Op 9 februari 2009 20:19:11 schreef High met Henk:
[...]
kom jij met de trein dan??
wat dacht je zelf er is alleen nog plek in de rokers coupe
[Bericht gewijzigd door Shiptronic op maandag 9 februari 2009 20:22:40 (82%)
Overleden
Op 9 februari 2009 20:19:11 schreef High met Henk:
[...]
kom jij met de trein dan??
wat dacht je zelf er is alleen nog plek in de rokers coupe
[Bericht gewijzigd door Shiptronic op maandag 9 februari 2009 20:22:40 (82%)
Honourable Member
En die trein rijdt nog op frituurvet ook...
@Watchout3
We hebben voor elk wat wils op de stand, kitjes, niet zorgvuldig bijeengegaarde componenten, koffie, koek, modjes in het wild en eventueel geestelijke bijstand van de prettig gestoorden aldaar...
Zelfs informatie is nog wel los te peuteren en je kunt je status direct upgraden(tegen lichte vergoeding uiteraard).
Golden Member
en je kunt je status direct upgraden(tegen lichte vergoeding uiteraard).
Vroegah moest je status verdienen
Groeten, Bram
Op 9 februari 2009 17:59:27 schreef watchout3:
[...]Ja ben der heen geweest :d
zou graag willen komen maar het is een heeel eind rijden (woon in BE)
gelukkig is er ook een beurs te doen die mijn ouders intereseerd (knotsgekke kaartendagen) die doorgaat op 12,13 en 14 maart dus hopelijk krijg ik ze overtuigd dat ze de 14de willen gaan
btw wat gaat er zoal te vinden zijn op de CO stand?
co-members en elektro:P
ben er denk ik ook weer dit jaar:D
Op 9 februari 2009 21:35:21 schreef buzzer:
co-members en elektro
Ja, ik moet die afweging nog eens even goed maken. Maar ik denk dat ik toch maar kom.
Special Member
Op 9 februari 2009 21:06:30 schreef chuckie:
[...] en eventueel geestelijke bijstand van de prettig gestoorden aldaar...[...]
Dat is met mij bij de stand niet eventueel.......
Golden Member
Ik breek nu regelmatig m'n nek als ik door m'n knutselhok loop, en het begint zich nu ook al richting de woonkamer te verspreiden.
Voor mij is het nu dus echt noodzakelijk geworden om de boel een beetje op te ruimen. Omdat weggooien natuurlijk zonde is dacht ik, mischien wat voor de CO stand?
Ik kan alleen het spul niet richting Rosmalen krijgen, omdat ik zelf geen vervoer heb.
Is er iemand uit de omgeving Rotterdam die wel in de gelegenheid is om eventueel spullen mee te nemen naar Rosmalen?
Special Member
laat ik nu in rotterdam werken.....
En laat ik nou ook naar de beurs gaan.
Wat heb je zo al, want echte brol hebben we van vorig jaar nog wel redelijk over (ik had 50 kg 3e hands componenten gekregen die door een freak gedesoldeerd waren)
maar als je even een kort overzichtje kunt geven... Ik kan het meenemen naar de sorteerploeg. (sine, chuckie... Zijn jullie reeds door de eerste 40 kg heen??)
moet voormij niet gesorteerd zijn hoor (belangrijkste is dat de pootjes maar lang genoeg zijn)
zitten er tussen al die spulletjes ook (grote)koelblokken tussen?
T'is voor 2 koelprofielen waar telkens 4 TO-3 behuizingen op kunnen?
Golden Member
Nee, echte brol ga ik jullie niet mee opzadelen. Het meeste van dat spul heb ik zelf al weg gedaan.
Een echt overzicht heb ik nog niet voor je, omdat de opruiming pas net is begonnen.
Er zal wat HF spul bij zitten, o.a. wat spullen van de T813 en volgens mij ook nog een Bosch KF168.
Verder heb ik nog een mooie nieuwe HarmanKardon 5.1 decoder (ADP303), leuk voor mensen die met losse eindtrappen willen werken.
Er zullen ook wel wat componenten bij zitten, maar geen grote hoeveelheid uit printen gesoldeerd spul.
Wanneer moeten de spullen uiterlijk bij de sorteerploeg zijn?
Je gaat ook naar de beurs zie ik, is er eventueel naast de handel ook nog een plekkie voor mij?
@watchout3 : Helaas, geen grote koelblokken bij mijn spullen. Maar in rosmalen zijn koelblokken aan de strekkende meter te koop, dus die ga je daar wel vinden
Special Member
op zich wel plek, maar ik help ook mee opbouwe: DWZ. ik ben er van begin tot einde en later...
er is een kans dat ik nog over THolen moet...
Golden Member
Hmm, van begin tot eind aanwezig. Dat zou voor mij geen enkel probleem zijn. Kan ik ook helpen opbouwen/opruimen.
Het is de eerste keer dat ik naar Rosmalen ga en ik heb een paar vraagjes:
- Ik zou een scoop willen kopen, vind ik hier verschillende soorten? Zowel nieuw als 2dehands?
- SMD componenten ,R,C,Xtal,... kan ik dit hier ook vinden ?
- En dan voor de rest ledjes en transistoren,...
- Zelf heb ik een oude buizenradio, zou ik deze hier ook kwijt geraken? Ik moet er niets voor hebben.
Moderator
Ja hoor, scoops in voldoende voorraad aanwezig, meeste 2de hands maar er zullen ook wel stands zijn met een nieuwe.
Een stand met SMD componenten op de rol zal er ongetwijfeld zijn.
LED-jes en transistoren zijn volop aanwezig bij de diverse stands.
Je radio kan je bij de CO stand kwijt, vast wel iemand die er interesse in heeft.
Moderator
Op 9 februari 2009 12:16:34 schreef Jochem:
[...]Volgens mij ligt Franeker even ver van Leeuwarden af als de woonplaats van een bekend forumlid hier.
Dat klopt niet En ligt aan de andere kant van dé Stad.
Op 9 februari 2009 12:48:00 schreef shiptronic:
Voor de noordelingen: Evt. weer overstappen in Wezep, inkl. plas pauze en gebak?
Wie weet!
( PS er zit nu wel een deur voor het toilet )
Kan na koffie en zware shag wel nodig zijn
[Bericht gewijzigd door Henry S. op maandag 9 februari 2009 23:08:26 (37%)
Moderator
Op 9 februari 2009 22:59:34 schreef Hugo Welther:
Een stand met SMD componenten op de rol zal er ongetwijfeld zijn.
Dan moet je wel voor mij komen..
of jij kan er voor mij wat overlaten oke radio breng ik naar co stand !
Golden Member
@KIF,
Breng je ook toevallig 100nF SMD C'tjes mee ?. Van het formaat wat door een 43 jarige met leesbril nog vastgebakken kan worden ?
Groeten, Bram
Op 9 februari 2009 21:56:30 schreef High met Henk:
[...]Dat is met mij bij de stand niet eventueel.......
ben je tegenwoordig ook al zieleknijper?
@bpbrosman: ik denk dat dan het beste 1206 is.. Dat wordt alweer wat groot voor kif.. lekker algeneem verkrijgbaar spul. ben altijd nog blij met mijn halve 220n reel..
Moderator
Op 9 februari 2009 23:26:57 schreef bprosman:
@KIF,Breng je ook toevallig 100nF SMD C'tjes mee ?.
Ik neem helemaal niets mee.. Nouja, wel iets, maar dat zien jullie nog wel.
Overgens, ik ben behoorlijk door m'n 100nF's heen. Ik heb ze alleen nog maar in 0805, hoog tijd dat ik wat 0603 koop.
Golden Member
Ik ga er denk ik ook heen. Mocht er nog volk mee willen rijden vanuit "het zaanse" dan kan dat wel.
Special Member
Op 10 februari 2009 01:55:35 schreef MAH:
[...]
ben je tegenwoordig ook al zieleknijper?[...]
dat geestelijke is bijkomende factor, maar
bijstand van de prettig gestoorden
is mij op het lijf geschreven volgens mij....
Op 9 februari 2009 22:44:43 schreef bjokal:
Hmm, van begin tot eind aanwezig. Dat zou voor mij geen enkel probleem zijn. Kan ik ook helpen opbouwen/opruimen.
opruimen wel, opbouwen niet, ivm beperkt aantal kaarten voor opbouwers...
[Bericht gewijzigd door High met Henk op dinsdag 10 februari 2009 10:27:42 (33%)
Ik wilde deze keer ook komen. Ik kom uit Rotterdam dus bjokal zou ook met mij mee kunnen rijden. Ik wilde ook nog wat spulletjes meenemen.
Special Member
het probleem wat we nu krijgen is vrees ik dat iedereen spullen aan gaat bieden...
op zich heel aardig enzo, maar het probleem is natuurlijk dat we geen normale verkopende partij zijn, maar juist meer de nadruk op voorlichting, info en promotie willen leggen.
alles wat we voor verkoop meenemen is mooi meegenomen, maar wordt ook uitgezocht en gesorteerd van te voren: als iedereen naar de beurs komt met zijn spullen ter donatie aan CO, gaan we straks met meer spullen terug dan we gekomen zijn.
begrijp me niet verkeerd hoor, ik en CO zullen heel blij zijn met de spullen, maar wellicht is het handig om van te voren alles al te selecteren en bepaalde zaken voor de volgende beurs mee te nemen...
Maar als iedereen alles nu al meesjouwt, verzuipt de stand wederom in een chaos van 2e hands componenten/apparaten en dat is dit keer niet de bedoeling (Was vorige keer namelijk wel zo)
HmH jij werkt in Rotterdam, zal ik daar een keer langskomen dan kan je zien wat ik heb en meenemen wat gewenst is.