ja, we probeerden een fan te laten draaien dmv een zonnepaneel. uiteindelijk dachten we dat hij het deed maar was de wind die dat ding deed draaien:+
christiaan-elektro
Bezoek ook eens: www.christiaan-elektro.nl
Vond het zeer geslaagt! volgend jaar naar de meeting ( ik zag jullie niet staan ) heb alleen meeting van 1 uur gezien maar was druk bezig met afdingen dus kon niet ff snel naar buiten 
chuckie
Honourable Member
Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Misschien moet ik er volgend jaar ook maar heen en een stand huren. Mijn werkplaats lijkt momenteel wel een uitdragerij.
Van de week twintig gokkasten gesloopt, alleen dat is al genoeg onderdelen en componenten om een flinke stand te vullen.
chuckie
Honourable Member
Nee, ik was er niet maar je weet me te wonen en je kan altijd langs komen om een bakkie te doen, geen 27 MC maar bruin geestrijk vocht bedoel ik dan 
*** googled op Rosmalen
ARGH! Het ligt vlak bij Den bosch! Ik dacht dat het ergens in Friesland lag, daarom heb ik er geen aandacht aan besteed!
Nou ja, volgend jaar beter!
Ibanez
Een atx voeding is geen labvoeding, en je kunt er geen auto mee starten ook
chuckie
Honourable Member
@Ibanez
Ja, allee waren ze uit sommige kasten al weggehaald en de muntproeven die ik er uitgehaald heb gaan op guldens.
Ik weet niet of je daar iets aan hebt.
johansson99
DOA, NLA,... Ain't war hell?
Wat een beurs, wat een berg meuk, wat een gesleur.
Mijn klein buitje:
Philips PM2534 multimeter met manual
Condensatoren (met dank aan Vaas voor de tip)
Knopjes voor Philips meettoestellen(met dank aan Alrik) tijdsbasis van een HP oscilloskoop
En aan iedereen op de meetings: merci voor de babbel
En wat een dure prijzen durven die mofrikanen vragen!!!
Xenobinol
Technology is dominated by two types of people: those who understand what they do not manage and those who manage what they do not understand
Ik was gisteren toch ook maar gegaan, kwam op het einde Rd12tf en echtepino nog tegen.
Ik had eigenlijk helemaal niks nodig, maar het slenteren over zo'n beurs en het snuffelen tussen al die 'rommel' blijft toch een leuke bezigheid 
Mijn buit bestaat uit diverse BNC kabel en chassisdelen, wat ferrietkraaltjes, een 5MHz OCXO, wat boeken en een 6 delige Winkler Prins technische encyclopedie uit 1977.
pcnerd
Take a parachute, and jump!
Op 18 maart 2007 15:08:00 schreef johansson99:
En wat een dure prijzen durven die mofrikanen vragen!!!
ik weet niet welke van onze OOSTERBUREN jij hebt bezocht, maar er waren idd een aantal dure bij, maar ook een aantal erg goedkope!
Ach, dat was toch bij alle stands zo,
Zeker bij de figuren die er meer voor de hobby en het opruimen dan voor de handel staan is het leuk shoppen 
alrik
de meeste problemen los je op door er geen probleem van te maken.. de rest heeft alleen wat tijd nodig
Op 18 maart 2007 15:18:27 schreef Sine:
Ach, dat was toch bij alle stands zo,Zeker bij de figuren die er meer voor de hobby en het opruimen dan voor de handel staan is het leuk shoppen
presies zo kreeg ik bij een van hen een Carier frequency bridge in mijn handen gedrukt (geen idee wat ik er mee moet)
Somige zijn echt duur inderdaad het zijn trouwens ook steets de zelfde.
Turbokeu
Golden Member
I love watching conspiracy theorists use the airtight logic of the argument from incredulity: "Well I don't understand how it works so it can't be real!!!"
Op 18 maart 2007 12:09:07 schreef GJ_:
[...]
We kunnen natuurlijk ook voor een beurs even de avatar aanpassen. Net zo gemakkelijk toch?
Heb ik al lang geleden gedaan.
Ik mag toch zeggen dat ik nu makkelijk herkenbaar ben...?
CD 
Veel spullen die ik ook wel kan gebruiken
Zeker iets voor volgend jaar!
spijtig dat het meer dan 100km ver is.
En nog 2 jaar te jong om met ne auto te kunne rijde!:)
Turbokeu
Golden Member
I love watching conspiracy theorists use the airtight logic of the argument from incredulity: "Well I don't understand how it works so it can't be real!!!"
Op 18 maart 2007 16:00:34 schreef buzzer:
ben jij dat dan op die foto?
Tuurlijk 
Niet slecht voor een 51-jarige, hé?
CD 
Ibanez
Een atx voeding is geen labvoeding, en je kunt er geen auto mee starten ook
nee nee die foto zat eens bij het progamma: Kai's power goo.
Kon je foto's mee smudgen en mixen enzo:)
Piet elektro
zonder prutsen kom je nergens!
Volgend jaar ben ik ook van de partij!!
Deze keer verhinderd 
Is wel een dikke goudmijn daar voor de echte sleutelaars 
Lijkt me ook wel gezellig om eens wat mede co'ers te spreken, want de meeste ken ik alleen maar via tekstberichten..
Leuk om ook zo eens ieder's aanwinsten te zien, en met die hoge prijzen valt het allemaal wel mee toch?;)