaren terug een game-gear, met een tv-optie.. mijn tip tik ergens een game-gear op de kop :)

Hij heeft gelijk :) het schijnt dat er maar een klein verschil is tussen de programma code e.d. net zoals je MSX spellen en atari spellen kon combineren :)

Op ma 29-04-2002 22:26:41 schreef Stefan:

[...]

Hij heeft gelijk :) het schijnt dat er maar een klein verschil is tussen de programma code e.d. net zoals je MSX spellen en atari spellen kon combineren :)

en dit betekend ??? :)

Op di 30-04-2002 17:57:01 schreef digi:

[...]

en dit betekend ??? :)

Nou ik kan me herrinderen dat ik met een MSX atari spellen kon spelen, of Sega spellen op de C64.
Dus als je de pinnen omdraaid zou het kunnen :)

maar weet mischien iemant ook een schema voor een tv tuner zelf te maken ???

ik vind er namelijk zelf geen :(

Op di 30-04-2002 18:11:54 schreef digi:
maar weet mischien iemant ook een schema voor een tv tuner zelf te maken ???

Sorry ik ging off-topic, Ik kijk wel op internet. Als je zelf ook op google ofzo gaat zoeken :) er zijn genoeg sites met tuners (radio en tv)