Op 10 mei 2008 20:17:16 schreef elektroverslaafde:
@Dit grapje is van het zogenaamde "Onze Vader" afgeleid een gebed dat door Jezus zelf is gegeven aan zijn volgelingen. Hierin wordt tot God gebeden. En voor Christenen is God de hoogste persoon die alle macht heeft, die voor ons zorgt alsof wij zijn kinderen zijn. Daarom kunnen we er niet mee lachen, we zouden daardoor onze eigen God gaan uitlachen.
Daarom is het ook moeilijk te verdragen wanneer anderen er zo mee omgaan.
snap je?

Ach, niemand verplicht je, er zelf mee te lachten.
Zelf heb ik veel meer respect voor Prometheus dan voor welke god ook. Naast het vuur schonk Hij de mens meerdere gaven en vaardigheden. Maar geen halfgeleiders, naar ik vrees... :-)

mijn gedacht : ( elk gelooft wat hij wil hoor , ik kritiseer niemand .. dus geleive niet in uw 'gat gebeten' te zijn )

mijn conclusie is dat God een atheist is... ( hij kan toch moeilijk zichzelf aanbidden. Narcissisme is geloof ik een doodzonde )

nog eens , ik spot niet met geloven of gelovige mense. Tis alleen stof tot nadenken !

Hij was ook een vervente radioamateur en is ook al 2x in de ruimte geweest. Dit stuk stond in de sarex mailing: Ronald A. Parise, SK

Op 10 mei 2008 19:32:17 schreef Lucky luke:
[...]
Nu overdrijf je.

Maar ik ben ook wel blij met de transistor.

Dit hele topic is overdreven, maar goed dat is mijn mening.
Great minds think alike, dus als hij niet de eerste was, dan was iemand anders er wel mee gekomen.

Volgens mij moest hij zijn bureau in de living zetten van z'n vrouw, als je zoiets uitvind, man daar moet tijd in gekropen zijn :p

Hopelijk vind de familie spark nog iets tofs uit.