Op 10 juni 2007 13:21:04 schreef Jeroen Boere:
[...]

uhm.. nog niet helemaal wakker? :)

ik heb jou zelfs twee maal gemaild omdat je 80 euries teveel had overgemaakt :)

die had ik wel idd, dat was dus ook de bevestiging.

Is de deadline al overschreden om eventueel nog mee te doen ?

Op 10 juni 2007 14:16:43 schreef BLUE Config:
Is de deadline al overschreden om eventueel nog mee te doen ?

ja. vooral omdat je uit belgie komt, is het dat er een week tijd in acht genomen moet worden omdat het geld anders niet op tijd binnen is. ik wil de actie niet een week ophouden...

ik hoop dat je dit begrijpt.

vanavond heb ik contact met mijn leverancier (ja, op zondag ja!) mocht er iets veranderen en je kunt alsnog mee doen, dan laat ik je dat weten.

stuur alvast een mail naar mij.

[Bericht gewijzigd door Jeroen Boere op ]

check (€ bevestiging)

check betalingsbevestiging

p.s. @ jeroen

ik had ook 25 euro overgemaakt voor de softcase (IA Rigol Mitchell S : Softcase).

Echter begreep ik pas later dat deze 75 euro kostte. Ik had je een mail gestuurd om dit te anuleren. Had alleen geen reactie gekregen en ook het geld nog niet terug. Kan je bevestiging dat de 25 euro binnenkort terug gestort wordt?

[Bericht gewijzigd door Mitchell S op ]

ja, mail heb ik ontvangen, en je gokt nooit waar ik nu mee bezig ben ;)

Op 10 juni 2007 16:16:36 schreef Jeroen Boere:
ja, mail heb ik ontvangen, en je gokt nooit waar ik nu mee bezig ben ;)

gokken met ons geld ;)

of nieuwe sportwagen:D

on-topic.
wanneer gaat er waar besteld worden als ik mag vragen

ik hoop deze week, heb uitgerekend dat met 6 weken levertijd,
de scoop precies voor mijn vakantie binnen is!

Als Jeroen hulp nodig heeft met het doorhakken van de knoop
wil ik wel ff helpen

volgens mij hadden we idd afgesproken: zondag geld bij jeroen. en maandag de bestelling.

Ik neem aan dat dit nog steeds van toepassing is...

Dat is inderdaad een paar dagen later afgesproken en hoop dat er ook rekening gehouden word met degenen die toen betaalden ook meedoen met de IA , in de eerste aankondiging was er meer tijd voorzien.

Als we Jeroen de tijd geven om te kijken wat het word (waar er besteld word) kan het best zijn dat we de scoops enige weken eerder hebben en dat zal ook niemand erg vinden denk ik. Als het 1 of max 2 dagen scheelt voor de bestelling zal dat niet veel verschil uitmaken op 6 weken.

Mvg Luc

Pfoe, daar zijn een hoop posts bijgekomen in een weekeindje..

- Ik heb de betalingsbevestiging van 850 euro ontvangen
- Die voor 75 euro (softcase) nog niet, maar dat is vrijdag middag pas verzonden, postbank -> bank, weekeinde etc dus dat zal er nog niet zijn.
- Een paar dagen tijd om de beste/gunstigste leverancier te vinden na de explosieve vrijdag is ook geen probleem
- Rato of ******: Scheelt 35 euro en ongeveer 4 weken levertermijn met elkaar, terwijl garantie claimen vrijwel geen verschil geeft, beiden spreken Nederlands en de verzendkosten zijn vrijwel gelijk, dus momenteel zou ik voor Rato gaan, maar met 6 weken en 850 euro was ik ook akkoord, dus ****** is ook niet erg :)

[knip]

gaat de Y en N achter de naam of degene een softcase wil ?

edit: klopt

yup, klopt als een bus voor mij ;)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BELANGRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zow, goed nieuws breng ik graag.

Totaal heb ik nu 20 scoops kunnen verkopen.

