Ik zie mijn posts eerst wel en dan weer niet in het topic staan.

Hallo

Ik heb iets heel irritants sinds ±2 weken geleden. Ik denk dat het komt omdat er van alles is veranderd. Zijn jullie er op enige manier op vooruit gegaan? Ik zie de vooruit gang niet. Het vakje met Forum en Status staan bij mij de hele tijd voor de topics waardoor ik mijn scherm heel ver moet uitrekken om alles ongestoord te lezen.
Dat vind ik opzich niet zo erg maar als ik iets gepost heb in een topic zie ik het gewoon staan. Sluit ik de pagina af en open ik hem daarna opnieuw is hij oppeens weg. Ik zie dan ook geen reacties op mijn posts. Heel irritant vind ik zelf want ik weet wel dat hij er staat. Na een dag ofzo staat hij er oppeens wel namelijk. Zo kan ik niet gewoon reageren op iemands post omdat het heel lang duurt voordat ik deze in het topic zie verschijnen.
Weten jullie misschien hoe dit kan?

Groeten: Jeroen

P.S. Ga er dus maar vanuit dat ik op dit topic ook niet snel zal antwoorden. Simpelweg omdat ik jullie reacties waarschijnlijk pas na een dag zie.

Op 17 november 2003 14:55:37 schreef ·°*teslaman*°·:
Het vakje met Forum en Status staan bij mij de hele tijd voor de topics waardoor ik mijn scherm heel ver moet uitrekken om alles ongestoord te lezen.

Dat heb ik ook! Alleen..niet altijd..beetje vreemd...

Ik ook !! gister niet nu weer wel !!

Erwin

FF het cookie van circuitsonline verwijderen. Daarna opnieuw inloggen.
Dit wil wel eens helpen.

Heb toch liever een "cookie" uit Oma's oude trommeltje :D

SWSje

ik heb dit ook, dacht dat het aan mijn pc lag.
Blijkbaar neemt de pc de laatste pagina die ge-saved was op de pc.

Even op de Refresh knop drukken helpt.
Er is zeker iets aan de hand want ik had dit vroeger ook niet !!!!

Ja, bij mij ook wat zijn eigenlijk de "verbeteringen" sneller vind ik het niet (als het al traag was)

kijk even rond , er is daar al een topic over over de nieuwe dingen op CO ;)

Op 17 november 2003 18:36:45 schreef terrorfeary:
kijk even rond , er is daar al een topic over over de nieuwe dingen op CO ;)

Ik weet dat die al bestond maar daar ging het in dit topic niet echt om.
Vaag dat meer mensen het hebben. Ik dacht dat er weer eens iets ingesteld was dat weer nadelig zou werken voor MAC maar meer mensen hebben het dus. Ik snap echt niet waarom. In de laatst gewijzigde topics veranderd ook gewoon ongeveer de hele dag niks. Blijft allemaal precies het zelfde staan. Er zijn gewoon geen veranderingen op de site en dan oppeens een heleboel. Is heel vreemd. Zo stonden hier een half uur geleden volgens mijn computer helemaal geen nieuwe posts en nu oppeens 7.

Heb je het cookie al eens verwijdert en opnieuw ingelogd? Ik heb dié problemen niet, wel dat aan de rechterkant het 'Forum' en 'Status' window niet meeschaalt bij brede topics. Delen van de tekst zijn dan onleesbaar in de rechterbovenhoek.

Nee ik weet niet waar ik cookies uitschakel. Ik zal eens zoeken. Bedankt!

Die staan in een 'hidden' directory van c:\windows
Je kunt die directory gerust helemaal leegmaken of alleen de Circuits Online cookie opruimen. Je moet daarna wel opnieuw inloggen bij CO.

Op 17 november 2003 17:04:39 schreef elektron_:
ik heb dit ook, dacht dat het aan mijn pc lag.
Blijkbaar neemt de pc de laatste pagina die ge-saved was op de pc.

Even op de Refresh knop drukken helpt.
Er is zeker iets aan de hand want ik had dit vroeger ook niet !!!!

Ik heb het zelfde probleem. Ik moet ook altijd de reload knop indrukken. Maar dat moest ik al voor de verandering. Steets als ik een topic open druk ik altijd uit automatisme op de reload knop.

Op 18 november 2003 10:51:46 schreef Nightwalker:

Ik heb het zelfde probleem. Ik moet ook altijd de reload knop indrukken. Maar dat moest ik al voor de verandering. Steets als ik een topic open druk ik altijd uit automatisme op de reload knop.

Hetzelfde verhaal hier.
Het heeft volgens mij niks met cookies te maken..
Ik heb het echter opgelost door naar (in IE) het menu Tools te gaan en daar in de General tab onder 'temporary internet files' de 'settings' te kiezen. Daar effe "automaticly' aanvinken.

Maar wel maf, nog steeds kan het af en toe gebeuren dat ik toch op die refresh moet klikken...(sporadisch, maar toch..)

Het lijkt erop dat jullie browsers de pagina's van Circuits Online langer cachen dan zou moeten, waardoor je dus een oude versie ziet. Er is echter niks veranderd aan de headers van de site, die de cache settings veranderen. Voorlopig zou ik dus geen oplossing weten, behalve de settings van je browser na te lopen en in te stellen dat hij niet cached.

Ik heb net de url van dit topic gekopieert en toen in dit venster geplakt en toen werd hij wel normaal geopend.

Nog iets:

Als je je post edit (1ste edit scherm) and saved ok.
Als je dan je post weer wil editten, staat het (1ste
edit scherm) er weer , na een refresh staat de laatste
update er wel.
Dit had ik vroeger ook niet.

en er zijn weer maar 25 topics als je op "meer" drukt ipv. 50...

Volgens mij heb ik het probleem bij mij net verholpen. Ik heb bij mijn browser (Opera 6.01) ingesteld dat hij nix mag cashen maar alleen de pagina's onthouden. Als ik nu met de Back toets terug ga, moet hij die pagina weer opnieuw laden.

[herstel] toch niet :-( [/herstel]

bij mij is er ook nog niet echt vooruitgang.
Maar wat was nou de vooruitgang?
Hoeveel mensen zijn er voor als ik zeg verander alles weer terug naar zoals het was?