klein is fijn
Moderator
Op 23 februari 2007 09:59:05 schreef de kastelein:
Welk station?
Moet ik nog even zien, zal wel Amersfoort worden ofzo. Misschien kan ik met Henry mee.
Op 23 februari 2007 16:01:01 schreef pcnerd:
kif, gefeli
Dank je. 
Ik ben dit jaar ook weer aanwezig. Moet nog een aantal dingen voor mijn buizen koptelefoon versterker kopen en een aantal andere versterkers waar ik nog mee bezig ben.
Ik ga met de auto vannuit Aalten (Achterhoek) als het goed is dus mochten er nog mensen mee willen ik heb nog 1 plek vrij als het goed is.
Op 23 februari 2007 16:35:03 schreef klein is fijn:
[...]Moet ik nog even zien, zal wel Amersfoort worden ofzo. Misschien kan ik met Henry mee.
Helaas, als ik de A2 kan vermijden dan doe ik dat heel erg graag, tjongejonge wat een klote weg.
Ook nog gefeli!
WilToyo
Maak me niet gek, ik ben al gek.
waarschijnlijk == zeker 
@ kif Amersfoort is voor mij vlakbij en ligt op de route.
Als er iemand is die mee wil rijden op de route Nijkerk -> A28 -> A2:( ik heb nog drie (vier als je met z'n drieen achterin wilt zitten)plekken over. Mensen uit Barneveld of tussen Barneveld en Nijkerk kunnen ook meerijden.
[Bericht gewijzigd door WilToyo op ]
Weten we we al een tijd EN plaats voor een CO meeting?? Ik wil graag even langsrijden als ik niet net in Roemenie zit. Ik kom echter alleen even langs om CO leden te leren kennen. Dus een tijd is voor mij wel belangrijk, ik ga niet eerst twee uur tussen de ouwe rommel lopen.
Anoniem
ik heb net al iets gehoord over een ballustrade (zie mijn post 2e pagina ergens midden onder)
en ik dacht iemand op pagina 3 had het over 11.00 en 13.00
Waarom niet gewoon bij de ingang? Dat is de enige plek die zeker aanwezig is. Voorig jaar is er afgesproken bij een niet bestaande stand en dit jaar zul je zien dat de balustrade door de brandweer wordt afgekeurd (ofzo). Bovendien is de ingang lekker dicht bij "buiten" waar gerookt mag worden!
Dat is iig geval mijn voorkeur. En qua tijd 13:00.
Op 23 februari 2007 18:58:36 schreef GJ_:.....ik ga niet eerst twee uur tussen de ouwe rommel lopen.
Heb jij je al eens laten testen of je niet een bepaald gen mist? 
KT en RD12TF zakken af via de A27 en de A2, wie onderweg voor de auto springt nemen we mee. 
pcnerd
Take a parachute, and jump!
Op 23 februari 2007 19:16:22 schreef GJ_:
Waarom niet gewoon bij de ingang? Dat is de enige plek die zeker aanwezig is. Voorig jaar is er afgesproken bij een niet bestaande stand en dit jaar zul je zien dat de balustrade door de brandweer wordt afgekeurd (ofzo). Bovendien is de ingang lekker dicht bij "buiten" waar gerookt mag worden!Dat is iig geval mijn voorkeur. En qua tijd 13:00.
volgens de mensen mag er op de ballustrade ook worden geroookt, deze is aanwezig en zal niet worden afgekeurd, verder is er kwa tijden als ik me niet vergis, 11:00, 13:00 en voor de laatblijvers 15:00 afgesproken. daarnaast nog pmr kanaalte 4 voor de co gangers. We moesten eigenlijk is een simpel dingetje hier op de site zien te posten, zodat we gecodeerd oid over pmr kunnen praten, hebben we niet zo'n last van die anderen
.
//edit: wordt toch 13:00 bij de ingang zie ik... en dan binnen of buiten?
Anoniem
allebei, we staan gewoon met de ene helft binnen en andere buiten: helft 1 is rokers en belangstellende-voor-rokers-niet-rokers en helft 2 is niet-bezig-met-roken-rokers en niet-rokers
simpel hé?
Op 23 februari 2007 18:58:36 schreef GJ_:
[...] ik ga niet eerst twee uur tussen de ouwe rommel lopen.
Ho, ho, je bent zelf ook geen 16 meer!!!

pcnerd
RemonDePemon
Nog 31 jaar tot m'n pensioen...
Zo...aangezien ik zelf op de Radiomarkt wat spullen probeer te slijten ben ik er ook bij om 13:00 uur.
Buiten welteverstaan, maar dan niet om te
(Net 2 weken gestopt
)
Remon
mod edit: reclame verwijderd
[Bericht gewijzigd door GJ_ op ]
pcnerd
als je weet welk stand(nr) je hebt dan moet je het ff zeggen, dan kan ik weer een aantekening maken op m'n plattegrond. 
Op 23 februari 2007 19:18:40 schreef KT88:
[...]
Heb jij je al eens laten testen of je niet een bepaald gen mist?KT en RD12TF zakken af via de A27 en de A2, wie onderweg voor de auto springt nemen we mee.
Hugo en zijn kleine broertje via de A12 en A2.
Afhankelijk van de auto hebben we twee plekjes over. Wel in het rokers gedeelte.
Probeer met de BMW te komen. Kan ie mooi naast die van Henry staan. Mooi zwart is niet lelijk.
Op 23 februari 2007 20:13:57 schreef pcnerd:
eerder vragenVuurtje.
Voor vervelende gebruikertjes ook wel het Vagevuurtje. 
Anoniem
[/off-topic]
ik ben allang in Hel beland van Egoland:
Kijk maar!
[/off-topic]
ik heb mijn vader zo goed als zeker over weten te halen voor
die radiomarkt 
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Meeting zal wel weer bij de uitgang worden. Op balkon zal je niet snel iemand vinden. Veel te groot. Bovendien: als het slecht weer is kan je je altijd net binnen de uitgang plaatsen.
Henry: ik heb je een mailtje met de vroegste treintijden gestuurd.
Zozo, luxe. echt COemail-adres
edit: voor wie alvast wil kijken hoe het er andere jaren uitzag. slechts 1 foto geeft de een beetje de indruk hoe druk het is.. http://www.radiovlooienmarkt.nl//index.php?option=com_zoom&Itemid=…
[Bericht gewijzigd door MAH op ]
Stynus
Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be
Komt er eigenlijk ook nog weer een sale en trade actie met mensen van co? net zo als vorig jaar. Heeft me toen wel 2 leuke versterkertjes opgeleverd dus.
De plek in de auto is trouwens al bezet nu.
.