Circuits Online Kleding

Ook Goed.
Ik hoef niet ik álles mijn zin te krijgen :-P >:)

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

Op mijn werk hebben wij ook best wel mooie shirts, Rood T-Shirt en daaronder zwarte mouwen. Lijkt net alsof je een shirt met lange mouwen er onder hebt.

Maar dat zijn geen zeefdruk opdrukken, rubberen opperst afdruk.

edit:

@Fantomaz
Eerlijk gezegd vind ik een polo ook wel iets netter en leuker maar denk dat er meer vraag naar is voor normale, simpele en goedkope T-shirts.

Mods,
Zou ik misschien de kleurcodes (html + pantone) van het logo mogen hebben? En het aantal letterpunten?

Het lettertype van het logo weet ik, das Verdana.
Deze gegevens heb ik nodig om het logo in EPS om te zetten voor als ik "EVENTUEEL" de actie ga doen.

Misschien kan de actie ook samen worden gedaan, dat iemand mij of "klein is fijn" goedkoop shirts leverd en dan laat bedrukken.

[Bericht gewijzigd door soundmouse op zondag 22 april 2007 20:25:53

Anoniem

zet je dat logootje van dat LEje er ook bij?
is niet alles zwart/wit/grijs

Op 22 april 2007 20:28:42 schreef Andreesie:
zet je dat logootje van dat LEje er ook bij?
is niet alles zwart/wit/grijs

Als ik dat zou kunnen doen dan werd hij misschien wel 3x zo duur, en das niks voor mensen die normaal zakgeld inkomen hebben. ;) we houden het daarom simpel met 2 kleuren zeefdruk op zwart T-shirt.

Lijkt me prima, laat hier maar weten wat het vervolg is en hoe we kunnen bestellen, zonodig in een andere topic via email.

Ja ik bedoel zo'n topic die altijd ergens bovenaan staat en waar mensen niet berichtjes bij kunnen zetten.
Dit is ideaal om mensen te laten bestellen, en kan ik nog een ander topic starten voor vragen enz.

Net zoals die van Marcel (Upload Archief)

[Bericht gewijzigd door soundmouse op maandag 23 april 2007 19:05:04

Even weer dit topic omhoog scheppen want als ik Shirts moet bedrukken dan moet ik dat wel komende week weten... dus ook vraag aan "klein is fijn" of misschien nog anderen, hoe we dit nou precies doen :P

edit, de prijs word bij dan 10,- als je zelf een zwart tshirt aanleverd. ik zoek namelijk nog iemand die mij goedkoop zware T-shirts kan leveren en dan kan ik aps de precieze prijs opgeven.

[Bericht gewijzigd door soundmouse op woensdag 25 april 2007 11:06:17

Je kunt niet verlangen dat men eerst zwarte T-shirts moet gaan toesturen.
Zoek eerst even een leverancier en stel die offerte (ik neem aan dat dat de tijdsbepaldend factor is, die je beschrijft) even uit.

Beter dat het in 1 keer goed gaat.

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
klein is fijn

Moderator

Kif was via contact tot een prijs gekomen van minder dan 10 euro per shirt. Dat is met dubbelzijdige bedrukking in 1 kleur, inclusief T-shirt (keuze uit 25 kleuren en 5 maten).
Alleen nu laat contact niets meer van zich horen, dus dat zie ik ook niet meer echt zitten.

@klein is fijn

Dus je weet nu dat ze in service een min puntje hebben, idd erg lastig.

En was het idee van PCnerd niet iets?
http://www.igo-post.nl

Ik ga nu zoeken naar een Shirt leverancier.
http://www.samenkopen.net/topic/85286/887040
Animo forum... :+

[Bericht gewijzigd door soundmouse op donderdag 26 april 2007 08:00:28

Daar komt ie dan...

Voor € 12,50 een mooi Zwart T-shirt met het logo circuitsonline (2 kleur) voor op de borst:

http://www.uploadarchief.net/files/download/circuitsonline_t-shirt.jpg

LET OP!!!! zonder "soundmouse" natuurlijk :) :P

Minimale afname is 30 stuks (in totaal).. dus moet iig 30 mensen vinden die dit shirt willen kopen.

Bij de 12,50 euro zit meteen wat winst voor CO in, dus je weet dat je CircuitsOnline nog eens steunt!!

ik koop er iig een

btw: steunt is met een t

[Bericht gewijzigd door buzzer op donderdag 26 april 2007 18:39:30

steunt is gewijzigd..

