Circuits Online Kleding

Ik denk dat CO meer krijgt als het goedkoper kan, dan bestellen meer mensen. Voor 25 euro doe ik nog mee. Ik krijg kleedgeld en heeft dus niks met zeg maar hobby geld te maken.

Anoniem

Op 14 april 2007 21:00:54 schreef pros:
[...]
Ik heb nog niemand met zo'n ding gezien. Lijkt me erg origineel. Doen dus!
Of, als het minder opvallend moet: de passieve koeler van een oude GPU als gesp. Of als hoorhanger, als je het echt bont wil maken.

[offtopic]wil dit nog even kwijt:
ik heb nu een riem, met op de gesp een intel pentium zoveel processor, en ik ga ook nog een koellichaam als broche gebruiken:P[/offtopic]

Het kan inderdaad goedkoper, dan moet de dus alleen de kosten optellen voor de bedrukking en kosten van een T-shirt/polo wat dan ook er bij op tellen. Tenzij je een eigen shirt naar mij toestuurd, dan gelden dus ALLEEN de drukkosten.

Er komen natuurlijk ook verzenkosten bij.
Wat ik graag zou willen zien is een en de zelfde t-shirt.
Dus bijv. alleen op de borst het CO logo(.nl). Dit lijkt mij het goedkoopst en leverd het meeste op. Dan is iedereen tevreden.

@niels v.v

bedoel je dit:
http://www.circuitsonline.net/images/logo.gif

of gewoon in Verdana TTF dit: CircuitsOnline.net of circuitsonline of circuiutsonline.net ???

Verzendkosten zijn niet zo hoog als je weinig shirts beteld: €1,75 denk ik.

[Bericht gewijzigd door soundmouse op maandag 16 april 2007 20:09:11

Op 16 april 2007 20:02:53 schreef niels v.v:
Er komen natuurlijk ook verzenkosten bij.
Wat ik graag zou willen zien is een en de zelfde t-shirt.
Dus bijv. alleen op de borst het CO logo(.nl). Dit lijkt mij het goedkoopst en leverd het meeste op. Dan is iedereen tevreden.

Zo denk ik er ook over...
Is het niet zo dat het printen in Grijs in 2 tinten gaat, maar wel 1 kleur is?
Dus als 1 kleur berekend?

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

Dat dacht ik al, ben dus niet de enige die er zo over denkt.
Ik bedoel de hoofdlogo, dus je afbeelding die je geplaatst heb, maar dan misschien met .nl erachter maar zo'n logo wordt niet gebruikt dus laat dat maar dan.

Misschien heeft Fantomaz wel gelijk, en is donker grijs en lichtgrijs het zelfde.

zwart en grijs zijn 2 verschillende kleuren bij het zeefdrukken. Voor de opgegeven prijs moeten er wel minstens 30 besteld worden (in totaal).

En heb vandaag ook begrepen dat ze allemaal het zelfde moeten zijn, anders worden ze duurder omdat ze weer een nieuwe afdruk moeten maken.

AlfaLet Noordwolde is ook een bedrijf dat ook kleding bedrukt en ook teksten/logo's borduurd.

[Bericht gewijzigd door soundmouse op dinsdag 17 april 2007 18:12:59

Weten jullie al weer wat meer wat het gaat worden, door wie het bedrukt gaat worden en door wie ze worden verhandeld?

Op 17 april 2007 18:11:40 schreef soundmouse:
AlfaLet Noordwolde is ook een bedrijf dat ook kleding bedrukt en ook teksten/logo's borduurd.

HEEE, da's in de buurt :p
Een jaar of 3 geleden zaten ze nog aan het industrieterrein, maar ik zou begod niet weten waar ze nu zitten...

Op 21 april 2007 09:25:22 schreef fritsuitoosterstreek:
[...]

HEEE, da's in de buurt :p
Een jaar of 3 geleden zaten ze nog aan het industrieterrein, maar ik zou begod niet weten waar ze nu zitten...

((Ja en jij woont in oosterstreek, kom er zelf ook wel eens.
Ben benieuwd of we ook op dezelfde school zitten :P))

Maar even weer over de shirts ja, ik ben al iets verder:

- Geen ruglogo (word te uitgebreid en duur!)

- borstlogo 1 kleur (CircuitsOnline.net) platte tekst ;)
of
- borstlogo 2 kleuren (circuitsonline) logo

net waar het meeste belang naar is.

Helemaal voor!
Ook ik ken Noordwoldespéélland über alles, maar het bedrijf niet.
(dacht nog even dat het Noordwolde Grunn was)

Als er logistiek wat geregeld moet worden, wil ik dat wel op me nemen.
Noordwolde is een pisafstandje bij mij vandaan.

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

Ik ga dan voor de borstlogo met 2 kleuren, maar komt er ook een poll hier voor?

Op 22 april 2007 12:01:56 schreef niels v.v:
Ik ga dan voor de borstlogo met 2 kleuren, maar komt er ook een poll hier voor?

tjah een poll, wat zullen we doen mod?

