het grote interessante aanbiedingen topic

Dit topic is gesloten

Heeft iemand ervaringen met www.dealextreme.com? Sommige dingen lijken me te mooi om waar te zijn, bijv. zeer goedkope powerleds. Gewoon Chinese brol of toch nog redelijke kwaliteit?

Magnetische flux loopt altijd in gesloten paden, elektrische stroom niet per se (volgens de wet van Ampère), want: elektrische lading kan ophopen.

Ik heb een aantal keer bij dealextreme besteld. Alle keren prima geleverd (ze zijn niet echt snel) en voor de aangegeven prijs.

Sommige dingen zijn erg kitcherig (alle plastic rommeltjes) maar de leds waren bij mij gewoon goed.

Ik denk dat ze naast goedkope brol ook gewoon overschot partijen van "goede" merken en fabrieken verhandelen. De iPod snoertjes kon ik niet van de echte onderscheiden, bijvoorbeeld.
_

[Bericht gewijzigd door 6502 op donderdag 8 januari 2009 14:09:50 (53%)

Gewoon de reviews die er bij staan lezen.
Sommige dingen zijn minder goed gemaakt, maar zo goedkoop dat je beter af bent door 2x bij hen te kopen, dan 1x een duurdere.
Ik heb al 2x besteld, en ben perfect tevreden.

Extreem negatieve reviews worden helaas wel gecensureerd, maar meestal kun je wel een inschatting maken. Laatst voor stuksprijs van een dollar ofzo (?) nokia-adapter oud-naar-nieuw-stekkertje gehaald, die moet helaas voorzichtig in een bepaalde positie erin, anders maakt hij geen contact. Maar die gok kun je nemen voor die prijs. Gelukkig had ik er 3 besteld. :)

Levering en service is iig niks mis mee.

If you want to succeed, double your failure rate.
echtepino

Golden Member

Ik ben ook uitermate tevreden, snap niet hoe ze het ervan kunnen doen.
o.a. deze gekocht, wordt frequent gebruikt in de keuken:
http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_2563_1_small.jpg
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2563

Word lid van de Benelux DX Club
Shiptronic

Overleden

Bij de Blokker, lazer waterpas voor 2 €, al was het alleen al op de LED ?

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Op 8 januari 2009 13:44:49 schreef muddy:
Heeft iemand ervaringen met www.dealextreme.com? Sommige dingen lijken me te mooi om waar te zijn, bijv. zeer goedkope powerleds. Gewoon Chinese brol of toch nog redelijke kwaliteit?

heb me eigen daar suf besteld..

Zitten hoop goed spul tussen iig !

Levering is ook nog best snel vond ik.

indd primma ervaringen mee. ik heb daar 1 warm witte powerled besteld maar die gaf al snel de geest. maargoed wat wil je voor 2,88 dollar.

ook erg goede service. ik had een rgb ledstrip besteld maar kwam kapot aan(breuk in de strip) gemailt en paar dagen later had ik een nieuwe in huis!

primma spul voor die prijs!

Schaamteloos je eigen product aanraden?
Nouja, gelijk heb je :)

Ik zou als het kan je MCLR nog wel iets aanpassen, op z'n minst een diode tussen R12 en X1-5 plaatsen zodat de programmeerspanning geen probleem geeft op de voeding.

Koop hier uw kristallen bol - in 2008 ga ik m'n projecten afmaken, echt waar ....... nouja in 2009 dan ..... ehh 2010 ....

Op 10 januari 2009 23:26:24 schreef EdwinNadorp:
Ik zou als het kan je MCLR nog wel iets aanpassen, op z'n minst een diode tussen R12 en X1-5 plaatsen zodat de programmeerspanning geen probleem geeft op de voeding.

Ik heb die diode erbij gezet. Normaal zet ik er die nooit bij en nog nooit problemen gehad maar heb hem er voor alle zekerheid er maar bij gezet.
Bedankt voor de tip.

Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be ||| http://e-stynus.com ||| --> Automatische trapverlichting <--

Voor wie nog opzoek is naar een Pic programmer:

EPE magazine heeft in het januari nummer een actie om goedkoop aan een PicKit 2 debug express te komen via MicrochipDirect. De actiecode bij de bestelling via MicrochipDirect invullen en dan hoef je alleen de verwerkings- en verzendkosten te betalen.
De kit heb je dan voor 0,38 euro! Totaal 22.30 euro en binnen een week thuis in mijn geval.

De Kit bestaat uit een PicKit 2 en een demoboard met een 16F887 en wat leds, potmeter en button. (partnummer: DV164121)

Dat heb ik ook gelezen, maar er staat in de kleine lettertjes dat het alleen voor "UK readers" is. Knap dat jou dat is gelukt!

Just find out what you like and let it kill you

En wat is dan die actiecode?

If you want to succeed, double your failure rate.

Iets duidelijker mag wel :p. Klinkt heel erg interessant..

'Ours is the age which is proud of machines that think, and suspicious of men who try to' (H. Mumford Jones)

Ik ben ook wel benieuwd; kan niets vinden op de site....

Take care to get what you like or you will be forced to like what you get

Veel makkelijker kan het toch niet zijn.........
Naar Microchipdirect.com, kies de Union Jack.
Koop het product DV164121
Couponnumber ongeveer zoals Mardoso schreef (lees goed, voor zo weinig geld mag je wel even je hersens gebruiken!)

Limited to one per household (UK addresses only) / one per email address.
This offer is only valid to UK readers.

(Je kunt een email EPE abonnement nemen, behoorlijk goedkoop overigens).

Just find out what you like and let it kill you
Henry S.

Moderator

Op 16 januari 2009 23:24:25 schreef msicaron:
Iets duidelijker mag wel :p. Klinkt heel erg interessant..

Op 17 januari 2009 00:22:00 schreef theove:
Ik ben ook wel benieuwd; kan niets vinden op de site....

Kwestie van goed lezen...

Order No: 160xxx
Order Date: 15-Jan-2009
Order Status: Order Accepted

Zo moeilijk was dat dus niet.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Ja Henry, ik schrijf niet voor niets dat ik het niet kan vinden :)
Ik was er niet eens zeker van op welke site ik moet zijn aangezien het blad mij niets zegt.

Met cryptische omschrijvingen en een sneer kom ik niet veel verder helaas. Met m'n 39 jaren voel ik ook mij iets te oud voor dergelijke kruiswoordpuzzels.

Is het mogelijk om gewoon direct en volledig te plaatsen wat je moet doen?

Alvast bedankt :)

Take care to get what you like or you will be forced to like what you get

Gewoon even proberen:
ga naar Microchipdirect.com en maak een account aan.
Zoek dan naar DV164121 op de site, dit is het product waarover het gaat.
Dit bestel je en dan en in u winkelwagen voer je dan de couponcode in (EPEPIC08...). En verder is het gewoon de stappen van de bestelling volgen

'Ours is the age which is proud of machines that think, and suspicious of men who try to' (H. Mumford Jones)

Dank, is tot zover gelukt dat het eindbedrag op 22 en een beetje komt. Heeft waarschijnlijk met het UK (mail)adres te maken?

Take care to get what you like or you will be forced to like what you get

Dit topic is gesloten