Wounded in Action Part 2.

Dit topic is gesloten

Op 17 februari 2007 12:02:16 schreef pros:
[...]
Daar moet ik ze gelijk in geven. 't Is niet zo, dat een jong hart ook 100% in orde is. Het gebeurt zelfs dat jongeren tijdens het sporten een hartstilstand krijgen.

Daarom sport ik ook niet, zekerheid voor alles :p

Als ik zou sporten, dan zou m'n postcount voor dit topic zéér snel stijgen!

Anoniem

dit is over de werkplaats en niet sportveld
(of je bent op het sportveld met een gassoldeerbout bezig zijn om de lampen te repareren;))

ik heb net ook een nieuwe soldeerbout gehaald,
met een soldeerbouthouder, dus nu hoeft dat ding niet meer los op de tafel te liggen:D ook minder kans om te branden

maar laatst ook ee laser inbouwen in een afstandsbediening!
alleen lag m'n (soldeerbouthouderloze) soldeerbout tegen de afstandsbediening te koken
ik dat ding weg pakken, en ik brand m'n vingers aan het kokende plastic!

ik lag eens onder me treinbaan wat te solderen, me tshrit zat ietwat om hoog en viel er zo tin op me buik, en later schoof ik me soldeerbout tegen me hand aan...

en pas, was ik bezig met SMD leds, ik keek ff van dichtbij om te kijken of het goed zat, rook ik in eens een stinkende brandlucht! zat ik met me haar tegen me soldeerbout! het stonk echt verschrikkelijk:O:P maar ja gelukkig zag je er niks van... die dag moest ik nog wel aar school:P

Check me site http://wouter771991.googlepages.com/ met extra info over me modeltreinbaan! Problemen met de K8055 van velleman? Check me site voor voorbeelden!

Op 18 februari 2007 17:14:05 schreef Wouterboreft:
ik lag eens onder me treinbaan wat te solderen, me tshrit zat ietwat om hoog en viel er zo tin op me buik, en later schoof ik me soldeerbout tegen me hand aan...

en pas, was ik bezig met SMD leds, ik keek ff van dichtbij om te kijken of het goed zat, rook ik in eens een stinkende brandlucht! zat ik met me haar tegen me soldeerbout! het stonk echt verschrikkelijk:O:P maar ja gelukkig zag je er niks van... die dag moest ik nog wel aar school:P

daarom kun je maar beter kaal zijn (50+'ers >:) )

IF you can't convince them, then confuse them!

Op 18 februari 2007 17:14:05 schreef Wouterboreft:
zat ik met me haar tegen me soldeerbout!

Dat doe ik wekelijks, maar ik heb dan ook redelijk lang haar.
knettert gezellig :)

Hogepriester in het genootschap der mexicaanse hond. // // Aan 2% van de mensen is 50% van het bezit ; 1% van het bezit is aan 50% van de mensen.

Jup, of een plc bedraden en dan met je soldeerbout in het rek blijven hangen en dan zo tegen je kin aan rammen.
Brandblaar van 2 bij 2 cm :(

Een atx voeding is geen labvoeding, en je kunt er geen auto mee starten ook

Op 4 februari 2007 17:33:39 schreef Videomodulator:
[...]LED-display's zitten in een andere divisie (kuurne als ik me niet vergis), dus ik ga je niet kunnen helpen :D
Had het nog een schermpje uit je tank geweest...

waar zit ge dan ?

kennedypark?

Op 18 februari 2007 19:29:31 schreef Extragroot:
[...]waar zit ge dan ?

kennedypark?

Yep.
Daar gelukkig nog geen "wounded at work" gehad :D

AKA Naftebakje @Tweakers.net --- Zonder dwarsliggers geen spoor

lang haar en weller gaan idd niet samen

Lang haar + Elastiekje + Welle = geweldig hoor :)

Een atx voeding is geen labvoeding, en je kunt er geen auto mee starten ook

we zijn niet allemaal een 'heavy-metal-hammer-hero' hoor, ik heb gewoon eeen kapperfobie... en misschien ook wel dezelfde muzieksmaak... en muziekale voorkeur/instrumentkeuze

heb geen weller, scheelt weer een elastiekje :)

Ben zelf meer van de progressive en (NS-)black metal...

Hogepriester in het genootschap der mexicaanse hond. // // Aan 2% van de mensen is 50% van het bezit ; 1% van het bezit is aan 50% van de mensen.

dacht dat soldeerbout uit was.
ga naar beneden, kom weer boven en probeer de soldeerbout weg te leggen.
ben blij dat ie niet bleef plakken aan mijn huid(had leraar elektro een keer)

toch knap hoor, als je je verbrandt aan een soldeerbout... gebeurt me alleen als ik weer eens zit te frutten in zo'n krap opgebouwd chassis van een buizenradio.
bovendien, als je hem dan toch oppakt, waarom pak je hem dan niet op aan het handvat?

