Wat niet is, kan komen (volgend jaar).

Op 2 maart 2007 17:24:04 schreef Rd12tf:
Wat niet is, kan komen (volgend jaar).

Dag van de Amateur in het najaar. Daar is een hele zelfbouw afdeling op de omloop boven.

Heel goed idee Hugo, die "ring" was afgelopen keer redelijk leeg, een aantal amateurs ontbraken zoals PA0LB.

Gaan we daar staan :)
Mexicaanse hondjes mee :P
En de 'Tesla-boys' met wat demo's.
KT88 met z'n WK versterker

Die ring moet wel op te vullen zijn met CO leden ;)

[Bericht gewijzigd door Henry S. op ]

als het in verhouding in de herfst net zo warm wordt als nu in de winter,dan is het net zomer en neem ik ook maar m'n ventilator mee;)

@Henry S.
Precies, als we dit goed aanpakken, *kan* het een enorme boost voor CO zijn!

heej rd12tf, zal je ff herrinneren aan 't buisje :P.

owja, ik ben ook wel herkenbaar, ik heb lang donkerblond haar, spijkerbroek en verder zwart/wit gekleed. buttontje gaat mee, loop meestal rondt met een lange jongen met lang zwart haar, zeer herkenbaar, vooral als je z'n nickname stoney kent :P.

Yep, speelt bij de Ramones ;)

Op 2 maart 2007 17:55:23 schreef Rd12tf:
@Henry S.
Precies, als we dit goed aanpakken, *kan* het een enorme boost voor CO zijn!

Zeker weten, hier komen we op terug. Animo-check ed, regeltjes op papier ivm tafelhuur, etc.

Natuurlijk ben ik als initiatiefnemer, vrijwilliger nummer één, spreekt voor zich. Laten we de taken dan wel *duidelijk* verdelen!

@pcnerd: buisje nog niet gevonden, eerdaags weer de zolder opruimen, kom ik dat ding vast wel tegen.

Op 2 maart 2007 18:05:08 schreef Henry S.:
Yep, speelt bij de Ramones ;)

kan hem nergens vinden op internet...

vind alleen andere namen,
wat is zijn echte naam?

[Bericht gewijzigd door Anoniem op ]

@Andreesie: Let op de ->;)<-

dus hij speelt daar niet?

ik kom hem wel tegen,
en je bent 4 uur te vroeg

lijkt me geweldig zo'n dag ik meld me ook aan als vrijwilliger

Op 2 maart 2007 19:01:50 schreef Andreesie:
ik kom hem wel tegen,
en je bent 4 uur te vroeg

verdraaid, het is vrijdag inderdaad. dan mag je opblijven :P

het lijkt me wel leuk. tuurlijk wil ik ook wel wat doen maar ik weet niet of dat erg realistisch is. de meeste grote beurzen zijn hier nogal uit de buurt:P
maar een show your project tafel lijkt mij een erg mooi idee.

Op 2 maart 2007 18:01:38 schreef pcnerd:...een lange jongen met lang zwart haar, zeer herkenbaar, vooral als je z'n nickname stoney kent :P.

Stoney heeft geen lang haar toch?
http://www.markusaebi.ch/animalboys/images/band_stoney.jpg

Als het nog ff duurt heb ik ook lang haar oktober voor het laatst een kapper gezien :P
Maarre het wordt nu helemaal spannend ik heb vandaag mijn scudo verkocht morgen wordt ie opgehaald waren net te laat bij het postkantoor:P

Dus van de week zien of ik nog een ander wagentje kan vinden dat me wat lijkt.
Zo niet ben ik bang dat Henry S een lifter moet oppikken ergens in de buurt van de mc donalds heerenveen :D

Owjah @jORRIT ik heb vanaaf een begin gemaakt met je lagerbusjes.
Ben ongeveer halverwege gekomen kwamen telkens praters langs.

Nah ja leverd weer wat beunklusjes op dus moet kunnen heb nog een hele week om ze af te maken.

(edit: verrek duurt nog twee weken in plaats van één)

La la lampje komt ook maar eens kijken in Rosmalen (vanuit Amersfoort). Kun je daar ook een busje parkeren of hebben ze alleen maar van die lage parkeergarages < 2m?

Op 3 maart 2007 09:02:24 schreef la la lampje:
La la lampje komt ook maar eens kijken in Rosmalen (vanuit Amersfoort). Kun je daar ook een busje parkeren of hebben ze alleen maar van die lage parkeergarages < 2m?

Nee hoor. Parkeren is een groot open terrein. Al wil je een tank kwijt.

Er is een groot parkeerterrein, wees gerust!

Op 3 maart 2007 09:05:10 schreef Hugo Welther:
[...]
Nee hoor. Parkeren is een groot open terrein. Al wil je een tank kwijt.

Denk dat ik toch maar met mijn busje kom. Eventuele meerijders kunnen max 500kg mee terug nemen :-)

ik heb ook erge zin om naar die radiomarkt te gaan!
alleen geen vervoer:(
als er iemand is die langs Hulst(ligt in zeeuws-vlaanderen) rijdt en die mij wel mee wil nemen. Je kunt altijd mailen:)