Bedankt iedereen
Op 28 april 2008 20:04:19 schreef Technojunk:
Madwizard: Leuk, is hier ook eens het proberen waard. Welke softwaree gebruik jij voor dat kruisje? en om het te bekijken?
Ik heb even snel wat in Flash gemaakt omdat je daar makkelijke een webcam in kunt zetten. Wilde eerst wat programmeren maar toen bedacht ik me dat het in Flash veel sneller zou gaan Je kunt het hier proberen:
http://www.madwizard.org/temp/cam.html . Als je de SWF en de html download kun je het ook lokaal draaien.
Op 28 april 2008 21:07:44 schreef pros:
Ik denk dat de camera sneller kan volgen dan nodig. Maar je moet het camera-beeld wel spiegelen, wil je niet hopeloos in de war geraken. Of ben ik sowieso al in de war?
De camera is snel zat ja maar het werkt inderdaad verwarrend met het printje schuiven, je kunt de meeste webcams wel spiegelen via de settings en dan de handigste manier uitvinden.
Ik denk dat als je er een beetje aan gewend raakt je wel snel achter elkaar gaten kunt boren, maar nu trilt de boel te snel van het juiste punt af dus ik heb het verder nog niet echt goed kunnen testen.
Op 28 april 2008 20:54:10 schreef EdwinNadorp:
Ik heb ook een boor probleem (kan geen diepte zien) maar zat te denken aan een laserpointer. Een puntje maken waar de boor komt, alleen lukt het mij (nu) niet om een mooie dot te maken.
Zoiets had ik ook eerst als idee maar zoals je zegt zou ik niet weten hoe je een mooi puntje krijgt.