Atlantis
ciao 4 now.....
Op 22 september 2003 10:55:50 schreef arne:
nou
zoals jullie hebben gelezen ben ik nog nieuw hier en me zus heeft toen de zoldeerbout afgemaakt.
nadat ze hem de hele nacht aan heeft laten staan...
zucht
nou kan ik een paar weken niet meer iets maken.
mijn hobby boer is op vakantie...
Je laat je als koppige Fries toch niet kisten door een soldeerbout? Meer dan 25 soldeerverbindingen zijn het waarschijnlijk niet.
Je neemt de kapotte soldeerbout, warm hem op boven het gas in de keuken en solderen maar. Offuhh.... is het gasstel ook kapot? 
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Wat hebben jullie irritant veel commentaar op iemand die zijn schakeling wil laten maken. Laat hem lekker! Aedolon maakt die schakeling voor hem dan is het toch klaar? Doe der desnoods een slotje op!
ja maar dan kunnen we niet echt meer overleggen
bv. als er problemen zijn dat je dan weer een nieuwe topic moet open (das pas lastig)
.
Aedolon
Just face it: sometimes nobody envies you. There has to be a bottom and that bottom is probaly you. // http://www.amazon.com/o/registry/VWZ93N4Y6XQT
ja dan kunnen we ook niet meer lekker spammen want als we een spam topicje openen hangt er onmiddelijk een slotje op... jammer toch
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 22 september 2003 16:15:14 schreef ·°*teslaman*°·:
Doe der desnoods een slotje op!
Waarom zou ik er een slotje op doen? Loopt lekker dit topic dus gaat best zo. Vele zeuren idd wat veel, maar in welke topic zie je dat tegenwoordig niet meer?! 
ps Beetje discussieren over iets ipv gewoon quick een oplossing neerplotten is mijninziens beter.
[Bericht gewijzigd door Bastiaan op ]
ja, maar als er iets mis is
dan mag je de topic wel omhoog halen toch???
teminste als hij niet zo oud is
tuurlijk. Anders kun je nie meer antwoorden. Okey ik zeg al niks meer. Maar dat je afgekraakt word omdat je je schakeling wil laten maken omdat je bang bent dat je dit om wat voor reden zelf niet kunt irriteert me wel. Dus laten we het maar bij discusseren houden dan:).