Om een FFC cable connector (welke ik van een keyboardfilm heb afgesneden) opnieuw te gebruiken, wil ik deze op een stukje printplaat lijmen, en dan de verbindingen d.m.v geleidende inkt aan een andere connector leggen.
Ik heb al naar zo'n pen gezocht bij Conrad en Reichelt, maar ik kan hiervan niets vinden, weet iemand een naam van zo'n pen?
Een andere mogelijkheid om bedoelde verbinding tot stand te brengen, is met geleidende lijm, maar hiervan weet ik ook niet op wat voor naam ik moet zoeken, wie kan mij op het goede spoor helpen?
henkel Bizon had ooit zoiets om achterruitverwarming mee te repareren in de vorm van een klein flesje zilverkleurige vloestof met een niet gering prijskaartje.
-edit-
Het was bizon inderdaad !
[Bericht gewijzigd door Sine op ]
Ik heb inmiddels al gevonden dat Bizon geleidende lijm heeft, ook niet bepaald een klein prijsje (20 euri) En als ik me goed herinner is het ook niet erg lang houdbaar
Dat spul om een achterruitverwarming mee te repareren is natuurlijk wellicht ook wel een optie, ik kan bij de garage altijd informeren wat het kost.
enne
Bedankt voor de snelle reactie.
KatRuud
www.katruud.nl - It is impossible to make anything foolproof because fools are so ingenious....
Hier heb je een link voor geleidende inkt.
Ik weet niet of hij in Nederland verkrijgbaar is.
Prijs is rond de US$ 20,00
http://store.pasco.com/pascostore/showdetl.cfm?&DID=9&Product_…
Mvg,
KatRuud
Peter Claus
It is so simple to be happy, but it is so difficult to be simple
Bij RS Components heeft men iets dat je kan gebruiken.
Ordercode 186-3593.
Ik heb nog wat heen en weer gegoogled, en bij Muco Amsterdam wat gevonden voor een dikke 8 euro, dit lijkt er al wat op.
€ 20,- vind ik toch wel wat veel.
Allemaal bedankt voor de reactie's
big bang
Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
Das zilverpoeder opgelost in lijm.
Vandaar de prijs.
Heb dat vroeger eens gehad, kwam van een modelbouwbeurs.
Kan je meestal ook wel vinden onder de modelbouwers of winkels daartoe, misschien ook voor een vriendelijke prijs.
Op die beurs trokken ze daar 'spoortjes' mee om hier en daar leds te sturen in de maquette, bvb. bij een spoorwegovergang e.d.
- - big bang - -