Amai , als de druk van het wachten reeds zo groot is hoop ik dat je er geen gezondheidsproblemen van gaat krijgen. Er komen heus wel enige weken bij, en geduld is een mooie eigenschap vind ik.
Alleen heb je wel de 600é post (en dit op toch een korte tijd dat deze post open is)
Mvg Luc
ik moet zeggen dat ik aan de ene kant ook wel blij ben dan de scoop nog niet binnen is. Ik ben namelijk druk bezig met het afronden van mijn afstudeeropdracht, en heb dus toch niet veel tijd. Over een paar weken ben ik helemaal klaar en kan ik lekker met de scoop aan de gang
Op 11 juni 2007 08:55:00 schreef Jochem_S:
Geen probleem Paul, je hebt nog 6 weken.
Maar geen voorbeeld van de communicatie/dump
Ik zag op GoT in de EL-kroeg dat iemand ook zo'n scope heeft, ik zal eens kijken of die een dump kan maken
LOL die Rigol scoop stond vandaag (12 juni) in de Metro 
Op pagina 8 bij het stukje "Computerindustrie even vervuilend als luchtvaart"
Je ziet een catalogus op de voorgrond liggen (als je goed kijkt zie je in het oranje Rigol staan) en op de achtergrond staat de scope.
Op I net is de foto een stuk minder scherp als in het gedrukte exemplaar.
Op 12 juni 2007 19:24:23 schreef surge_me:
LOL die Rigol scoop stond vandaag (12 juni) in de Metro
He, was ik toch niet de enige die dat dacht 
lees ik elke dag de metro....maar toevallig waren ze vandaag op 
of de metro was op omdat iedereen die mooie rigol wilde zien.. 
WilToyo
Maak me niet gek, ik ben al gek.
Op 12 juni 2007 20:59:46 schreef Sine:
Wat denk je dat er IN die rigol zit dan
ROOK ? 
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Op 12 juni 2007 17:08:09 schreef Paul Nieuwkamp:
[...]
Maar geen voorbeeld van de communicatie/dumpIk zag op GoT in de EL-kroeg dat iemand ook zo'n scope heeft, ik zal eens kijken of die een dump kan maken
![]()
Das precies de persoon die zo vriendelijk was geweest om voor ons de software uit te testen, hopelijk gaat 'ie zich niet erg gebruikt voelen 
rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Op 13 juni 2007 00:34:48 schreef shiptronic:
Wat denk je dat er IN die rigol zit dan
ROOK ?
Je bedoel, zit er in en komt er uit als het verkeerd gaat?
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
Ik heb tot nu toe nog geen betere fotos gezien van de tas waar de scope in past. Zou dit graag een beetje beter kunnen bekijken zo dat ik de degelijkheid van die tas kan inschatten (niet dat ik daar echt aan twijfel gezien de prijs , maar ben liever zeker).
Heeft iemand (behalve de kleine foto op de site van Rigol) een Grote foto ergens gevonden of zou ik beter de leverancier aanspreken om die extra info.
Zolang ik dit niet weet kan ik Jeroen ook nog geen antwoord geven mbt teveel betaald.
Mvg Luc
Euh? Het is al "lang" besteld, ik weet dus niet of het mogelijk is er nog een tas bij te bestellen...
Dat is ook mijn vraag niet dacht ik , ik wil alleen geen 75 of 99 € voor een pruts nylon tasje. En als ik die zou na bestellen zou ik het raar vinden dat ze die 75€ niet zouden hanteren voor degenen die meegedaan hebben aan de IA. Ik dacht tenslotte dat er maar enkele tassen besteld zijn 3 of 4 misschien.
Mvg Luc
Ik zou er eigenlijk vanuit gaan dat ze nu weer 99 euro ex BTW kosten, anders zitten ze namelijk weer precies met het gezeur dat ze wilden vermijden door niet met naam en al op internet te willen...
ik meende me te herinnneren, dat ze er 6 op vooraad hadden? en dat ze anders bij besteld moesten worden?
of heb ik dat helemaal mis?
overleg met jeroen via PM lijkt me beter.
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
duidelijkere foto heb ik niet van de tas.
Er zijn totaal 6 tassen besteld.
wat de prijs van een nabestelling doet weet ik niet. Ik zal dit ook niet verzorgen. Het is dus aandegene zelf die zo'n tas alsnog wilt hebben.
Ik heb door omstandigheden niet kunnen deelnemen, maar ik heb het toestel toch te pakken gekregen aan dezelfde voorwaarden.
Waarvoor dank Jochem!
Een uurtje geleden geleverd. Ik laat jullie alvast wat meegenieten:
Het geluid van een ventilator is duidelijk hoorbaar bij het aanzetten (zoals bij een computervoeding). Vind ik persoonlijk een irritant minpuntje. Mijn haast antieke HM-604 is daarbij lekker stil, maar neemt wel 4x zoveel ruimte in.
Een eerste filmpje volgt nog.
[Bericht gewijzigd door K-Ray op ]
WilToyo
Maak me niet gek, ik ben al gek.
Duh ben je bevoorrecht ofzo. Weet je wel wat je ons aandoet om die foto's te laten zien? 
En datie wat lawaai maakt, ik dacht dat Agilents dat ook doen.
[Bericht gewijzigd door WilToyo op ]
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Ah, ben blij dat het zo snel gelukt is.
Rato levert uit voorraad dus dat gaat wat sneller dan die van ons he 
Nou, post die bestanden met logs van de digitale kanalen, zodat de diverse meesterbreinen hier een I2C/SPI/UART/Single-wire interpretatie-applicatie kunnen gaan schrijven 
Nou, post die bestanden met logs van de digitale kanalen, zodat de diverse meesterbreinen hier een I2C/SPI/UART/Single-wire interpretatie-applicatie kunnen gaan schrijven
meuh!
Hier ga je even moeten inlichten hoor.
Ik heb tot nu toe enkel ervaring met m'n analoge HM-604.
De enkele meting met een hp scopemeter op m'n werk uitgezonderd dan.