Dat word dan toch gewoon het logo voor. Vind ik dan >:)

LED addicted... Fijnmalen en snuiven maar!! :P

Op 21 april 2007 21:25:31 schreef soundmouse:
((Ja en jij woont in oosterstreek, kom er zelf ook wel eens.
Ben benieuwd of we ook op dezelfde school zitten :P))

RSG; lijsterbesstraat klas H3B

Op 21 april 2007 22:04:50 schreef Fantomaz:
Ook ik ken Noordwoldespéélland über alles, maar het bedrijf niet.

Leiding? Ik zat 3 jaar geleden in de hoogste groep (piratenthema volgens mij)

GJ_

Moderator

Op 16 april 2007 22:48:09 schreef Fantomaz:
[...]

Zo denk ik er ook over...
Is het niet zo dat het printen in Grijs in 2 tinten gaat, maar wel 1 kleur is?
Dus als 1 kleur berekend?

Dat kan alleen op een witte achtergrond, dus dan is dat weer een extra kleur. Maakt per saldo dus niks uit. Bovendien is het resultaat een stuk minder fraai.
Het bedrukken gaat toch in één gang. De machines die ik ken hebben ofwel één station en kunnen dus ook maar één kleur drukken ofwel ze hebben gelijk 6 of 8 stations. Het prijsverschil is dan enkel de afschrijving van een duurdere machine en het aanmaken van twee zeven.

Op 22 april 2007 17:38:19 schreef fritsuitoosterstreek:
Leiding? Ik zat 3 jaar geleden in de hoogste groep (piratenthema volgens mij)

Nee, ik ben daar al langer weg...
Maar heb wel het piratenthema gedaan.
Ik was in '97 leiding oudste groep samen met Timo.
Ik heb ik de jaren daarna nog veel in de achtergrondondersteuning gedaan.

Ik was daar bekend als Ericje.

@anderen...
sorry voor deze off topicsessie :-)

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

Op 22 april 2007 17:45:38 schreef GJ_:
Dat kan alleen op een witte achtergrond, dus dan is dat weer een extra kleur. Maakt per saldo dus niks uit. Bovendien is het resultaat een stuk minder fraai.
Het bedrukken gaat toch in één gang. De machines die ik ken hebben ofwel één station en kunnen dus ook maar één kleur drukken ofwel ze hebben gelijk 6 of 8 stations. Het prijsverschil is dan enkel de afschrijving van een duurdere machine en het aanmaken van twee zeven.

hoe wil je de extremere opdrukken dan verklaren?
Als je een flink logo hebt, met verschillende kleuren, zul je daar dan ook voor elk kleuraccent een station moeten hebben, en dat gaat volgens mij niet op.

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
GJ_

Moderator

Ik ben geen zeefdrukexpert maar onderhoud, wijzig en verbouw wel erg veel zeefdrukmachines om flessen en ander glaswerk te bedrukken.
Bij de wildere ontwerpen op glas gaat men inderdaad wel rasteren. In het geval van het CO logo zal dat niks opleveren. Als je een lichtere tint wilt maken door een raster te gebruiken moet je nl wel een achtergrond hebben die lichter is. En tot nu toe was een witte achtergrond niet noodzakelijk. Dus de besparing van een zeef voor die grijstint kost je de zeef voor die witte achtergrond. Daarbij gaat het ook nog eens ten koste van de kwaliteit.
Bij gerasterde kleurvlakken kunnen ze bij glas (een totaal ander oppervlak dan textiel dus) ook vreselijk mooi kleurverlopen maken omdat de verf tijdens het inbranden gaat samenvloeien.
Maar vaak genoeg zie ik ook werkelijk dramatisch lelijke dingen voorbij komen.

[Bericht gewijzigd door GJ_ op zondag 22 april 2007 18:14:15

Even voor de duidelijkheid:

Zwart T-shirt
Borstlogo
CO logo (2 kleuren > donker en licht grijs)

€8,- per shirt bij minimale afname van 30 stuks (exl. shirtkosten).

//edit: dit is dan de prijs voor een enorm goede zeefdruk die je er echt neit zomaar af kan pulleken. :)

[Bericht gewijzigd door soundmouse op zondag 22 april 2007 18:24:04

Ik vind het een leuk idee, en wil er wel 2 bestellen.
Ik ga ze dan meteen ombouwen en op de i van circuits lijm ik dan RGB led's die automatisch faden van kleur en een knoopcel op de schouder zodat het echt een opvallend stukje mode wordt.
Bij wie moet ik ze bestellen?

Gaan we voor de standaard T-shirts of is een Polo ook nog een optie?

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
Anoniem

liever geen polo, da vind ik zo nurt
(is wel netjes;))

[Bericht gewijzigd door Anoniem op zondag 22 april 2007 19:39:52

Klopt, denk dat we het eenvoudig moeten houden op een T-shirt en tenslotte is de zomer de mooiste tijd van het jaar om de solderen (en dan draad je T-shirts).

Ik zou nog graag een reactie willen afwachten van "klein is fijn", hij kan ook nog aan een optie komen. En dan bespreken we hoe de IA word aangepakt... bijvoorbeeld in een nieuw en gesloten topic en dat mensen via de email reageren. ? ;)