wijzigen account

hallo,

wilt u alle door mij gestartte topics verwijderen en mijn naam wijzigen in "Electrotechno2"? (zonder aanhalingstekens)

BVD

klein is fijn

Moderator

Naam wijzigen is geen probleem, maar verwijderen van topics wordt alleen met goede reden gedaan.

Op 6 december 2008 17:37:42 schreef klein is fijn:
Naam wijzigen is geen probleem, maar verwijderen van topics wordt alleen met goede reden gedaan.

naam ok!

topics wil ik graag verwijderd hebben, omdat het topics zijn met onzin. Muv FM zender brom en Spierstimulator en Alarm en Thermometer.

Henry S.

Moderator

Topics staan vol informatie waar jijzelf weinig mee gedaan hebt,beschouw het als een jeugdzonde.

Verwijderen doen we alleen als het echt noodzakelijk is, bijv als je helemaal niet meer met het forum geassocieerd wilt worden. Maar dat betekent dus dat je account op slot gaat, en je ook niet een nieuwe maakt.

Want kan je garanderen dat je in het vervolg wat beter met het forum omgaat?

Maar echte onzin heb je niet gepost, alleen wat laksheid van jouw kant. Haal je met editten ook niet weg.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Hahaa! Ik snap hem alvast. Jeugdzonden worden vergeven maar wel opgetekend in het boek van Sinterklaas! ;-)

- - big bang - -

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten

ok

[Bericht gewijzigd door Henry S. op zaterdag 6 december 2008 19:03:52 (98%)

Henry S.

Moderator

Verder geen argumenten?

En met dit topic vestig je juist de aandacht op je 'zonden'.... Handig.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Mag de rest van het forum weten wie deze figuur hiervoor was?

Take a parachute, and jump!

computerfan

[Bericht gewijzigd door T-baev op zaterdag 6 december 2008 22:17:18 (11%)