P.s. hoe kan ik er voor zorgen dat ik een topic krijg wat altijd bovenaan blijft staan zodat het goed opvalt en veel mensen shirts kopen.. met bestel info e.d...

ik denk niet dat je dat zomaar kunt doen
moet je aan de mods vragen lijkt me

Shiptronic

Overleden

ik wil er ook wel een, deze prijzen zijn beter als eerts.

naam er onder en groot logo achter ook gevraagd wat dat kost? met name naam vind ik wel interesand , evnt. ook wel meerdere shirts.

als je de dertig niet haald , kun je er altijsd dertig bestellen. Ikzag dat er had gewerkt word om een stand te maken op een beurs , ik denk als je er daar 30 neerhangt je ze zo kwijt bent.

denk alleen al aan "Kinderen" die niets mogen bestellen via internet, maar wel op de beurs zijn , even zeuren bij pappa en mamma en ze krijgen hun T-SHIRT, probleem zit hem vaag in het vertrouwen over betalen aan vreemden op internet, dat schept een drempel die je op een markt niet hebt.Recht oversteken :)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Ik wil er ook wel een, zitten de verzendkosten er bij?
Misschien inderdaad wel handig om een topic te openen met alle info er bij en per email dan te reageren.

Shiptronic

Overleden

is het niet wat dat JOWI hem b.v. opneemt in de webshop?

dan kun je daar bestellen , hele struktuur van bestellen afrekenen en versturen ligt al bij hem klaar.winst kan hij afdrsgen aan CO

hij moet het natuurlijk ook zelf willen :) stukje sponsering voor CO ?

mocht je niet aan dertig deelnemers komen wil ik de rest wel sponseren,zo dat we er derig hebben en kunnen bestellen maar die worden dan wel naamloos besteld ;)

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op donderdag 26 april 2007 19:15:11

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Ik wil er een in het zwart en een in het geel. Of is dat niet mogelijk :P

-
Shiptronic

Overleden

Op 16 april 2007 18:02:18 schreef soundmouse:
Vandaag geïnformeerd naar prijzen:

Rugbedrukking 1 kleur - € 9,-
Rugbedrukking 2 kleuren - € 18,-
Borstbedrukking 1 kleur - € 4,-
Borstbedrukking 2 kleuren - € 8,-

Dus een T-shirt bedrukken met 2 kleuren is:
9 + 4 + 4 + shirtkosten + bijdrage naar CO = de verkoopprijs (= ongeveer € 25,-)

waarom is een rugbedrukking eigenlijk bijna een keer zo duur t.o.v. de voorkant? is die verf de helft goedkoper ofzo?

en word er nog rekening gehouden met de POLL : http://emissio.awardspace.com/poll.html ?

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Op 26 april 2007 07:56:08 schreef soundmouse:
@klein is fijn

Dus je weet nu dat ze in service een min puntje hebben, idd erg lastig.

En was het idee van PCnerd niet iets?
http://www.igo-post.nl

Ik ga nu zoeken naar een Shirt leverancier.
http://www.samenkopen.net/topic/85286/887040
Animo forum... :+

jemig, wordt ook iemand wakker :P.

Take a parachute, and jump!

De opgegeven prijzen van "toen" gelden niet meer!
Kleuren / namen / soorten doe ik "nog" niet aan.

Dit is tenslotte me eerste actie voor CO en houd het simpel.

Ik weet idd dat ik niet zomaar een special topic kan starten die altijd bovenaan staat.
Moderators moeten daar even mee bemoeien.

Verzendkosten voor shirts door de brievenbus zullen niet zo hoog zijn, maar zullen er wel bij komen. Als je erg veel shirts gaat bestellen waardoor het ene paketje word dan word het dus €6,50 meer.

En ik weet niet eens waar die beurs is, als het te ver we is denk ik niet dat ik er heen ga om een paar shirts te verkopen, ik kan ook meer shirts gaan verkopen.. ze worden dan ok goedkoper maar moet dan ook echt zeker weten dat mensen hier van CO ze allen op kopen.

Ik wil er wel 2 in maat XL...
Alleen vallen die ook wel eens klein uit, waardoor ik soms XXL moet hebben...

MAW
Wie is de leverancier van de T-shirts? Dan vogel ik even uit hoe XL XL nou werkelijk is. :-)

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

je moet de maat van de ene naar de andere oksel hebben zeker? maat in cm?