CO-stand op beurs

High met Henk

Special Member

hmm het is een ID RD12TF, maar probeer ook alleen mensen te motiveren...

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Dat begrijp ik ... Geen probleem! :)
Maar laten we een beetje structuur houden, en niet alles hoeft over het forum geplempt te worden, dat geeft alleen maar *te veel* input!

Laten de gegadigden eerst een mailtje naar mijn e-mail adres sturen. Zoals af- en door niemand tegengesproken.

[Bericht gewijzigd door Rd12tf op vrijdag 13 april 2007 15:21:02

High met Henk

Special Member

denk ik: ik stuur je off. een mailtje, bekijk dan ff je profiel ;)

hehe, schrijf mij zo maar in, want dat mailtje blijf ik je met jouw profiel schuldig

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op 12 april 2007 16:56:57 schreef Rd12tf:
Die mensen zijn er best wel, sollicitaties kan je richten aan:

***********************

*Kuch*, *Hoest*

Tis triest hoe goed er gelezen word ...

Edit
Geen aanmelding meer mogelijk... per 20-4-2007.

[Bericht gewijzigd door Rd12tf op vrijdag 20 april 2007 11:15:09

High met Henk

Special Member

je hebt 2 mails (was de motivatie vergeten)

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Ok, High met Henk. Bedankt! Als er meer gegadigden zijn kom ik met meer informatie, leest Chuckie ook nog mee? :)

En wie volgt?
Misschien ook iemand van het CO team?

;)

[Bericht gewijzigd door Rd12tf op vrijdag 13 april 2007 18:29:13

KT88

Overleden

Op 13 april 2007 14:12:58 schreef MAH:
ik weet niet wat KT's plannen zijn met de WK maar ik meende dat die ook in 'serieproductie' zou gaan..

Klopt, dat loopt inmiddels.
Gaat echter niet via mij, maar via een webwinkel die dat allemaal verzorgt, ik heb slechts het ontwerp gemaakt en doe de aftersales.

Niets voor een DIY-beurs, dus.

Verder heb ik dezer dagen amper tijd om CO te volgen, laat staan dat ik hierin iets kan betekenen.

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

Huh?!, op die beurzen komen toch geen DIYers, toch alleen stekkeramateurs?

;)

chuckie

Honourable Member

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Chuckie heeft mail. ;)
En vanuit het CO-team blijft het verdacht stil ...

[Bericht gewijzigd door Rd12tf op zondag 15 april 2007 16:48:57

Het was mij niet helemaal duidelijk dat het CO team via jou opgericht ging worden Rd12tf,.. Maar ik zal morgen wel een mailtje jou kant op sturen ;).

Mr Gamba, ik heb je mail naar de overige teamleden verstuurt, bedankt voor de belangstelling!
Met CO-teamleden bedoelde ik één van de moderators of andere beheerders.

[Bericht gewijzigd door Rd12tf op maandag 16 april 2007 15:19:08

High met Henk

Special Member

@mr Gamba. ben je nu op de TU/e?

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Nope, nu ff niet :P.. morgen wss wel. Zit nu op me kamer ( in ehv )

[Bericht gewijzigd door Mr GAmba op maandag 16 april 2007 15:28:53

High met Henk

Special Member

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Jeroen

Moderator

Ik (en voor zover ik weet de overige moderators ook) vind het een goed initiatief. Ik zou ook graag willen helpen maar ik zit een beetje krap in de tijd, maar als je vanuit het mod-team ondersteuning nodig hebt laat het dan even weten.

chuckie

Honourable Member

Welkom mr.Gamba!

Ik ben al aan het verzamelen geslagen voor goed verkoopbare producten, mijn werkplaats schijnt wat dat betreft schier onuitputtelijk;)

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Op 16 april 2007 21:17:31 schreef Jeroen:
Ik (en voor zover ik weet de overige moderators ook) vind het een goed initiatief. Ik zou ook graag willen helpen maar ik zit een beetje krap in de tijd, maar als je vanuit het mod-team ondersteuning nodig hebt laat het dan even weten.

Kijk, dat wilde ik ook horen! Dat het CO-team achter het idee staat. Als we zaken goed afspreken en uitvoeren zal dit project niet veel tijd kosten, maar ik begrijp volledig dat de moderators er (vaak) een dagtaak bij hebben!

Mr. Gamba toegevoegd aan de maillist.
Welkom Mr. Gamba! :)

Dankje, zou je mij een mailtje kunnen sturen, zodat ik ook weet wie er in de mailing list zitten ?

chuckie

Honourable Member

Vanavond hebben we de eerste vergadering gehad en het geheel begint nu concrete vormen aan te nemen.
Er heeft een taakverdeling plaatsgevonden waarmee het project ruimschoots afgedekt zal zijn.
Het zou kunnen dat er in een later stadium nog wat wensen zijn vanuit het team en zullen we een oproep plaatsen.
We hebben evenwel al een paar zaken en/of toezeggingen nodig van sommige frequente bezoekers en die zullen rechtstreeks benaderd worden.
Maar wees er van verzekerd, volgend jaar hebben we een CO-stand en tegelijk een meeting point voor CO ers i.p.v. een vage deur en hopelijk ook een vervolg op latere beurzen.
Groeten, Tom.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
High met Henk

Special Member

Op 2 mei 2007 02:35:29 schreef chuckie:

't was voor jou ook geen vroegertje Tom...
Nog veilig thuisgekomen? Ik dacht dat ik laat was met 1.00 in bed.. Maar ja zit nu alweer in Nuenen. dus was alweer om 5.30 op (heb uitgslapen)

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
chuckie

Honourable Member

Ben het gewend, mijn corpus raakt zwaar in de war als ik regelmatig slaap en/of eet.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
chuckie

Honourable Member

Even een ferme kick.

De inschrijvingen voor de beurs zijn begonnen en vandaag zijn de reservering en betaling de deur uitgegaan.

Nu heb ik wel even een vraagje, met mijn bedrijf sponsor ik dit gebeuren en ik heb nog aardig wat materialen liggen die ik kosteloos beschikbaar stel voor de verkoop op de stand teneinde CO te steunen.
Nu zijn de materialen die ik heb liggen voor het grootste deel gericht op het High Voltage gebeuren (automaten, magneetschakelaars, verlichting e.d.).

Zijn er mensen die ook wat materialen hebben liggen voor de verkoop maar dan meer gericht op elektronica?

Ik kom ze kosteloos ophalen, ik zit toch door het hele land met mijn bus maar dan moet het wel de moeite waard zijn.
Ik bedoel voor 1 printrelais en een BC547 kan ik moeilijk 50 km gaan omrijden;)

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde