chuckie: betaling? laat even wat weten per mail..
warsch regelen we hetzelfde als vorig jaar
Special Member
chuckie: betaling? laat even wat weten per mail..
warsch regelen we hetzelfde als vorig jaar
@ roelA: tijd over? wat is dat? mag ik ook een beetje....
@jovak: hoor ik daar korting?
@ Tom even voor de duidelijkheid: hoeveel is er nog van dit jaar? volgensmij hebben we weer behoorlijk wat in die aanhanger gestopt natijd. Of is dat ondertussen een beetje op waarde geselecteerd?
Honourable Member
@HmH
Als je weer wilt bijdragen in de kosten, hoor je mij niet klagen hoor...
@Mah
Er is nog heel wat over, alleen zijn de echt spannende dingen toen wel verkocht.
We hebben in ieder geval nog kilo's van de zakken waar Sven mee kwam (zie je ze toch nog terug Sven )
Maar hoe meer we hebben, des te beter de inkomsten voor CO.
welke spullen zijn het ''handigst''?
Special Member
noteer mij voro dezelfde donatie als vorig jaar dan.
Enn die zakken hoef ik niet terug.
@electro_freakz: 2e hands componenenten hebben we nog ettelijke kilo's van liggen.
Op 1 december 2008 18:14:22 schreef electro_freakz:
welke spullen zijn het ''handigst''?
Ik heb vorig jaar een trough-hole-cut-bender bij CO gekocht. Voor dat soort dingen heb ik zeker belangstelling.
Iemand trek in een berg 110V motortjes met een wormwiel eraan?
ik heb hier als het goed is nog een glcd en touch overlay liggen moet ik even opsnorren
en ik houd de afvalstroom extra in de gaten op het werk
Op 1 december 2008 18:51:31 schreef Wouter van Ooijen:
Ik heb vorig jaar een trough-hole-cut-bender bij CO gekocht. Voor dat soort dingen heb ik zeker belangstelling.Iemand trek in een berg 110V motortjes met een wormwiel eraan?
ah, dan was jij mij dus voor met die tang. anders was ie voor mij:P
110v is wel een hoge spanning. Doen ze ook nog wat bij 12 of 24v?
@Tom: ik kan mij nog herinneren dat de nodige balen plofco's zijn terug gegaan in de kar.. spul van hmh.
@timmie: dat is altijd leuk om eens mee te spelen..
Ik heb hier nog 2 flinke trafo's liggen, allebei zo rond de 10KG. Ik wil ervanaf, dus als iemand ze komt ophalen gaan ze tenminste nog naar een goed doel...
EDIT: mischien is het goed om even te melden dat dit voor de CO stand bedoeld was, anders had ik het wel in V&A geplaatst.
[Bericht gewijzigd door Maurice S. op maandag 1 december 2008 20:47:59 (29%)
@mah: ik wil hem wel reserveren ik zal morgen even in de duistere hoeken van het opbergvak gaan zoeken:)
en voor de rest zal ik eens kijken wat ik nog heb/kan maken;)
Op 1 december 2008 20:22:03 schreef MAH:
110v is wel een hoge spanning. Doen ze ook nog wat bij 12 of 24v?
zonder belasting beginnen ze bij 11V te lopen, 120mA. 24V 180mA.
Honourable Member
Even een kleine update...
Ik heb de ontvangstbevestiging van de betaling binnen en we hebben ook definitief een plaats toegezen gekregen.
Het worden nu 3 tafels dus 12 meter breed.
Pas ik er eindelijk ook achter...
HET GAAT DUS DOOR !!!!
weer met dat vette board met die gloeilampen? of dit jaar wat anders?
dat zou mooi zijn:)
Honourable Member
We mogen helaas er niet teveel een kermis van maken, kregen we vorig jaar van de organisatie te horen.
Maar de CO naam met knight-rider effect kon nog wel door de beugel.