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!

Op 18 februari 2007 20:30:55 schreef (Z)weetvoetje:
heb geen weller, scheelt weer een elastiekje :)

Ben zelf meer van de progressive en (NS-)black metal...

Je spreekt je advatar dan wel tegen, Bah! Bah!

liever epic metal, of industrial/grindcore , metal en gewoon Hendrix, JJ cale, Eric Clapton :)

Een atx voeding is geen labvoeding, en je kunt er geen auto mee starten ook

/totaly off topic!
Misschien een idee om eens een poll te doen met de muziekstijlen van alle Co leden?
/
Niet sporten? Man hoe hou je je lichaam dan in vorm? (Feesten is toch ook sporten he? :p)
Als je dat zo leest, ikzelf heb ook ietsje langer haar maar het is nog niet lang genoeg om door men soldeeerbout in de fik te steken!
Zelf nog niks ergs meegemaakt, wel een paar klasgenoten die vonken dachten te trekken met (wel geisoleerde) schroevendraaiers, en de zekering eruit.
Nee het ergste was dat iemand eens "wou voelen" of er spanning opstond (stomme idioot) en iets in zijn schakeling wou nakijken of er een draad goedstak, en hij had een draad te lang afgestript, het ergste daar was niet de schok maar de stoot die hij kreeg toen hij zijn hand wegnam!

@Ibanez, met Hendrix, met minder dan den Jimmi doe ik het niet (merk precies wel dat er hier veel mensen zitten die van het zwaardere werk houden, dan is dit online radiostation misschien iets voor de gewillige, http://www.chronixradio.com)

My brain's all broken, but I'm feelin' alright, I feel like I'm chokin', but I'm feelin' alright, I'm goin' down fast, but I'm feelin alright, I'm not gonna last,but I'm feelin ALRIGHT! Oh Henry

@Monsterhenry: Dit is mijn vaste internetradio: http://www.wolflairradio.com

Als ik naar NS-blackmetal luister hoef ik nog geen NS'er te zijn... Net zomin dat je dat ben als je naar Wagner luistert.

J Hendrix is ook niet verkeerd, maar ik geef meer om bands als Nachtfalke, Psychotic Waltz en Temnozor.

Hogepriester in het genootschap der mexicaanse hond. // // Aan 2% van de mensen is 50% van het bezit ; 1% van het bezit is aan 50% van de mensen.

of dommme mensen (bij ons op school) die printplaat met 230 V aansluiting op een koperplaat leggen om te testen ! -> mooie zwarte vlek

Master Industriële Wetenschappen: Elektronica-ICT

@(Z)weetvoetje Volledig mee eens, het is niet omdat iemand een bepaalde muziekstijl heeft dat hij zich ook zo gedraagt. als je nu toevallig die muziek goed vind.

@elektro_freak, :9 iemand had ergens een schroevendraaier onder gelegd, zodat hij beter zijn schakeling kon nakijken... was wel een mooie steekvlam!

My brain's all broken, but I'm feelin' alright, I feel like I'm chokin', but I'm feelin' alright, I'm goin' down fast, but I'm feelin alright, I'm not gonna last,but I'm feelin ALRIGHT! Oh Henry

Op 18 februari 2007 19:17:31 schreef (Z)weetvoetje:
[...]
Dat doe ik wekelijks, maar ik heb dan ook redelijk lang haar.
knettert gezellig :)

solderen zonder de lucht van verbrand haar is geen solderen bij mij.... haar tot halverwege der rug, bij voorkeur los en ranzig. heeft niks met muziek voorkeur te maken

High met Henk

Special Member

hier een met lang haar, weller bout en hangt regelamtig verbrandde ahar aan te bungelen... Meurt als de hell (we're on a highway to hell)

[very off topic]
Zijn er overigens ook mensen vorige week vr. bij Therion in 013 geweest???

Overigen houd ik niet allen van metal, ben ook groot pink floyd liefhebber. Mag ook graag vangelis of Jean-michel jarre horen. Soms stukje wagner. of Rob Dougan (voor de mensen die het niet kennen, de thema's van alle Matrix films)
[/very off topic]

Weer on topic: bij zo'n concert raak je soms ook wel gewond als je ineens iemand van pak hem beet 90 kg of meer op je nek krijgt, of een kist vol in je smoel. Slam pits doe ik niet meer maaaremmmmm Daar houd je ook wel blauwe plekken aan over.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Dit topic is gesloten