Rosmalen 2009

Op 7 december 2008 18:21:09 schreef shiptronic:
@wouter, jij kunt toch gewoon een aantal van die dingen op de stand leggen, jij jouw deel Co een deel ?

Dan zou ik dat niet met de Wisp doen, maar met iets dat al als schakeling op CO staat. Wat zijn de meeste populaire schakelingen?

Op 7 december 2008 18:21:09 schreef shiptronic:
of je geeft toestemming ;)

Da's niet zo handig voor mijn toekomst: we zitten in een groter huis oa. omdat ik meer ruimte nodig had voor voti, dus ik moet wel geld binnen brengen!

Wouter van Ooijen: VOTI webwinkel, docent HvU (Technische Informatica); C++ on mictrocontrollers blog
klein is fijn

Moderator

Op 7 december 2008 20:18:24 schreef Wouter van Ooijen:
Dan zou ik dat niet met de Wisp doen, maar met iets dat al als schakeling op CO staat. Wat zijn de meeste populaire schakelingen?

Toevallig, ik was net vanavond met Sine op MSN iets dergelijks aan het bespreken.

Op 7 december 2008 20:49:53 schreef klein is fijn:
[...]Toevallig, ik was net vanavond met Sine op MSN iets dergelijks aan het bespreken.

Bel me eens als jullie daar uit zijn?

Wouter van Ooijen: VOTI webwinkel, docent HvU (Technische Informatica); C++ on mictrocontrollers blog

Of bouwbaguetjes van de CO-FMbug. Dat is ook nog eens lekker HF. Daar zouden dan wel brintjes voor bedacht moeten worden. Maar dat moet wel te doen zijn.
Het is tenslotte een HF-beurs, het brogrammeergebeuren is misschien wat minder aandacht voor.
Er is in ieder geval ook al een beschrijving bij.

ns. Ja, er zijn een baar toetsen kabot.

Hogepriester in het genootschap der mexicaanse hond. // // Aan 2% van de mensen is 50% van het bezit ; 1% van het bezit is aan 50% van de mensen.

Handig, een FM Bug bouwpakket. Zend uit op een frequentie waar je niet mag uitzenden.
Verder is er geen "CO-FMbug" als je bij de schakelingen kijkt.
Agentschap Telecom loopt daar ook rond en heeft nog een stand ook.

meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.
bprosman

Golden Member

AVR Programmertje voor op de seriele poort te gebruiken met oa Ponyprog ?

Groeten, Bram

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Sine

Moderator

Op 7 december 2008 22:38:14 schreef (Z)weetvoetje:
ns. Ja, er zijn een baar toetsen kabot.

Ik heb net ook al een bordje kunnen afschrijven, duidelijk geen model met functiebehoud, Na een half glas cassis is hij hardstikke dood.

CO-FMbug staat bij de artikelen. Verder is het niet verboden om die dingen te verkoben.
En al dat neurote gedoe over dat agentschab-telecom is een beetje overdreven. Die gaan je echt niet meteen overal voor beboeten, of mensen achtervolgen die dingen koben. Het is misschien verstandig om ze niet aan te zetten in de hal.

De mijn begaf het na een woeste schoonmaakbeurt. Maar er is geen water in gekomen.

[Bericht gewijzigd door (Z)weetvoetje op maandag 8 december 2008 00:03:44 (12%)

Hogepriester in het genootschap der mexicaanse hond. // // Aan 2% van de mensen is 50% van het bezit ; 1% van het bezit is aan 50% van de mensen.
Hugo Welther

Moderator

Onderschat het AT niet. Vorig jaar stond er een verkoper met Condor16's. Op het reclame bord in de stand stond "ook voor C2000".

De hele handel werd gelijk in beslag genomen en tijdens de beurs nog onderzocht.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Verkoob van bouwbaguettes is nog geen verkoob van gehele zenders.
Het is slechts verkoob van losse onderdelen, met een schema dat ook moeiteloos ob het internet te vinden is.
Zet erbij dat het ook voor de 2m geschikt is, en dan is t allemaal goed.

Bouwbaguettes?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3b/Baguette.png

Maar dan als bouwpakket?!??!

Bouw je eigen oven, verbouw wat graan, maak je eigen broodje. Fiets met dynamo eraan om je oven te verzien van spanning en je hebt je eigen 'bouw je eigen bauguette'-kit.

@Zweetvoetje, erg irritant, die missende letters. Windows heeft zo'n mooi schermtoetsenbord, kun je gewoon op de letter klikken. En anders copy/paste, dit ziet er zo onprofessioneel uit..

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

ik zit hier met linux. Morgen haal ik een nieuw toetsenbord, dus tot die tijd nog even moeilijk doen.

Maar goed, we zien wel. Ik wil ook niet al te obdringerig zijn. Als je liever een brogrammerbouwbagguetje heb, dan kan dat ook.

bprosman

Golden Member

jij blij dat er geen P in je login zit

Of dat je heel nodig moet "bissen" ;-)

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Op 8 december 2008 18:03:52 schreef bprosman:
[...]
Of dat je heel nodig moet "bissen" ;-)

of boeben
...

ik ga nu weer ontopic blijven

meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.

Of je biemel zal maar tussen de deur beknelt raken ... Auw!

Op 8 december 2008 13:40:00 schreef Rd12tf:
Bouwbaguettes?
[afbeelding]

Maar dan als bouwpakket?!??!

dat noemen we ook wel meel & gist enzo. Worden normaal afgebouwd door de bakker..

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Op 8 december 2008 18:22:43 schreef Rd12tf:
Of je biemel zal maar tussen de deur beknelt raken ... Auw!

je moet ook niet gaan rondzwaaien, en tegenlijk met deuren gaan klabberen;)

ontopic -> waarom zou je geen bouwpakketjes mogen verkopen. ze verkopen toch ook complete zendertjes voor in de auto in de winkels?

Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "

Zou graag ook gaan, maar 160 km heen + 160 terug ziet men pa waarschijnlijk niet zitten.

Heb ook gekeken naar de trein (nmbs) maar da's 3.5 uur reistijd. Dat betekend dus opstaan om 5:30

Idd het is ver voor de jeugdige jeugd, moest je pa het wel zien zitten...(grote auto?)

Wat is groot? :+ , nee gaat wel maar er passen wel min. 6 mensen in. En de koffer is zeker groot genoeg.
Maar ik zal het hem zeker een vragen.

Jij woont dan nog wel in antwerpen, ik rond gent.

Moest je er heen gaan (en ik zou een klein zitplaatsje...) dan sta ik altijd parraat. Ik weet, België en elektronicabeurzen... gaan niet samen.
Hier toch even een site.
http://www.uba.be/actual/activities/activities_nl.html#

Oke geen probleem. Maar ik ben nu niet thuis. ik zal het maandag eens vragen. Als hij wil mag je zeker meerijden.

Leuke site, die hambeurs in wetteren die daar staat ga ik naartoe omdat het maar 5 KM is voor mij. Alleen verwacht ik daar vooral zendapparatuur en oudjes :p

[Bericht gewijzigd door T-baev op zondag 14 december 2008 14:17:26 (42%)