Maar ja, daar een groot deel van mijn dagelijkse werkzaamheden bestaan uit het onderhouden en storingen zoeken van en bij kermisattracties valt het me wel zwaar...
Maar de naam blijft in ieder geval.
Nu hebben ze het alleen gehad over lichteffecten en niet over andere aangestuurde zaken..., biedt wel perspectieven!
Zowieso waren we van plan om komend jaar meer de nadruk te leggen op show your projects.
Nu heb ik alleen net zoals zovelen onder ons talloze half afgebouwde projecten liggen.
Maar ik hoop voor die tijd ook mijn nixie klok af te hebben.
Ben alleen nog aan het stoeien om de voeding zo klein mogelijk te krijgen.
Maar er zijn ook anderen op de stand die wel prachtige afgebouwde projecten hebben.
Zoals Sine en KIF vorig jaar.
Als we die projecten nu eens mochten verkopen... was vorig jaar wel regelmatig om gevraagd.
Op 6 december 2008 11:49:01 schreef chuckie:
Als we die projecten nu eens mochten verkopen... was vorig jaar wel regelmatig om gevraagd.
Mag dat dan niet?
Special Member
@wouter: de eingaren en makers ervan gingen beetje stuiteren.
KIF was nogal blij met zijn SMD binaire klok in miniatuur en sine had volgens mij die nixie en wilde er ook nog geen afstand van doen....
'k zal eens kijken of ik mijn prjectje mee kan nemen voor verkoop
We mogen helaas er niet teveel een kermis van maken, kregen we vorig jaar van de organisatie te horen.
Koop die kaarten aan de kassa, vrije plaatsen, vrije gondels! We gaan zwieren zwaaien, superrrrrrsnel rondjes draaien... allemaal even zitten blijven, niet in of uitstappen, dan gaan we nog een keertje in z'n achteruit. Whoppa!
Tja, ik denk dat het plaatsen van die opmerking aan de buren te wijten was, die heel de hal bij elkaar schreeuwden met die verlotingen en de hele lichtshow met PAR-cans van stal hadden gehaald. Beetje té inderdaad.
De knight-rider van CO vond ik juist erg charmant!
Moderator
Ik ben eens begonnen een paar prijsaanvragen te doen om een bouwpakket van m'n binaire klok te maken. Dus misschien..
Overleden
We mogen helaas er niet teveel een kermis van maken, .
sorry, maar gold dat niet voor de buren van CO dan, over kermos gesproken. een paar knipperende lampjes alla, maar dat geschreeuw van daarnaast, was over de hele beurs te horen.
gewoon maken en bouwen, bij evt comentaar kan de stekker er altijd nog uit trekken.
ik denk dat zo iets als de (galva) wisp een hard loper zal zijn, zeker in coninatie met zoiets als het PIC-starters bordje, incl de i/o modules die ik al eens vorobij heb zien komen
[Bericht gewijzigd door Shiptronic op zaterdag 6 december 2008 21:11:54 (19%)
Op 1 december 2008 17:30:36 schreef MAH:
@jovak: hoor ik daar korting?
Daar heb ik niets over gezegd, maar ik heb de stand met 2 kennissen. Daar voor kan ik niet spreken, maar als je voldoende mee neemt is er vast wel over iets te onderhandelen
Op 6 december 2008 21:09:06 schreef shiptronic:
ik denk dat zo iets als de (galva) wisp een hard loper zal zijn
Maar dat is nu net een ontwerp dat niet vrij van rechten is! (het is namelijk een variatie op mijn Wisp628/648, en mag dus alleen nagemaakt worden onder der voorwaarden waaronder ik ook nabauw van die originelen toesta).
Maar als er ontwerpen zijn die wel vrij zijn van rechten (of waarvan de rechten bij CO berusten) dan zou het misschien een idee zijn om die als pakketjes te verkopen?
Overleden
@wouter, jij kunt toch gewoon een aantal van die dingen op de stand leggen, jij jouw deel Co een deel ?
of je geeft toestemming