Ik heb een animocheck gestart met 5x7 LED matrixen.
Link: http://inkoopactie.net/ia/0wrb0pkt

Voor je vragen kan je in het forum bij de animocheck terecht, of in dit topic. Huiver vooral niet om vragen te stellen, ik zal deze zo snel mogelijk beantwoorden.

P.s.: Wil 1 van de mods de IA in de topictitel in AC veranderen? Klein foutje :P

[Bericht gewijzigd door Tommyboy op ]

> Ik heb een animocheck gestart met 5x7 LED matrixen.

Ik zie dat je ook mijn ( http://www.voti.nl ) 5x7 bi-color erbij hebt staan. Om je wat effort te besparen wil ik die wel voor CO'ers in de aanbieding gooien, maar (moderators, moderators!) ik zou graag een plekje op CO hebben (geen banner!) om dat aan te kondingen. NB ik heb er geloof ik 1k ingeslagen, dus de voorraad reikt nog wel even.

Ja ik ben ook voor dat plekje... heeft heel veel interessante dingen, kan toch bij vraag & aanbod onder iets apart ?

Wouter, heel genereus van je dat je ze voor CO members in de aanbieding wil gooien. Geld dat ook als ik er bijvoorbeeld 250 koop, en ze dan doorverkoop aan niet-CO'ers? Ik heb wel zo'n vermoeden van wat het antwoord zal zijn, maar ik vraag het toch even :P.

Op 7 maart 2004 21:46:19 schreef Tommyboy:
Geld dat ook als ik er bijvoorbeeld 250 koop, en ze dan doorverkoop aan niet-CO'ers?

Hmmm CO als een soort markplaats voor de incrowd?

Ik heb daar eigenlijk geen bezwaar tegen, ik kan ook niet bedenken hoe ik een voorwaarde zou kunnen formuleren die dit verbiedt ('eigen gebruik' ofzo is me veel te vaag en oncontroleerbaar).

Maar denk je dat een korting die ik kan geven jou voldoende marge biedt voor doorverkopen met winst?

Ik houd een inkoopactie, dit is dus non-profit. Winst maken is dus zowiezo niet aan de orde :P. Elke cent korting is meegenomen, dus kijk maar wat je kan doen, wat voor jouw ook nog acceptabel is.

zeg wouter, als je door die vooraad heen bent... zijn ze dan nog te bestellen via jou?
ik ga er waarschijnlijk een hoop nodig hebben, op mijn werk, maar dat is nog lang niet zeker. kan nog wel een maand of 4 duren voor ik dat weet... zou sneu zijn als ze dan niet meer te krijgen zijn... :(

Op 7 maart 2004 22:56:54 schreef Jeroen Boere:
zeg wouter, als je door die vooraad heen bent... zijn ze dan nog te bestellen via jou?

Het is surplus spul, dus ik kan helaas niet garanderen dat als ik door m'n voorraad heen ben ik ze weer voor de zelfde prijs kan krijgen. Jammer, maar dat is de aard van surplus bronnen: goedkoop maar geen garantie op continuiteit. NB ik hoop dat ik dit in m'n winkel ook duidelijk heb gemaakt!

Op 7 maart 2004 21:42:57 schreef Wouter van Ooijen:
maar (moderators, moderators!) ik zou graag een plekje op CO hebben (geen banner!) om dat aan te kondingen.

Weet ik, ik heb in een ander topic je al aangegeven dat je mij eem mail kunt sturen zodat we daar eens over kunnen gaan overleggen.

Alleen momenteel komt het even niet goed uit voor mij wat betreft beschikbare tijd. Over ruim twee weken heb ik genoeg tijd om eens wat kort te sluiten met je wat betreft jouw en onze wensen.

> Weet ik, ik heb in een ander topic je al aangegeven dat je mij eem mail kunt sturen zodat we daar eens over kunnen gaan overleggen.

Heb ik toen ook gedaan, niet aangekomen?

Op 8 maart 2004 07:41:40 schreef Wouter van Ooijen:
Heb ik toen ook gedaan, niet aangekomen?

Nope, ik heb niks ontvangen ;)

FF schoppen :P
Een beetje door bestellen mensen, anders word het minimum nooit gehaald!