Het lijstje is als onderstaand:

1	Jeroen Boere	Y
2	Wiltoyo	        N
3	Xbake	        N
4	Jouke	        N
5	Shiptronic	N
6	WillieWortel	Y
7	Madwizard	N
8	Droid	        N
9	Mitchell S	N
10	Erwin	        N
11	RigoReus	N
12	X10	        N
13	Paul	        Y (betaling nog niet ontvangen)
14	Aart	        Y
15	Jochem_S	N
16	Marter	        N
17	Sprite_tm	N
18	REW	        N
19      Blue Config     N
20      K-ray           N

(het Y/N achter de naam geeft aan of je een softCASE wilt)

Dit zijn er erg veel. Ik ben daar erg gelukkig mee.
Zoals je kunt begrijpen is mijn leverancier (de firma Elquip uit Eindhoven) hier ook erg gelukkig mee.

De prijs van de scoops is gezakt tot 815,- euro.
Mij is toegezegt dat de software er gratis bij geleverd word. Hoe precies hoor ik morgen.

Qua prijs is het nu gelijk aan rato. Ik ga er van uit dat iedereen hier tevreden mee is.

Ik heb daarom en de andere motivaties die ik had) de bestelling bij Elquip geplaatst.

De exacte levertijden hoor ik morgen.

Ik zal iedereen ook nog een mailtje doen toezenden over de 35 euro die ik nu te veel heb gehad van eenieder (wat je wilt: terugstorten, donatie aan CO of mij een een beetje bijstaan ;) )

Ik verneem het wel van jullie.

mag de naam van de firma genoemd worden?

Dit betekent dat Jeroen de knoop heeft doorgehakt en dat de beslissing niet meer hoeft onder stoelen en banken te steken. Ben blij met de verkregen prijs en ook niet te vergeten de software die er ook bij zit inbegrepen.
Hoop alleen nog dat ze de levertermijn kunnen inkorten als er voldoende stock zou zijn. Goed gedaan JEROEN (en dat nog op een zondag), blijft de prijs van de softcase (welke ik nog niet in het groot op foto gevonden heb) ook nog hetzelfde ?

Mvg Luc

Op 10 juni 2007 19:24:52 schreef Mitchell S:
mag de naam van de firma genoemd worden?

ja, dat mag

Op 10 juni 2007 19:31:20 schreef marder:
Dit betekent dat Jeroen de knoop heeft doorgehakt en dat de beslissing niet meer hoeft onder stoelen en banken te steken. Ben blij met de verkregen prijs en ook niet te vergeten de software die er ook bij zit inbegrepen.

ik ook :)

Hoop alleen nog dat ze de levertermijn kunnen inkorten als er voldoende stock zou zijn.

Morgen hoop ik meer te weten.

Goed gedaan JEROEN (en dat nog op een zondag), blijft de prijs van de softcase (welke ik nog niet in het groot op foto gevonden heb) ook nog hetzelfde ?

Mvg Luc

De prijs van de softCASE blijft 75 euro

Goeie actie Jeroen!

prachtig !, fantastisch nieuws ivm de prijs.

even terzijde:

Ik hoorde net van een oud docent van mij dat het labo digitaaltechniek ook zou worden uitgerust met ...Rigol scoops!, dit is toch wel een bevestiging van mijn goede investering ;) !

was er bij jou dan enige twijfel dat het geen goede investering zou zijn ;)

Bevestig van € is binnen.

vind Het een super oplossing.HULDE VOOR JEROEN.

Je mag je 35€ houden als je een softcase mee leverd ;)

Heb me bewust niet in de discusie gemengt, ik wou eerst weten wat jeroen voorsteld, nou dat voorstel bevalt me prima.

vind het een super [IA] !!!!!

bestellen die handel. discussie voor mij gesloten (t, was zelfs geen discusie)

neen, niet dat ik twijfelde :p, anders had ik zeker niet zo'n investering gedaan :D, maar kvind het wel toch een zekerheid dat het kwaliteit is ;)